Waar erger je je aan #7

Ja goeie tips! Ik ga bonustip #vijfhonderd uitvoeren, namelijk “verhuis ogenblikkelijk naar de Noordpool”, is ongeveer net zo uitvoerbaar :grinning:

Edit: ohh haha great minds @anon18225511

Hoeveel worden deze mensen betaald om dit te schrijven??

Jemig de pemig “geloof me, daar wil je niet zitten” Ja vertel mij wat, natuurlijk wil ik dat niet!! Maar zit er nu eenmaal wel he?

De airco is ze naar het hoofd gestegen. Of de #koeleplattelandsvibes

5 likes

Het klinkt ook al zo entitled he? De schrijver zit vast in een huis op het platteland met groene daken en een witgekalkte buitenmuur te genieten in een geairconditioneerde ruimte

5 likes

Omfg ik heb dit op Instagram Stories geplaatst en mijn inbox ontploft gewoon, iedereen is fucking verontwaardigd. Weet iemand hoe je een opiniestuk in de krant probeert te krijgen? :sweat_smile: Schrijven en doormailen? :sweat_smile:
*edit: nvm heb het gevonden!!

9 likes

Een groene oprit :rofl::rofl: wie in de stad heeft een fucking oprit

1 like

Zo inderdaad! Vooral met zijn gezeik over tv toppers. Wees blij dat je wordt uitgenodigd en weer met je kop op tv komt. Zo hooghartig hoe hij doet. Tijdens de aflevering was hij ook echt vreselijk zelfingenomen.

Boer zoek vrouw:

Yvonnne: Zeg Helvegen, waarom heb je boer Harm een brief geschreven?
I: Nou, ik had ergens gelezen dat de luchtcirculatie beter is op het platteland tijdens warmere temperaturen en aangezien Harm boer is…
I: ??? Dus je vindt boer Harm zelf niet heet?
Helvegen: Nee maar waar ik woon wel…

24 likes

Ik zou hier heel erg hangry van worden.

1 like

Jeetje, al bijna 2 uur te laat?? Dat zou ik ook mega ergerlijk vinden, en al helemaal als je nu flauw bent omdat ze eten mee zouden nemen

3 likes

Ook die luifel hahaha. Wil ik ontzettend graag, maar ik huur en mag helemaal niet boren aan de buitenkant. Heb ook geen balkon, dus kan ook geen luifel aanschaffen die je vastklemt tussen je eigen balkon en die van de bovenbuur. En woon op 2 hoog van de 5, dus dat dak witten en beplanting schiet ik ook niks mee op

1 like

Ja gadver en dan achteraf haten op het programma. Nare man met een ongezonde hang naar aandacht en waardering. Die vreselijke fragmenten van hem ook. Zo niet grappig. :expressionless:

1 like

Ik was echt net in de Albert heijn om avondeten en ijsjes te kopen en nu heb ik eigenlijk alleen maar zin in chips

Kwamen ze uiteindelijk wel nog? Misschien ben ik een vieze sensatietoerist maar ik ben dan altijd benieuwd wat voor excuus mensen hebben dat ze gewoon uren te laat komen.

Er kwam net een man wat halen wat ik via marktplaats aan hem had verkocht
Het was 25eu maar hij wilde het voor 20
Uiteindelijk toch voor 25 verkocht
Komt hij met een briefje van 20 en 10 met ‘heb je wisselgeld? Anders toch 20 doen?’
Kon gelukkig nog 5eu losgeld bij elkaar schrapen maar a. Wat een naaistreek heb normaal nooit losgeld en b. Nu ben ik mn winkelwageneuro kwijt

23 likes

Pfff, ik vind dat zo asociaal! Had tegen hem gezegd ‘oh, dan doe ik het voor 30 ook, geen probleem, fijne dag nog!’

12 likes

Welke website is dit dan?

www.warmedagen.be
Een initiatief van de Vlaamse overheid.

Collega’s die dingen van zich af schuiven waardoor jij in je avonddienst mag overwerken om de brandjes te blussen.

1 like

Mijn nieuwe hoeslaken die nog te groot is (want nieuw) waardoor ik het losdraai.

Bedankt! We hebben hier gisterenavond echt smakelijk om gelachen haha.

Juist door deze maatregelen maar 70 nieuwe zieken per dag? Dus het werkt wel. Maar het lijkt me vreselijk ja als je al zo lang niks mag.

Ben blij dat de dingen hier weer versoepelen. Maar aan de andere kant denk ik tja waar zijn we mee bezig want corona is er nog steeds.