Waar erger je je aan #7

Dat mijn eten weer eens te laat wordt bezorgd :expressionless:

1 like

Ik kom echt nooit op de eerste verdieping. Ik zal dat volgende keer eens doen.

Ik had zo graag nog even gaan sporten vanavond maar m’n buik doet zo’n pijn weer dat ik nu maar op de wc ga wonen

Nee. Ben niet sarcastisch, alleen te dom om je uitleg te snappen. Maar ik heb ook zo een rek, dus zou best jouw hack willen proberen.

3 likes

The Godfather deel 3 komt weer in de bios. Ik heb zo’n hekel aan die films en deze is echt vreselijk slecht. Maar ik moet met mijn moeder mee :weary:

1 like

Haha oh sorry, ik had de indruk dat ik zo’n idioot lang verhaal over zoiets relatief onbenulligs aan het houden was, vandaar :blush: Niet dom, het is gewoon lastig uit te leggen en lastig te snappen als je het niet gewoon voor je ziet.
Ik heb toevallig gisteren beddengoed opgehangen dus hier is een foto:

4 likes

die ziet er iig een stuk steviger uit dan dat krot van mij :laughing:

Deze schiet volgens mij niet zo snel los.

Pfff ik ben op zoek naar een winterjas maar ik vind alles troep. Er is gewoon echt niets leuks :cry:

Mijn tante die het leven als een wedstrijd ziet. Als wij wat hebben, dan moet zij het ook hebben, maar dan natuurlijk net iets beter. En als zij iets niet kan krijgen, dan een ander ook niet. En dat doet ze met werkelijk alles.

Ze heeft een nieuw huis gekocht en mijn ouders ook, dus dat is weer een wedstrijd voor haar. Haar huis wordt groter, is duurder, dus natuurlijk beter. Mijn ouders nemen een witte keuken. Zij natuurlijk zwart, want wit is zooo uit de mode. Oh en jullie nemen een Bora? Zo’n ronde? Oh nee dat is echt zo lelijk hoor, wij nemen er een met een vierkant rooster.

Echt mens, laat iedereen zijn eigen keuzes maken. Ze voert die wedstrijd ook echt in dr eentje, want het boeit verder niemand geen ene reet wat voor keuken ze neemt

13 likes

Dat soort mensen zijn echt zo kut idd. Vreselijk.

2 likes

Dank voor de foto erbij. Nu snap ik het en ga dit ook proberen!

1 like

Heb je een foto of tekening?? Ik heb ook zo een rek en snap dit niet
Edit: oh oeps had je al gepost

1 like

Jaaa dit is top :clap:t3: Dit bedoelde ik bij m’n post over t radiatorrekje, dan hang ik t aan de deur en dan hangt t niet zo op de grond

1 like

Ik heb hier al vaker gezeurd over geluidsoverlast maar ik wil het graag illustreren adhv Google Maps:

Screenshot 2020-09-04 at 22.56.53
Ik woon dus in één van de huizen in gemarkeerd door de rode lijnen, oftewel de Driehoek Der Hel. Door de manier waarop alle tuinen en koertjes samenkomen, krijgt het een beetje het effect van een amfitheater: alle geluid wordt weerkaatst.

Binnen de Driehoek Der Hel hebben zekere buren twee Pomeriaantjes gekocht of, met een beetje geluk (dat heb ik niet) slechts op bezoek. En die twee lievers zijn AL 36 UUR LANG ONAFGEBROKEN BUITEN AAN HET BLAFFEN :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

49 likes

Ik vind het heel sneu voor je maar de driehoek der hel :joy:

17 likes

Ik heb last van hetzelfde probleem maar huh, is dit een 2 persoons dekbed??

Ik erger me aan een kennis die zichzelf verheven voelt want ze is zo bewust van de problemen in de wereld… Bestelt praktisch iedere week weer (onnodige) pleuriszooi bij ali en vind het oké om voor stuntprijzen te vliegen :no_good_woman:

1 like

Dat iedereen reels lijkt te hebben op insta en ik heb alle updates gedaan maar zie niks?! En ik ga het waarschijnlijk nooit gebruiken dus waar erger ik me eigenlijk aan. Ergernis inception.

2 likes

Advertenties midden in YouTube video’s. Ik luister ‘s ochtends graag chillmuziek muziek om rustige wakker te worden, van die mixen van een uur als “lo-fi morning chill” “autumn chillhop” etc. Als er dan tussendoor ineens keihard een reclame voor Super de Boer in mijn gezicht wordt geschreeuwd is het niet echt een rustige ochtend meer hè :mad: Ik hoor mijn vader ook wel eens klagen dat hij voor het slapen gaan een meditatie podcast luistert waarmee je in slaap valt, en dat ze dan op het einde, net wanneer je weggedoezeld een keiharde reclame doen. Zo stoooom

Ik hoop dat we binnenkort zelf kunnen kiezen wanneer je die reclames bekijkt, dat je gewoon lekker alles aan het begin doet en het dan maar hebt gehad.

4 likes

Yep gewoon 2 meter bij 2 meter, een keer dubbelgevouwen. Knijpers zitten op de vouw.