Hahahaha ja dat vond ik ook zo idioot. Alsof een platgedrukte slavink met calvésaus zo’n culinair hoogstandje is. Daar moeten andere landen toch jaloers op zijn.
Dus je leidinggevende wil een hele dag aan zijn/haar uren verkwanselen aan met jou meelopen om je misschien max vijf minuten per dag sneller te kunnen laten gaan? Ja logisch wel.
Oh bizar dit, ik heb geen mail gekregen maar mocht ik m wel krijgen ga ik niet kikken ik heb genoeg maanden betaald zonder te gaan
Wow lelijk hoe ze dat gedaan hebben zeg. Ik vind die tekst ook een beetje te ver gaan ofzo, het voelt heel sneaky.
De sportschool waar ik bij zit heeft alle abo’s op pauze, al had ik het gewoon door laten lopen anders. Zouden sportscholen iets moeten beslissen? Want in principe hadden ze toch ook kunnen zeggen we doen niks, ipv zo’n rare manier? Of heeft het ermee te maken dat ze nu niet aan de contractvoorwaarden kunnen voldoen?
Nou ze hebben een paar weken geleden aangegeven incasso te stoppen voor nader te bepalen hoe lang, en je kreeg compensatie voor wat al ‘te veel’ geincasseerd was terwijl ze al dicht waren. En met dit mailtje hopen ze eigenlijk dat zo veel mogelijk mensen toch door willen betalen ook omdat het waarschijnlijk langer duurt dan ze hadden gehoopt. Dus eigenlijk vragen ze om vrijwillig toch door te betalen, maar de manier waarop is niet helemaaaal netjes zo haha
Had t inderdaad ook prima gevonden als ze sowieso de incasso niet gestopt hadden in eerste instantie, maar dit staat me een beetje tegen zo
Oh zo, nee dat maakt het zelfs nog omslachtiger. Echt een smeekbede haha
ik vind het echt sneu hoeveel aandacht er aan voetbal wordt gegeven
Nou ja, een uurtje of 4-5. Maar ja, dat is wel zo’n beetje het doel. En niet alleen bij mij.
dat geskreeuw in 17 MILJOEN MENSEN
Dat ik weer gebroken nachten heb terwijl het juist zo goed ging zo frustrerend. En dat opmerken zorgt er natuurlijk alleen maar voor dat ik in een vicieuze cirkel kom maar ja ik kan er ook even niks anders van maken nu.
Doen ze expres zodat er 2 miljoen mensen spontaan hun biezen pakken en de klassieker van 15 weer gedraaid kan worden.
Zijn ook allemaal beveiligers die normaal gesproken bij clubs staan.
Heb het nog drie keer gelezen maar het wordt niet logischer. Pick your battles denk ik dan, accepteer gewoon dat sommige mensen iets sneller zijn dan je in je hoofd had en anderen iets langzamer en gemiddeld allemaal dus precies hoe je het had bedacht. Waar kan een mens zich druk om maken zeg. Succes als je leidinggevende mee wil lopen. Wel 1,5 meter afstand!
Nee, ik vind het ook niet logisch, maar ja. En tot een jaar terug (toen is er nogal wat veranderd) ook gewoon nooit gezeur gehad. En nu ben ik ineens niet meer te vertrouwen ofzo. Prima, hij komt er wel achter dat ik de boel niet bedonder, maar dat ik tijdens mijn werk gewoon alleen al 12-16 km moet fietsen en dat dat niet kan in de vastgestelde tijd.
Ik hoop dat als 'ie mee gaat het keihard regent.
Mijn vriend die de hele tijd loopt te janken dat het volgende week 20 graden wordt en we dan binnen moeten zitten. Terwijl we gewoon een balkon hebben waar zowat de hele dag zon op staat. Ga je daar toch zitten. Maar hij wil perse wandelen ergens, want dat doen we “normaal in de lente ook elk weekend”, wat helemaal niet waar is.
Je kan toch gewoon wandelen? Van het weekend gaan we ook gewoon lekker sporten buiten
Het is niet dat je niet naar buiten mag, ik snap je vriend niet
Nee, ik snap hem ook niet. Zei ook ja je kan toch gewoon gaan wandelen buiten. Maar dan gaat hij zitten mopperen dat de plekken waar hij “normaal” graag wandelt dicht zijn of te druk. Zit gewoon te zeuren om het zeuren vrees ik. Het zit denk ik in de familie haha, zijn broer die normaal gesproken 24/7 binnen zit te gamen vindt het nu ook ineens stom dat hij binnen moet blijven terwijl het mooi weer wordt.
Haha ! Ik snap volledig dat deze situatie zo moeilijk is en het voor vele mensen uitzichtloos voelt, toch snap ik niet dat mensen nu doen alsof ze binnen moeten zitten met straks mega lekker weer.
Mijn vriend is overigens zo relaxed in deze situatie dat ik mij daar ook aan kan ergeren.
Nee, precies! Ik zei ook tegen zijn broer: dan zet je toch een stoel voor je voordeur (hij heeft geen tuin/balkon) dan kan je ook buiten zitten. Zegt hij: ja maar er moet ook gewerkt worden. Wat zeur je dan??
Jouw vriend is dan wel het andere uiterste! Snap dat je je daar ook aan kunt ergeren ja.
Mijn vriend vindt deze situatie wel lekker, beetje thuiswerk tussendoor sporten… uiteraard vindt hij het heel erg wat er allemaal gebeurd en dat mensen zo ziek worden en inhuman sterven.
Maar hij zegt ja ehm nou dan gaan we toch gewoon in het najaar op vakantie, thuiswerken is ideaal etc etc
Hij mist de sportschool en dat lijkt wel zijn enige probleem momenteel…
En ik heb niet het idee dat hij snapt dat zelfs in het najaar vakantie er waarschijnlijk niet inzit.