Waar erger je je aan #6

Ik moet toch echt even iets gaan bedenken voor mijn haar hoor!!! :weary: fuck man. Ik heb highlights nodig

Ja ik wil mijn hele verhaal van 10 zinnen in 4 zinnen zeggen. Of ik ben niet " voorbereid" om mijn verhaal/antwoord verbaal te delen en dan wil ik goed antwoord geven, maar dat komt niet uit de verf. Ik weet niet goed wat ik eraan kan doen , jaren logopedie heeft niets geholpen helaas.

1 like

Echt he, ik heb dat ook! Je ziet ook de hele tijd je eigen kop in beeld. Ik gooi het op het scherm, daar ligt het aan hoor.

1 like

Grrr ik vind echt weinig dingen zo irritant als het moment dat youtubers iets close up willen filmen en het dan weer weghalen nét voordat het beeld eindelijk scherpgesteld is. Word daar echt onrustig van. Zit je tien seconden naar een wazig beeld te kijken en dan lijkt het beter te worden en dan opeens is het weg en blijf je gefrustreerd achter.

10 likes

Ik heb een emailadres dat alleen bestaat uit mijn voornaam @live.nl, dus ik krijg heel veel ongewenste emails van mensen die geen zin hebben om zelf emails te ontvangen en dus de mijne in te vullen bij het maken van accounts, nieuwsbrieven, enzzzz. Ik word daar zo gek van he, gebruik je gewoon je eigen emailadres.
Kleine biecht: net kreeg ik een mail dat ‘mijn dhl pakket vanmiddag afgeleverd ging worden’ (niet echt bij mij dus maar iemand die mijn mailadres had gebruikt) en nu heb ik het bezorgadres veranderd naar het verste DHL afhaalpunt dat mogelijk was vanaf het adres dat genoteerd stond. Ben benieuwd of diegene erachter komt. Zal haar leren :upside_down_face:

108 likes

Hahahahah ik wist niet dat mensen dit deden maar good for you!

Ik denk het niet, ree.bok :angry:

2 likes

Dan stuur je een enquĂȘte uit met de vraag ‘Wat vind je minder leuk aan dit spel?’
Krijg je antwoorden als: omdat ik het niet leuk vind

jahaaa daar heb ik ook lekker veel aan

3 likes

Als pistachenoten te dicht zijn en je ze toch met man en macht met je nagels probeert open te maken en dan maar over gaat op je tanden om vervolgens maar er met je hak erop te gaan staan
Ga gewoon open.

8 likes

Oke mega open deur waarschijnlijk. Maar je kunt die nootjes heel makkelijk openen met de schil van een ander nootje.

Ik heb dus pas geleerd dat je die krengen veel makkelijker open krijgt door ze open te maken met een andere halve schil!

Kan het niet goed uitleggen maar zo dus

anigif_enhanced-9923-1413488019-7

Oh dat zei @Chesirecat ook al.

11 likes

Maar kijk dit KUTnootje dan, daar kan je niet eens een opening vinden. Weetniet waar deze zijn gekocht maar argh zitten er veel te veel van tussen. Normaal gaat het me met de nagels wel goed af opzich.

Beetje onduidelijke foto want gemaakt met oude iPad.

8 likes

Uhhhg net perongeluk door rood gereden. Zo geen zin in een boete :pensive:

Oh
 Ja hier helpt alleen een hamer. Of een drilboor.

1 like

ik ga stuk

2 likes

Eh wtf is dit met die radioreclame van Calvé?
Lekker gourmetten promoten voor Pasen. “In deze tijden waarin we elkaars gezelschap zo hard nodig hebben.” Nou het lijkt me dat we nu zo min mogelijk fysiek gezelschap nodig hebben CalvĂ©.

18 likes

ik zit dus al de hele ochtend te wachten op een videobelafspraak (heb geen tijdstip gekregen, alleen dat t vandaag zou zijn) en ik vind het echt heel irritant. In principe kan ik gewoon andere dingen doen, maar ik word daar gewoon onrustig van en zit dan niet lekker ofzo. Bel gewoon flapdrol

ik durf amper naar de wc hahaha

edit; dit heb ik ook altijd met van die telefonische afspraken (u wordt gebeld tussen x en x), maar dat het videobellen is maakt het nog vervelender

6 likes

Ik erger me dood aan die zogenaamd autoritaire bewakers die nu bij supermarkten staan met hun leipe gedrag en je behandelen alsof je net dronken de club uitgezet bent. Echt vent doe normaal ik kom een zak appels halen.

30 likes

Ik erger me aan alle klanten die no chill hebben en denken dat ze de enige op aarde zijn die geholpen willen worden door ons terwijl we verplicht gesloten zijn tot en met 28 april. En letterlijk een antwoord eisen, omdat we niet binnen een dag terugmailen. Ook nog voor een probleem die ze zelf veroorzaakt hebben en waarvan geacht wordt dat wij het oplossen :sweat_smile:

2 likes

Ik ben al sinds vorige week bezig met het opstarten van een nieuw project, en m’n werkgever had gevraagd of ik een collega wilde vragen om mee te denken. Nu hebben m’n collega en ik er gisteren over gebeld en was hij enthousiast over mijn idee. Dit idee heb ik daarna op de mail gezet naar de werkgever, om te kijken wat hij ervan vond. Nu heeft m’n werkgever vanochtend gebeld met die collega en hebben ze het helemaal doorgesproken samen. Hoezo denkt niemand van de twee dat het handig is dat ik er ook bij betrokken wordt? En nu zegt die collega net tijdens het bellen met de update erover; ja ik ben sowieso betrokken en ga het uitwerken, wil jij ook meehelpen? Eh, pardon? Het was toch mijn project? :triumph: Heb er meteen geen zin meer in en het was al een rotdag.

2 likes

Uuuugh ik haat dit zo! Ik zou echt je werkgever bellen/mailen en zeggen dat je het niet zo netjes vindt dat hij/zij het met je collega doorgesproken heeft omdat het als jouw project voelde. Soms hebben andere mensen zoiets helemaal niet door.

Ik had laatst ook een best speciale taak gekregen op werk, en toen had m’n baas het op een dag aan iemand anders gevraagd. Waardoor het superonduidelijk werd wie nou in the lead was. Dus ik mailde hem van: ‘het lijkt me handig als je in het vervolg weer mij ervoor vraagt want ik heb het de hele week gedaan al, en nu wordt het onduidelijk wie nu wie aanstuurt’, en toen zei m’n baas: ‘ohja is goed maar je moet niet op de tenen van collega X gaan staan want zij vond het heel leuk om te doen’ ja joe jíj vraagt haar opeens, en dan moet ik niet op haar tenen gaan staan?

Uiteindelijk is het goedgekomen en doe ik het nu weer haha

2 likes