Waar erger je je aan #7

Nou ik quote even iemand

Een rijwoning? Dan betaal ik daar alsnog teveel voor en doe ik starters tekort.

Echt hou op hoor. Gaat over een stel dat een vrijstaande woning had en op de verkeerde tijd verkocht heeft, maar wel een budget van 450.000 euro. Een bovendien nu in een hoekwoning woont maar dat is huur (kan natuurlijk niet!!) Volgens mij geen goed voorbeeld van de huidige huizenmarkt waar mensen langer bij hun ouders blijven wonen, starters niks kunnen betalen etc. Ik vind dit een beetje een calimero verhaal (inclusief humble brag over starters tekort doen lol)

7 likes

Mijn hond zat met een big smile vast in de rozenstruik. Nu doen mijn vingers pijn, want heb me geprikt :pensive:

Ja ik koop dus sinds kort gewoon mannenkleding als dat me beter lijkt. Sportbroekjes, sokken, truien, joggingbroek heb ik al van de ‘mannen’ afdeling.

6 likes

Katoenen of zachte wollen truien (van die simpele zonder iets erop enzo) zijn ook veel fijner qua pasvorm en materiaal.

2 likes

Ik heb college en de docent heeft het nu al drie keer over haar eigen kinderen gehad en twee keer een voor de webcam laten komen. En continu over hoe het moeder zijn effect heeft etc. Echt boeien. Geef me gewoon les, ik ben niet geïnteresseerd in je persoonlijke leven.

6 likes

Je MoEt EeN bAnD oPbOuWeN

6 likes

Eerder ‘Een rijwoning? Daar zit ik niet op te wachten.’

1 like

Aan mezelf. Ik zal binnenkort vanuit mijn werk moeten vliegen en ik vind het eng en dat vind ik ook stom.

De webshop van Zara. Wat onmogelijk om daar fatsoenlijk de kledingstukken te kunnen bekijken.

5 likes

Als voorbeeld de enige foto waarop het model een bepaald kledingstuk in kwestie aan heeft.

49 likes

Haha, Zara kennende is dit de productfoto voor de schoenen…

42 likes

Hahaha ze willen gewoon niet dat je online koopt, maar in de winkel jagen ze ook hun klanten weg. Nou, dan niet.

8 likes

Ja haha. Kwam tijdje terug deze tegen daarover https://www.pupperish.com/weird-zara-models?fbclid=IwAR2xjHMAZLNFdNHRLN2JCs8Pu---j_NGFu_MjNlbBQWuMMsUQxTWEPYe4CY

2 likes

Aan dat ik hier stik in mn mondkapje . Me ongemakkelijk voel omdat ik dorst heb en beetje snotter en blabla. En dat er dan van die mensen zo vrolijk de trein binnen stappen zonder mondkapje . Ja daag dit doen we allemaal samen ik ellende jij ook ellende vriend.

1 like

Voel zo’n pijnlijke puist opkomen op mijn kin. Echt hatelijk

Ik werk vaak in de avond en dan slaap ik tot 9/10 uur maar ik stond iedere keer zo moe op omdat ik om 7 uur eruit moet voor de hond. Ik ging dan terug naar bed maar vanochtend ben in op gebleven en toen was ik niet moe.

Hoe kut is dat zeg. Ik wil gewoon zolang mogelijk slapen en uitgerust zijn

De truc met slapen is dat het in een cyclus gaat van 4 stadia. 1 cyclus duurt gemiddeld 90 minuten maar je kunt het meten met zo’n slaap-app die beweging meet. Als je tijdens het 3e of 4e stadium wakker wordt ( diepe slaap of REM ) dan voel je je heel vaak gaar en moe.

Het slimste is dus om uit te rekenen hoe laat je wakker moet worden om zoveel mogelijk keer een complete cyclus te voltooien. Soms is dat dus met minder slaap of meer. Als ik 7 uur kan slapen doe ik liever 6 omdat ik frisser wakker word, of 7.5 uur als ik het me kan veroorloven.

In jouw geval met de hond zou het dus kunnen helpen om nog 1.5 uur of 3 uur te slapen nadat je terug bent maar niet ertussen in.

15 likes

Dat is echt super slim! Ga ik eens uitproberen. Ik kende namelijk al wel de truc dat als je tussen de middag gaat slapen, je dat Mar 20 minuten moet doen omdat je anders ook echt gaar wakker word.

3 likes

Tip van een arts die leeft op powernaps: koffie drinken voor je nap. Dan onderuit in een stoel of op een bank en iets in je hand houden die je boven de grond laat zweven. Dan val je in slaap en op het moment dat je spieren verslappen laat je hetgeen in je hand vallen en word je weer wakker. En door de cafeïne uit de koffie heb je dan weer extra en energie en blijf je ook niet doorslapen. Zo weet je zeker dat het een powernap blijft.

4 likes

Als je iemand mee vraagt waar actie nodig voor is (kaartjes moeten gekocht worden) en diegene reageert niet op je bericht maar wel in een groepschat. En het is ook niet echt iets waar ik in mijn eentje heen zou gaan. Anders had ik allang een kaartje gekocht. Echt geef gewoon antwoord. Heb er ook nog bijgetypt dat de verkoop snel gaat.

6 likes