Waar erger je je aan #7

Haha oké, thanks voor de top! Dan wacht ik daar wel op! Had een tientje nog wel prima gevonden maar voor dit bedrag wacht ik nog wel eventjes

1 like

Ooooooooh. Nice! Ik zit al dagen met Christina Aguilera mee te kwelen en ik wil em graag zien maar 22 euro is een beeeetje overdreven.

1 like

@anon76889665 @LanaRose
Ja 22 euro is echt te veel voor een film. Wilde de film wel steunen, want vrouwelijke regisseur, maar dit gaat me echt te ver.

Ja, ik kan me voorstellen dat je het overweegt als je een berg kinderen thuis hebt die de film 100x opnieuw willen zien maar je moet daarboven op ook nog je disney + actief blijven houden.

Deze kop vervult me ook met afgrijzen:

1 like

Nou ik heb het nog nooit geprobeerd. Maar het klinkt super chill en ik kan wel op m’n bank liggen met m’n arm langs mijn lijf en hand over de rand denk ik. En je moet de koffie vlak voor de nap drinken zodat de cafeïne zo’n 20 min later inkickt

Het komt alsnog gratis op disney+

oh ja ik snap je, ik zou uit principe ook niet meer gaan haha doei doei

1 like

4 likes

Huh die dingen op de foto zijn toch helemaal geen fietsnietjes? Ik dacht dat dat die dingen waren waar je je wiel zo in vast klemt

Edit: of is dit naast die cringey zin ook je ergernis?

Jawel, het zijn fietsnietjes maar ze zijn dicht met een rooster, waardoor je je slot er niet doorheen kan halen
Welke idioot verzint zoiets echt? Dit moet toch door een hele hoop mensen getekend, ontworpen, goedgekeurd zijn? Hebben al die mensen nog nooit op een fiets gezeten?

7 likes

Wow ik heb nog nooit van het begrip fietsnietje gehoord.

34 likes

Krijg een appje: ben je druk vanavond?
Ik: ga eerst naar de Mac met oma daarna heb ik tijd
Hij: oke bel me als je naar huis gaat
Ik bellend: hallo ben je thuis?
Hij: nee

:joy: irritant

4 likes

Zit iemand met de bladbazer al een half zijn tuin te doen. Wtf het is avond maak die herrie keer andere keer.
Zin om te schreeuwen vanaf balkon maar kan niet zo hard schreeuwen dat ie het hoort.

Trouwens, ik was in een eeuwigheid al niet in Zara geweest. Afgelopen week toevallig 2 keer, en ik werd echt vriendelijk geholpen. Zowel toen ik een vraag had als bij de kassa. Of zijn ze alleen maar onbeskoft als je wat terug komt brengen?

Wow nee ik ook niet, weer wat geleerd vandaag

1 like

Uuurgh I feel u!! Ik zag ze ergens in een folder staan in de aanbieding en dacht alleen maar: neeeee niet nog meer van die dingen in de buurt

1 like

Ik heb dit vaak savonds in m’n bed als ik echt wil slapen, dan laat ik m’n knuffeltje vallen en die heeft een kraal als neus en dan hoor je zo TIK en ben ik weer wakker… maar niet echt wakker wakker, wel dat ik besef van ohnee knuffel valt maar ik slaap wel door
Misschien als je een powernap doet dat het dan lukt om zegmaar weer naar wakker te komen

3 likes

Ik vind dit schattig, maar ook zielig voor je knuffel.

6 likes

Misschien de makers van dit speelobject

image

26 likes

Dat bestaande klanten nooit voordelen krijgen. Ik ga verhuizen en ik wil een andere Ziggo abonnement. Als bestaande klant betaal ik de volle prijs. Als nieuwe klant krijg ik de eerste 5 maanden korting.

4 likes