Waar erger je je aan #6

Ik moet nu al mijn spreekuren telefonisch doen en mijn werkgever heeft op elke oproepbrief gezet dat mensen tussen 08:00 en 19:00 uur gebeld worden.

Zo ruim zijn mijn eigen werktijden niet eens :roll_eyes:

1 like

Ik heb een apparaat opgestuurd voor reparatie omdat ie steeds uitvalt. Krijg ik bericht dat ie weer onderweg is naar mij na langdurig testen, en niet is gerepareerd want niks mis mee. Gvd ik stuur dat ding toch niet voor de grap op hij valt wel degelijk steeds uit :mad: dus kan ie meteen weer retour afzender straks

1 april grappen

3 likes

Aan die armoedige android telefoons.

5 likes

Natuurlijk pak ik weer ff mn ovenschaal die 250 graden is vast, waaaaarom heb ik dit altijd.

Rip duim :+1:t3:

3 likes

Ja jeetje dat is ook lekker ruim genomen dan.

Ik had wel een afspraaktijdstip in de agenda maar hij zei er toen al bij dat ik die tijd moest negeren omdat ie gewoon mensen belt en ziet wie bereikbaar is/hoe het loopt gedurende de dag.
Ik zit nu in essentie de hele dag bij de telefoon te wachten tot een man me belt, wat een treurnis hahaha

Mijn werk! Ik had gister per ongeluk een uur overwerk extra opgeschreven (kan gebeuren). Maar nu doen ze er ook moeilijk over dat ik de andere dagen er ook standaard langer over doe (ja, dat komt omdat de tijd niet klopt). En volgens mij vertrouwen ze me nu niet meer ofzo? :woman_shrugging: Ik werk er al 8.5 jaar, maar goed. Mijn leidinggevende wil nu een dag mee. Ik zou zeggen: ga je gang.

Hoe bedoel je een dag mee? Om jou te controleren? Lekker wantrouwend…

Aan de Fitforfree die een mail met een shady link stuurt en je meteen toestemming hebt gegeven om door te incasseren

Je weet zeker dat het van f4f was?

1 like

Ja absoluut! Ben ook niet de enige die ‘er in getrapt’ is, heb contact gehad met de klantenservice en het wordt teruggedraaid

1 like

Jup, dat. En om te zeggen wat ik niet goed doe. Mijn leidinggevende is al een keer mee geweest (maar werk nu in een andere wijk) en toen had 'ie een paar dingen waaronder dat ik niet snel genoeg op mijn fiets stap en niet snel genoeg oversteek :woman_shrugging: Ja, sorry, maar ik ga niet mijn leven wagen voor mijn werk. O, en aan het einde werkte ik langzamer (joh, dan ben ik moe).

4 likes

Jup, meteen dit, geen akkoord of bevestigen meer nodig:

Nieuwsgierigheid wordt meteen afgestraft haha

Ik drukte dus op deze knop

Wow ik vind dit best wel shady en doortrapt eigenlijk. Ipv dat ze je eerst wat informatie geven??

3 likes

Ja had dat dus ook echt niet verwacht, ben echt niet een digibeet die zomaar op alle links klikt, dus er zijn vast meer mensen die dat perongeluk doen en dan denken ‘laat maar’

Ben echt blij dat ik er niet op heb gedrukt! Ik vind het ook raar geformuleerd maar dacht dus wel dat ik de Sjaak zou zijn als ik zou drukken. Dus ik dacht ik wacht wel af wat ik verder van ze hoor.
Het was ook echt lomp geformuleerd van “Het ministerie roept op je sportschool te blijven steunen, hierbij…”. Ik denk niet dat het ministerie daarmee een keten met een jaaromzet van zo’n €95 miljoen bedoelde… :S

3 likes

Hahaha ja dat ging ook wel door mn hoofd heen, maar toen was ik zo nieuwsgierig wat er ging gebeuren dat ik niet meer niet kon drukken. En inderdaad dit is echt geen keten waar ik medelijden mee heb. Zij profiteren normaal altijd van mensen die alleen maar sponsor zijn en nooit gaan haha

2 likes

Ligt eraan wat voor abonnement jij hebt! Ik heb bijvoorbed voor een jaar betaald en dat loopt tot maand x en ik ga er nu vanuit dat dat wordt verlengd nu met aantal maanden dat ik heb gemist. Maar ik ga het goed in de gaten houden, want het is fit for free en heb altijd al het idee dat ze je willen naaien. Bovenstaand verhaal laat dat ook wel zien.

2 likes

Het is nog niet zeker hoe lang ze dicht blijven toch? Vind zo’n vastgelegde vergoeding dan ook een beetje raar. En helemaal niet als ze hun personeel niet betalen. Die werken helaas vaak als zzp’er dus ben ook bang dat ze bij Fit zonder inkomen staan. De huur van de panden van alle fitnesscholen zal ook wel flink zijn, maar toch.

1 like

Ja, viel me vandaag ook al op, heel irritante reclame. Dat begin ook, over dat NL niet bekend zou staan om het lekkere eten, en dat ze dat dan zogenaamd ontkrachten door over gourmetten te beginnen :exploding_head:

6 likes