Aan hoe er misbruik wordt gemaakt van de situatie van de man die afgelopen week werd doodgeschoten op het Amsterdams strand, door het politiek te maken en de vergelijking met George Floyd te maken. Met name vanuit de all lives matter kant…
Dat mijn kat vlooien heeft gekregen in deze bloedhitte.
Echt om te kotsen. Volgens mij staat zijn familie ook niet achter deze actie (demonstratie die nu gaat komen vanuit zijn naam).
Ik vind het, naast alle obvious redenen zoals dat all lives matter walgelijk is, ook heel respectloos naar de overleden man in kwestie om zijn dood zo te misbruiken. Het is dat hij het natuurlijk zelf niet meemaakt, maar zo hoop je toch niet herdacht te worden?
@Leverworst @Flamoes Ja eens, het is echt walgelijk. Ik kan er met mijn pet niet bij en heb er geen woorden voor. Maar ik zal dan wel weer ‘vastgeroest in mijn linkse bubbel’ zijn. Daar wordt al het commentaar op dit initiatief mee gepareerd.
Dat mijn vriend heeft geregeld dat de auto morgen om ACHT UUR in de ochtend naar de garage moet
Irritant! Maar wel voordeel dat je voor de bloedhitte naar buiten mag. Midden op de dag zou ook vervelend zijn.
Ik zit serieus al uren STIL op de bank. Het is half elf. En toch heb ik nog elk kwartier een soort zweetuitbraak en is mijn haar nat. Hoe dan. Ik doe echt niks.
Ja zo ik zit ook al uren stil en ineens slaan de vlammen me uit joh. Ben maar naar bed gegaan, naast open raam.
Het is bij mijn bed nog warmer
Ik verlang echt zo naar 15 graden ofzo. Ik vind het serieus zo kut dat dit komende jaren alleen maar erger wordt. Ik kan me totaal niet concentreren met dit warme weer, het zweet is oncharmant en onhandig en ik voel me helemaal leeggezogen qua energie. Nou na donderdag wordt het kouder, ik verlang ernaar. Alsnog 26 graden ofzo, maar dat lijkt nu echt de hemel.
Ja 26 graden klinkt nu echt heeeeeemels, maar als het dan 26 graden is en zo benauwd dan denk je ook fml ik woon in de hel
Dat ik persé iets op me wil hebben liggen om te slapen (lol) maar kan echt niet slapen zonder deken/laken
Heb je geen hamamdoek ofzo?
Nee, maar misschien is een grote handdoek wel een idee
Ik dacht dit vandaag ook hoor. En heb ook lekker lopen klagen dat ik me echt Heel Slecht en Verschrikkelijk voelde.
En had herinneringen aan toen ik 10 was ofzo en we opeens in 38 graden in Portugal waren beland en ik ook dacht van wtf waar zijn we beland en dat ik het echt niet leuk vond.
Ik heb vandaag ook zo weinig voor werk gedaan dat ik zelfs dacht van als ik een fikse verkoudheid met verhoging heb, kan ik nog meer werk verrichten dan vandaag. Dus ik dacht aan ziekmelden :’)
Ik lig onder een natte handdoek, heerlijk
Bel je buurman
Ik ga dit nu proberen
Wanhoop haha ik kan niet meer
Whaha moet zijn aansteker nog steeds terug brengen
Dit heb ik ook en enkel een laken vind ik niet zwaar genoeg. Ik slaap dus altijd maar onder een deken, lekker warm maar anders kan ik echt niet slapen. Dit is ook waarom ik nooit in de trein in slaap zou vallen.