Wow ik heb nog nooit van het begrip fietsnietje gehoord.
Krijg een appje: ben je druk vanavond?
Ik: ga eerst naar de Mac met oma daarna heb ik tijd
Hij: oke bel me als je naar huis gaat
Ik bellend: hallo ben je thuis?
Hij: nee
irritant
Zit iemand met de bladbazer al een half zijn tuin te doen. Wtf het is avond maak die herrie keer andere keer.
Zin om te schreeuwen vanaf balkon maar kan niet zo hard schreeuwen dat ie het hoort.
Trouwens, ik was in een eeuwigheid al niet in Zara geweest. Afgelopen week toevallig 2 keer, en ik werd echt vriendelijk geholpen. Zowel toen ik een vraag had als bij de kassa. Of zijn ze alleen maar onbeskoft als je wat terug komt brengen?
Wow nee ik ook niet, weer wat geleerd vandaag
Uuurgh I feel u!! Ik zag ze ergens in een folder staan in de aanbieding en dacht alleen maar: neeeee niet nog meer van die dingen in de buurt
Ik heb dit vaak savonds in m’n bed als ik echt wil slapen, dan laat ik m’n knuffeltje vallen en die heeft een kraal als neus en dan hoor je zo TIK en ben ik weer wakker… maar niet echt wakker wakker, wel dat ik besef van ohnee knuffel valt maar ik slaap wel door
Misschien als je een powernap doet dat het dan lukt om zegmaar weer naar wakker te komen
Ik vind dit schattig, maar ook zielig voor je knuffel.
Misschien de makers van dit speelobject
Dat bestaande klanten nooit voordelen krijgen. Ik ga verhuizen en ik wil een andere Ziggo abonnement. Als bestaande klant betaal ik de volle prijs. Als nieuwe klant krijg ik de eerste 5 maanden korting.
Iets terugbrengen bij Zara: “Je hebt dit gekocht in Den Bosch en dit is Eindhoven. Waarom breng je het niet terug in Den Bosch.”
Ik heb niet eens antwoord gegeven.
Bestaande klanten krijgen vaak alleen voordelen als ze dreigen met opstappen, ze hebben daar een speciale retentie-afdeling voor. Gewoon bellen met dat je wil opzeggen ivm verhuizen en dan hebben ze vaak aanbiedingen om je te laten blijven. Soms ook gewoon x maanden gratis, afhankelijk van het bedrijf en de acties.
Ja ga ik doen!
Oké, dan moet ik maar gewoon allebei mijn blazers houden. Niks aan te doen.
Heb nog niet verder gelezen in dit topic maar heeel herkenbaar van die trailer kwam echt letterlijk voor iedere film vanaf februari of zo?
Ik wilde hem overigens toch niet zien, hou niet van disney (omgen mag) maar heel raar dat die nu niet meer in de bioscoop uit komt
Reels is irritant en mensen die hun tiktoks op reeks zetten zijn nog irritanter.
Ik moet naar de wc maar ben aan het bellen en die gene blijft maar praten. En het is werk dus kan ook niet zo ophangen.
Als het een monoloog is, even muten en snel plassen.
Ik moest ook mee kijken via scherm en antwoord geven. Maar gelukkig klaar.
Volgende belde al maar niet opgenomen.