Ja same, of diepvries groente als ze het niet vers hebben.
Nog een supermarkt ergernis: mensen die kun kinderen rond laten rennen.
Ja same, of diepvries groente als ze het niet vers hebben.
Nog een supermarkt ergernis: mensen die kun kinderen rond laten rennen.
Je kunt nog heel lang je bestelling aanpassen. Maar ik vind het nu sowieso niet netjes om online te bestellen als je nog gewoon naar de winkel kan.
Ik word ook helemaal gestrest van boodschappen doen en ik heb heel veel niet meegenomen omdat ik niet door de winkel wilde zigzaggen maar nu moet ik dus nog een keer.
Dat eerste lijkt me echt fantastisch, ik maak mijn boodschappenlijstje ook op volgorde van looproute zodat ik met één rondje in de supermarkt klaar ben
Als mijn vriend het lijstje maakt lopen we 16 rondjes en komt hij er bij de kassa nog achter dat we wat zijn vergeten.
Ik stond vanmiddag te wachten omdat een vrouw recht voor het schap stond waar ik moest zijn, toen had ze in de gaten dat ik stond te wachten (en ook haar kant op keek wantja ga niet naar het plafond staren ofzo) en toen riep ze “moet je wat!!!” Dit haalt echt het beste in mensen naar boven. 

Ik dacht dat ik vandaag zou videobellen met mn fysio maar hij belde gewoon dus had ik me voor niks degelijk aangekleed 
Hahahaga alsof jij daar voor de lol naar haar staat te staren 
Al die mannen die nu dezelfde hilarische skypegrap uithalen waarbij ze hardop in de camera vertellen hoe ontzettend goed en gezellig ze het hebben met hun vrouw en dan ondertussen papiertjes omhoog houden voor de camera waarop staat hoe vreselijk hun vrouw is en dat ze gered moeten worden 
Flikker zelf lekker op debiel als je het zo zwaar hebt, niemand houdt je geketend. Volgens mij moet er hier maar 1 iemand gered worden en dat is je vrouw.
Vet leuk om dan heel blij te zeggen ja ik moet inderdaad daarbij of ja ik moet inderdaad ook 4 peren.
Ugh, doen mannen dit nu echt?
Echt ik erger me zo aan deze ‘grap’. Zoals jij zegt, als je je vrouw toch zo vreselijk vindt waarom ben je dan met haar? The joke is on you, sukkel.
Ik wil een oude serie opnieuw kijken die niet op netflix oid staat, maar ik heb zelf de hele serie op dvd ooit gekocht. Alleen ik heb dus geen apparaat meer waar een dvd in kan 
Ik zie daar de humor niet van in.
Ha ha ha dat is zo mogelijk nog minder grappig.
Wow, als mijn vriend zo tegen mij zou praten zou hij heel snel niet meer mijn vriend zijn. Bye boi.
Ik erger me aan mezelf, ik moet boodschappen doen (mijn wijn is bijna op
en mijn groente en fruit, en brood, en non-alcoholisch drinken), maar ik ben het enorm aan het uitstellen. Heb nog niet eens gedoucht… Heb echt zo geen zin om in de rij te staan. First world problems, I know. Maar blegh.
Recepten die niet kloppen
De taartbodem was net groot genoeg voor de helft van de vulling en moest ook nog 2x zo lang in de oven. Nu heb ik extra deeg gemaakt voor de overige helft van de vulling terwijl ik nog niet eens weet of het lekker is. Straks zit ik met twee taarten die niet te vreten zijn
Iemand die ik ken laat gewoon nog wimpers doen
“salon” is gewoon open, echt doe normaal
Bij zo iemand wil je gewoon de Corona kliklijn bellen
nee dit is gewoon echt heel asociaal gedrag van haar
Vrouwen met honden die zichzelf ‘het vrouwtje’ noemen.
Ik kan daar zo extreem pissig van worden ‘de baas’ en ‘het vrouwtje’
Ik ben verdorie ook de baas!
Dit klinkt echt vreselijk 
Dit klinkt echt rot 

maar ging dit niet in overleg? Ik zou het echt heel vreemd vinden als de vriend van mijn zusje ineens bij ons in zou trekken