Off-topic maar: Wat leuk om jou weer hier te zien, lijkt lang geleden en wist niet eens dat je hier zat! Je weet denk ik niet wie ik ben, maar we deelden een gezamenlijke passie voor Zayn.
Ja je wordt wel heel erg lang beperkt zo. Lijkt me ook geen pretje.
Nee is ook niet normaal inderdaad, al die mensen die er maling aan hebben, elkaar kussend begroeten op het terras etc.
Hallooo kunnen wij gaan ruilen? Ik woon liever in een land waar men zich wel aan de regels houdt
Aan alle waterflessen/bidons die door het huis rondslingeren. Een paar liggen er in bed, op de bedrand, het aanrecht, het balkon, de bank, weetikhet waar allemaal. Je struikelt er nog net niet over. En waarom hebben we überhaupt zoveel van die flessen. Alleen in de slaapkamer liggen er al 7.
Ik ben zo dom, er was iemand van slachtofferhulp die had aangebeld voor een donatie. En ik dacht ik doe dat wel en dan zeg ik gelijk op (doe dan liever een eenmalige donatie maar vond het wel een goed doel om geld aan te geven en je kan dan natuurlijk alleeeeeen maar weer maandelijks betalen). Maar ja nu moeten ze eerst bellen om het te bevestigen en dan moet ik weer terugbellen om het op te zeggen. Zoveel gedoe.
Oh nice thanks! Ik kon hem niet vinden
Zit altijd goed verstopt maar ik heb ervaring!!!
Aan deze temperatuur. Ik moet thuiswerken op mān slaapkamer (zolder) en ik ben nu al echt 0,0 productief. Heb vannacht zelfs buiten in de tuin geslapen omdat het niet te doen was. Kan niet wachten tot het winter is.
Aan mezelf, ik heb vakantie maar kan het werk gewoon niet loslaten.
lap tekst over werk
Afgelopen week was een drukke week met best wat heftige āgevallenā waarbij ik veel contact heb gehad met nabestaande en nu kan ik voor mijn gevoel het niet āafmakenā en ze begeleiden tot het laatste moment. Eigenlijk zou ik me uit alle werkapps moeten gooien maar aaahh moeilijk. Ben echt een workaholic geworden. Iemand tips?
Lap tekst, 3.5 zin
Ik denk altijd maar dat je niet kosten wat het kost moet doen wat de norm is. Ja je hebt vakantie en dat is echt een topreden om niet lastig gevallen te worden met shit waar je niet op zit te wachten. Maar als jij geen rust hebt tot je weet hoe het met die nabestaanden is kun je toch beter gewoon ff contact houden en in de gaten houden hoe het loopt? Als dat je dan wel rust geeft, dan heb je tenminste nog wat aan je vakantie
Ik moest om 10:56 uur al poepen, maar verwachtte een telefoontje van de dokter om 11:00 uur, dus ging niet.
Ze heeft nog steeds niet gebeld.
Lap tekst meer in de zin van een lap wat oninteressant kan zijn haha.
Maar wat je zegt klopt wel, heb een collega gevraagd om me nog even op de hoogte te houden tot beide crematies zijn geweest, en dat ik bereikbaar ben⦠Daarna kan ik het denkelijk makkelijker loslaten. Dankjewel
Ik werd laatst opeens geknuffeld door iemand, ik zag het gewoon ook niet aankomen - ik ben al zo lang niet aan het aanraken & de rest raakt mij natuurlijk ook niet aan, ik dacht daarna echt: OK wat is hier gebeurd?? Dat vraag je toch eerst?? Of ik ook skit heb aan coronaregels? Grrrrr. Nu zijn bijna 2 weken voorbij en ik geloof dat ik coronavrij ben, but still. #aso
Jeetje lekker dan van die persoon.
Ja voor sommige mensen gelden de regels niet he
Dit soort artikelen :
Want er bestaat geen Nederland buiten Amsterdam en zelfs de oversteek naar Amsterdam Noord is al een hele opgave!!
Typisch Vogue trouwens, snap niet waarom ik het überhaupt nog lees tegenwoordig.
Dit zat ik ook net te lezen, want ik krijg de nieuwsbrief. Maar de zwembaden uit die lijst was 90% in Amsterdam?
Ja dat dus
Heb me nu ook afgemeld voor die nieuwsbrief.
Beetje klaar met Vogue inmiddels, vaak van hetzelfde.
Een vriendin waar ik in de vakantie nu al 2 keer mee probeerde af te spreken maar mij negeerde, appt nu. NEGEER MODUS AAN
Ik heb het al eerder gepost volgens mij maar ik heb zoān vreselijke hekel aan die irritante snel vliegende kut vliegen. Vooral als ze in mn huis zitten. Wat een irritante teringbeesten zijn dat.