Hahaha, het voelt wel herkenbaar hoor.
Voor mn gevoel ging ik nu altijd al kamperen en dat mis ik! Terwijl ik eigenlijk natuurlijk pas in mei ga kamperen :’).
Ohhh als ik het aanbod krijg om de rest van m’n jaar een premium abo te krijgen tegen prijs van wat ik nu betaal wil ik best doorbetalen. Dat is mega chill!! Goeie keuze
Ik word zo agressief van Bohemian Rhapsody
Ik word schijtziek van iedereen die live gaat op instagram.
Rot op, het boeit niemand. Vooral webshops ga ik nu ontvolgen als ze live gaan.
Ook erger ik me aan mn vrienden/kennissen en wie ik ook allemaal volg op insta die zich klaarblijkelijk doodvervelen en echt de hele tijd stomme stories posten van shit dat er zo niet toe doet. En “ UITDAGING GEACCEPTEERD HIER IS EEN KINDERFOTO VAN MIJ”
Mijn werk mag nu in deze periode onze atv dagen verplaatsten. Stonden eerst rond kerst en nu wordt het nasr voren gehaald.
Staan gewoon alle 4 de dagen op een moment dat ik al vrij heb gevraagd.
Fijn.
Mijn zelfbeheersing. Elke dag weer spijt als ik terug ben gekomen van de supermarkt zonder snacks.
Amazon’s agressieve manier om je te verleiden om over te stappen naar de Nederlandse Prime. Ik eb nu maar volledig mijn abonnement opgezegd. Bye bye.
Ik zat net verlangend door het aanbod van de Gall en Gall te bladeren en zat te denken om mezelf uit te dagen om alle merken Jenever te proeven.
Vind het heel on-Nederlands van me dat ik nog nooit jenever op heb.
jonge jenever vind ik best lekker in tegenstelling oude
Het gaat hier zoveel over alcohol en nu jenever. Ik heb zin in een kopstoot nu.
Ik wil je die best geven maar ia een beetje lastig op 1.5m afstand
Doen.
Enige herinnering die ik heb aan jenever was een hele slechte date in een of Amsterdams café dat volgens die gast bekend stond om de hoeveelheid verschillende soorten jenever die ze er hadden.
Kan je beter thuis in je eentje alle merken proberen.
Dit vind ik ook altijd zo irritant. Heb gemerkt dat dit exponentieel toeneemt als je een kind hebt, omdat ze dan zo graag je kind willen zien.
Hahaha die van mij probeert nu constant je telefoon uit je hand te rukken. Ook fijn bellen.
Nooit een straaljager gedronken?
Ik wil expeditie robinson kijken maar Videoland werkt weer eens niet
Moet je proberen! Het is jonge jenever met bitter lemon, heel lekker!
Haha oh shit dat zijn de ergste. Maar de laatste keer dat ik zo’n avond had was tequila de boosdoener. Maar ja ik vind dat af en toe wel een goede afwisseling in de kroeg! Jonge jenever dan wel. Maar niet achter elkaar allemaal kopstootjes.