Waar erger je je aan #6

Ik vroeg me al af hoe lang dat goed zou gaan met die thuisgym.

4 likes

De vraag is: hoe?

3 likes

Haha hahahah hahahahaha ze hebben mijn ww uitkering met terugwerkende kracht afgekeurd omdat ik teveel heb gewerkt in feb. Ik heb dat expres gedaan om de ww zoveel mogelijk te ontlasten. Maar ik had niet zoveel mogen werken blijkbaar. En toen ging 12 maart mn werk dicht en heb ik vooralsnog geen inkomsten meer. Heb dus maar even een welbespraakt doch dwingend bezwaar aangetekend. Ik hoop alleen dat ik een iets directere lijn met ze heb omdat ik al ‘bekend’ ben daar want ze zijn niet te bereiken kennelijk.

Dat ik deze maand geen geld heb omdat ik twee stedentrips heb betaald. Die gaan natuurlijk niet door en daardoor voelt het alsof ik blut ben door fucking Corona. Maar als Corona niet bestond, was ik nog steeds dit geld kwijt, alleen kreeg ik er dan wel wat voor terug :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Tom en jerry vibes

2 likes

Aan recepten waar bij voorbereiding staat dat je de oven moet voorverwarmen maar verderop in het recept het deeg een halfuur in de koelkast moet en dat sommige mensen dan daadwerkelijk denken dat je die oven al die tijd moet voorverwarmen…

Ik was zo geïrriteerd door die kut muis die tussen het dak en mijn plafond de cha cha danst de hele nacht dat ik met met een verfstok door het plafond sloeg ipv er tegenaan :sob:

39 likes

Nou ik vind het ook wel dom om het dan bovenaan het recept te zetten

Zelfde als helemaal onderaan zetten: serveer met gekookte rijst of zo

1 like

Ik word echt gek van het geluid van 2 kraaien die op mijn dak een nest aan het bouwen zijn, klinkt iedere ochtend alsof ze op m’n dak aan het voetballen zijn.

Omg kwam die muis er niet doorheen?!

2 likes

Dat beige trenchcoats mij niet staan. :’)

beige kan je nog genoeg dragen als je bejaard bent! misschien navy of khaki proberen? khaki zal je mooi staan denk ik!

3 likes

Aan mensen die continu commentaar leveren wanneer ik zoetigheid of andere dingen afwijs
Overdrijf niet zo jij kan het hebben !!!

Vind die nadruk zo vervelend. Het maakt mij zo boos

4 likes

Ik wilde ook eens ‘being beige’ zijn. :upside_down_face:. Ik draag verder 80% zwart en verder mosgroen, oxblood, grijs, roestbruin en donkerbruin. Andere kleuren komen er bij mij niet in :stuck_out_tongue:

Khaki en navy zijn niet mijn kleuren

Sorry village people.

Herkenbaar. Ik hoef echt niet 2 keer per week taart. En iedere keer weer commentaar als ik nee zeg op werk. En daarna de opmerking, ja ik snap wel dat je zo dun bent.

1 like

Ik snap het, khaki komt uit dezelfde range kleuren als beige qua verzadiging. de kleuren die jij net noemt zijn veel meer verzadigd.

1 like

Maak het gat groter zodat je kat er door past om die muis te vangen.

3 likes

Oh vreselijk dit inderdaad. Ben eind 2018 last minute verhuisd en toen kwamen er echt 10 mensen aan mijn spullen trekken en mn kasten leeghalen. Ik werd helemaal panisch en was zo blij toen de dag om was en ik gewoon weer met mn eigen spulletjes kon rommelen. Voelde echt als een inbreuk op mn privacy dat mn schoonzus met mijn ondergoed liep te sjouwen. Succes!

1 like

Dat er zo weinig normale babykaartjes in de winkel staan. Overal staan zulke teksten op"Er is een mooi lief meisje geboren!". Weet ik veel of je baby mooi en lief is, wil gewoon een kaartje met:“Hoera een baby.”

10 likes

Ik wil godverdomme The Sims 4 spelen maar mijn spel werkt niet :mad:

image

image

image

Kijk dan wat een fucking monsters!!!

34 likes