Waar erger je je aan #7

Ja dat vind ik er zo irritant aan. Het is denk ik de zelfde man die voor mij en mijn zus ook sinterklaas speelde dus ik denk dat er voor haar een sentimentele waarde aanhangt om dat nu voor mijn nichtje te doen maar dat kan ook zonder zwarte piet of met een roetveeg piet.

OF geef mij gewoon de keuze om niet te komen door me van te voren te zeggen dat er een zwarte piet is

2 likes

Ik hing er net een dekbedhoes overheen en die bovenkant is echt 4 x losgegaan. Kon hem echt wel uit het raam pleuren idd. Wat een ellende.

Kijk, dit noem ik een systeem. Ik geef me nog een kans :joy:

Ik heb een nieuwe ergernis ontwikkelend. Mijn collega’s gaan gewoon door met eten en drinken als ik hen bel. Nu at een collega een appel (geen gehoor, joh) en een andere collega belde en viel ‘lang’ stil en ik ‘waarom belt u?’ en dan zegt ze ‘ik ben nog even bezig met mijn koffie opdrinken’. Wtf, ik heb betere dingen te doen.

Mensen die schijt hebben aan de coronamaatregelen en dan mij willen overhalen om iets wel te gaan doen terwijl ik duidelijk aangeef me daar niet prettig bij te voelen

6 likes

Haha jeeeeetje vooral die laatste! Echt asociaal. Nouja die eerste is ook aso, rare mensen.

1 like

Klinkt inderdaad niet leuk!

Ik kom niet meer bij de Zara/bestel er niets meer omdat niemand er vriendelijk is & het op een drukke middag een soort kinderdagverblijf wordt. Liever de Costes.

Oh die is ook heel zwaar daarvoor, sowieso vind ik dekbed dingen zo ruk ophangen. Ik heb daar een (vgm heet het een) radiotorwasrekje voor, die hang ik over de deur en dan verdeel ik de hoes daarover. Snap je frustratie :see_no_evil:

1 like

Tip voor beddengoed op zo’n ding (hoop dat ik het duidelijk kan uitleggen): van 1 kant van je rek alleen het bovenste rekje uitklappen en vasthaken (zodat je daaronder niks hebt en dus iets langs kan ophangen), je dekbedovertrek 1 keer dubbelvouwen en met knijpers een soort van zigzaggend langs die spijltjes met de dubbelgevouwen kant vastzetten. Dus aan de binnenkant over de breedte beginnen, en dan de hoek om naar het volgende spijltje, etc. Heb dit jaren gedaan en werkte prima. Zo kun je één overtrek en 1 hoeslaken op 1 helft van het rek hangen en op de andere helft gewoon alledrie de rekjes uitklappen en nog andere was ophangen. Afhankelijk van hoe breed/lang je dekbedovertrek is zou je het onderste rekje ook nog kunnen uitklappen voor de slopen ofzo.

1 like

Ah thanks voor je uitleg haha.

Dat ding is alleen vet gammel dus hij stort steeds in, dat is het probleem met die wastoren. Ik heb ook nog een ander wasrek en die blijft gewoon altijd staan.
Blijkbaar heb ik ook gewoon een heel slecht goedkoop ding gekocht ofzo.

Het wordt tijd dat Zara aan de zelfscanapparaten gaat. Al zal dat nooit gebeuren i.v.m. met jatgedrag van de consument. :upside_down_face:

1 like

Haha graag gedaan, mijn moeder had me dit ‘geleerd’ en ik vind het zo’n geniale lifehack dat ik wel even de tijd wilde nemen om het uit te leggen :grin:
Ik dacht dat de mijne, best een stabiele, van IKEA was, maar nu ik kijk zie ik m daar niet :confused:

1 like

Waar? Iig niet in Utrecht. Sinds Corona behandel ik de Zara in Utrecht als een soort Kijkshop. Kijken, kijken, ergeren en online kopen.

2 likes

In Eindhoven sowieso. Maar echt het meest onduidelijke en onlogische systeem ooit, het is me tot twee keer toe niet gelukt om zonder hulp van een medewerker daar af te rekenen.

2 likes

Ik deel je ergernis. Het is toch verschrikkelijk als een ander dan lekker makkelijk alle was op de bovenste verdiepingen hangt en dat jij dan alleen de onderkant kan gebruiken. Alles hangt ervoor en in de weg, je kan nergens meer bij. Word echt agressief van zulke wasrekken

1 like

Ik wil dit graag begrijpen, maar snap niks van de uitleg. Zou je dit kunnen verduidelijken?

1 like

image
(Ik ben echt slecht in sarcasme herkennen in platte tekst :confounded:)

1 like

Wel in Utrecht toch? Op de eerste verdieping heb ik wel eens bij zo’n ding afgerekend

1 like

Dat mijn eten weer eens te laat wordt bezorgd :expressionless:

1 like

Ik kom echt nooit op de eerste verdieping. Ik zal dat volgende keer eens doen.