Ja het voelt inderdaad ook zo ‘licht’. Ik slaap overigens ook nog eens naakt en als ik dan niks op me heb liggen voel ik me helemaal een naaktkat
Ahh dat kleintje. En jij ook. We zijn allemaal zielig.
Ik heb volgende maand een weekje, maar dat lijkt nog enorm ver weg. Baal gewoon enorm omdat dit mijn korte werkweek zou zijn (werk 5 om 4) maar heb die dag moeten inleveren terwijl ik genoeg vrije dagen nog heb. Voel me gewoon genaaid. En maakt me ook niet erg enthousiast om heel hard te werken nu.
Moet jij nog 2,5 maand wachten op vakantie?
Oja ik had vorig jaar nog het leuke idee om in een tropisch land tijdelijk te gaan werken. Denk dat ik dat idee maar gedag zeg :’)
Misschien gaan we hierdoor wel naar een meer medditteraans/zuiders systeem van tussen de middag siesta en tot later doorwerken dan. Of misschien gaan we wel meer gedurende de dag leven. Soms denk ik na over deze dingen haha
Ik lig met een bevroren fles water in bed, ook best chill. En die fles dan zo op je liezen liggen aaaaargh.
Ik persoonlijk zou, als ik een mug was, mensen in hun billen, benen, armen of buik prikken. Maar al die stomme muggen prikken mij altijd in mijn elleboog of ooglid. Wtf?!? Lijkt me helemaal niet lekker! Je wilt toch in een beetje sappig stuk prikken?
Of als je gewoon net als in Amerika bijna overal airco hebt, ook in huis.
Ik stem voor. Airco is zoo heerlijk. Zo een ventilator blaast alleen maar warme lucht rond :(. Soms wil ik gewoon een rondje rijden alleen om in de airco van mn auto te zitten
Ja dat denk dat dat nu ook steeds meer de standaard gaat worden in NL. Als je nu een airco bedrijf belt lachen ze je bijna uit he @Krabsalade
Bij de tandarts was ik aan het zwéten en de mondhygiëniste ook. Ze zei dat er binnenkort airco komt, maar die binnenkort van haar is al vijf jaar.
Haha hou op, heb het niet eens geprobeerd. Maar toen we vorig jaar in de hittegolf een defecte airco hadden, kon de eerste die tijd had na 3 weken komen!
De warmte.
Kan er slecht tegen, en kan er niet van slapen.
Heb gelukkig een ventilator en op mijn werk hebben we airco.
Aan de laksheid van mensen met corona. Ik heb een vrijgezellenfeest en nu is er iemand net uit een code oranje gebied gekomen met het vliegtuig. Nu de vraag of diegene nog mag komen, mij lijkt het vanzelfsprekend van niet, maar daar is niet iedereen het mee eens.
Aan mijn lichaam waarom nu ongesteld zijn in deze hitte
Ik heb last van spotting / half ongesteld.
Ik heb mijn pil steeds netjes op tijd geslikt. Zou het door het weer komen
Ik ook
En als ik lang heb gezeten en dan opsta weet ik niet of ik zweet voel of ben doorgelekt.
Pff ik snap niet dat diegene zelf niet afzegt.
Aan de aanbevelingen van spotify voor mijn afspeellijst, ze kloppen voor geen meter
Ik krijg steeds Duitse en Franse reclame overal lekker boeiend zou je denken maar ik vind het echt super irritant
Iemand uit de buurt heeft gevraagd of wij een paar dagen op hun huisdieren willen passen. Geen probleem natuurlijk, maar ze zouden vandaag even eea komen uitleggen voordat ze dit weekend vertrekken omdat het nogal precies komt met die dieren, en nu ben ik voor ze thuisgebleven en zijn ze nog steeds niet geweest.
Dat mijn bestelling is vertraagd. Zou vandaag komen. Dus ik checken, want nog niks gehad. Staat er dat het net verwerkt is. Leugens!!