Waar erger je je aan #6

Hmm ja, lastig dat dat niet tot hem door lijkt te dringen. En voor hoe lang blijft thuiswerken en sporten leuk? Denk dat hij het na een tijdje ook wel zat moet worden? Het lijkt mij inderdaad ook niet dat straks in september iedereen weer rustig op vakantie kan etc. Misschien heeft hij wat meer tijd nodig om dat te realiseren?

Ja maar hij maakt zich nooit ergens druk over vaak is dat heerlijk maar soms ook zo irritant als je gewoon even lekker wil zeuren

Haha dat snap ik, dan maar lekker spuien op het forum!

Haha juist!

Al m’n collega’s die tijdens het videobellen deden alsof het super goed gaat met thuiswerken. Ik geloof er helemaal niets van. Als we nu allemaal tijdens deze shit zouden leren om wat eerlijker te zijn, zou dat dikke winst zijn, maar neeee hoor.

11 likes

Ik probeerde laatst aan een vriendin uit te leggen waarom ik haar helemaal niks vind maar kwam niet goed uit mn woorden. Dit was echt de perfecte omschrijving geweest!

Edit: hoo sorry dit was een reactie op @Willem

1 like

Ik probeer mijn werk-situatie thuis zo veel mogelijk na te bootsen dus ik heb radio 538 aan. Nu hebben ze daar blijkbaar vandaag een soort programma samen met andere radiozenders dus wie hoor ik nu op de radio

GIEL fucking BEELEN

17 likes

Ik word echt gek momenteel. Computerprogramma’s lopen continu vast, moet hele tijd mensen lastig vallen omdat ik er niet in mijn eentje uit kom. Maar die mensen zijn ook druk dus ze reageren niet of heel laat. En het is half één en heb amper iets gedaan. Wtf.

Fucking tut hola bij de supermarkt die toen ik even snel om haar heen liep riep " Nou nou mevrouw we hebben alle tijd hooor"
Nee lil bitch ik heb een verjaardag te vieren en ik mot nog heel veel vreten vandaag. Optiefe heel gauw.

28 likes

Happy bdayyyyyyy!!! Eat all the snacks!! :partying_face::yum::yum::yum:

1 like

Mijn baas die in een mail over X, een terloopse opmerking over Z er uit pikt die niet echt relevant is en die dan ook nog helemaal uit zijn verband gaat trekken. Maak je niet zo druk jongen.

Nou denkt hij sowieso dat ik niet capabel ben dus ik snap het ook wel weer.

Mijn werk dus

Gefeliciteerd!!

1 like

Bij Basic Fit België krijg je keuze uit 4 opties, waaronder voor de rest van het jaar een premium abonnement waarbij je altijd iemand mag meebrengen en gratis Yanga sportdrank. Ik heb daarvoor gekozen, in de hoop dat mijn vriend voortaan meegaat (lees: in de hoop dat mijn vriend mij kan motiveren te gaan).

3 likes

Ik heb al 4 dagen een trillend ooglid en ik word er gek van. Ik wil er vanaf :sob:

Dat er blijkbaar heel veel mensen zijn die afstanden niet kunnen inschatten. Zoveel mensen die een beetje aan de kant gaan maar wat lang geen 1.5 meter is. Terwijl ze ook makkelijk nog een paar meter verderop kunnen lopen. En dan loop je zelf dus al aan de zijkant van de stoep tegen een muur of hek op.
Ja als je buiten loopt moet je nu even sjalommen. Ga niet naar buiten als je dat niet wilt.

3 likes

Ik wil Mariokarten maar ik word daar dus serieus wagenziek van. Zo irritant!

Maar dat wandelen is dan toch in je buurt, en de vriend van @CaptainCheesecake wil ergens heen (ik vermoed een natuurgebied en niet een andere woonwijk haha).
En dat wordt volgens mij wel afgeraden want reizen wordt afgeraden (en met de berichten over de natuurgebieden van afgelopen weekenden dat ook vermoed ik)

1 like

Ja klopt! Wij gaan wel eens (volgens hem dus normaal wekelijks) met de auto naar een natuurgebied om te wandelen. En afgelopen week was in het nieuws dat ze daar de parkeerplaatsen dicht hebben gegooid vanwege de drukte. Maarja als hij zonodig moet wandelen gaat ie maar normaal een blokje om denk ik dan. En net alsof hij gewoonlijk niet doordeweeks op kantoor zou zitten. Dan zou hij ook niet kunnen wandelen

1 like

Dat mn vriendin onze dansleraar heeft overtuigd om een dansles te doen via zoom…
Hell no.

1 like

Ik heb twee porties eten gemaakt. Maar ik vond het zooo tegenvallen en nu moet ik die bak vanavond nog leegeten. :weary::weary: Wordt met lange tanden mijn eten op eten.
Gratis tip: Vegetarische spekjes van Lidl zijn geen goed idee als je helemaal niks met spekjes hebt. Ben je op zoek naar een echte vleessmaak; ik raad ze aan.

6 likes