Poeh 15 jaar. Echt een levenswerk dus
Daf in de supermarkt een hele mooie route uitgelegd was waardoor je in principe niemand in de tegengestelde richting tegen zou komen. Houd dus bijna niemand zich daaraan.
En ergenis twee daarin, ik ben een verschrikkelijke chaotische winkelaar dus ik ren altijd honderd keer heen en weer. Dan werkt zo’n route dus niet hè…
Hier hadden ze in de kruidvat een route gemaakt. Maar dat werkte ook niet echt want het is daar allemaal zo smal. Dus dan sta je overal op 1.5 m op elkaar te wachten , en elkaar onnodig op te jagen. " Ja nee kijk maar rustig hoor "
Oh dit doen wij al! We zijn al goed op weg dus om net zo’n succesvol stel te worden.
Mijn snackeuvel is nu overigens opgelost want we hebben nacho’s besteld Oplossend vermogen 10/10
Haha ja dat ook! En dat je je liefste glimlach opzet van ik heb alle tijd! En ondertussen denkt jemig hoelang kan het duren om een keuze te maken?! tjonge jonge jonge gezeik ook.
Heb genoeg te doen hoor. film kijken, bank hangen, was opvouwen, puzzelen…
Ik ben zo moe dat ik zelfs adem halen een opgave vind. Wilde net even slapen maar er was weer zo’n irritante vrachtwagen ergens met een piep die een half uur al stationair ergens staat met die piep dus aan. Ga weg!!
Het duurt gvd 1,5 uur voor mn bestelde pizza er is ik heb honger
Volgens mij heeft eko plaza wel vegan witte chocolade repen. Weet alleen even het merk niet meer.
Heb je het wel pas woensdag in huis, maar omg i need this.
Ik ga deze week bij www.mycakes.nl bestellen, en dan de week daarop hier!
Maar ik ben een extreme zoetekauw, all kinds of sweet.
Oreo’s
Ja en dan supermarkt medewerkers die helemaal beplakt zijn van alle kanten met blaadjes waarop staat 1,5 meter afstand aub!!!11 Hoe is dat mogelijk als ze een vak staan te vullen. Dan kun je dus gewoon niet langs ze lopen.
Of van die Gerda’s die tien minuten bloemkolen staan te vergelijken. Get out the wayyyyy.
Ja hoe dan. Ik koop nu avocados op de gok. Ik durf ze niet eerst allemaal plat te knijpen. En dan zie je Ans en Wil alles op pakken en terug leggen.
Wij eten nu 3 weken achter elkaar lasagne met zalm en spinazie omdat we steeds vergeten wat we anderhalve week van tevoren ook al weer op de lijst hadden gezet
Ik koop nu alleen voorgesneden verpakte groenten want sommige mensen zitten met hun Coronatengels echt aan elk stuk groente of fruit.
Pak gewoon en loop door.
Ja same, of diepvries groente als ze het niet vers hebben.
Nog een supermarkt ergernis: mensen die kun kinderen rond laten rennen.
Je kunt nog heel lang je bestelling aanpassen. Maar ik vind het nu sowieso niet netjes om online te bestellen als je nog gewoon naar de winkel kan.
Ik word ook helemaal gestrest van boodschappen doen en ik heb heel veel niet meegenomen omdat ik niet door de winkel wilde zigzaggen maar nu moet ik dus nog een keer.
Dat eerste lijkt me echt fantastisch, ik maak mijn boodschappenlijstje ook op volgorde van looproute zodat ik met één rondje in de supermarkt klaar ben Als mijn vriend het lijstje maakt lopen we 16 rondjes en komt hij er bij de kassa nog achter dat we wat zijn vergeten.
Ik stond vanmiddag te wachten omdat een vrouw recht voor het schap stond waar ik moest zijn, toen had ze in de gaten dat ik stond te wachten (en ook haar kant op keek wantja ga niet naar het plafond staren ofzo) en toen riep ze “moet je wat!!!” Dit haalt echt het beste in mensen naar boven.
Ik dacht dat ik vandaag zou videobellen met mn fysio maar hij belde gewoon dus had ik me voor niks degelijk aangekleed