Waar erger je je aan #7

VINTED. Ik word bijna agressief van die reclames, zo vaak komen ze voorbij

9 likes

Ja same. Ik schreeuw inmiddels tegen de tv en mijn telefoon als er weer zo’n domme reclame voorbij komt.

Aan die kut mug die al drie nachten irritant rond zoemt en steekt op de slaapkamer. Maar ik kan hem gewoon niet vinden echt :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Hoef je niet thuis voor te zijn toch? Ik geef ze gewoon een sleutel en zet wat koffie enzo klaar.

Ik heb buiten mijn slaapkamer een afdak en daar druppelt steeds iets op, ik heb geen idee wat. Ik denk misschien iemands airco in een van de appartementen boven mij. Maar ik kan dus niet slapen omdat ik steeds een tik van die druppel op het dak hoor.

Ik vind het gebruik van het woord breakky voor ontbijt (breakfast) heel erg irritant

14 likes

Hahaha lolll no

1 like

In het Australisch is het brekkie en in het Afrikaans breakie, dus ik snap niet waar die spelling vandaan komt.

Love de brekkie cultuur in AustraliĆ« wel trouwens, ik zou het echt fantastisch vinden als het hier normaal wordt om lekker buiten de deur te ontbijten met vrienden voor je naar werk gaat. Maar dat houdt niet in dat je een kom yoghurt gaat eten :’)

12 likes

Het was eindelijk lekker koel gisteravond dus ik keek er naar uit om fatsoenlijk te kunnen slapen… verdraai ik mijn nek. Dus weer niet geslapen en mijn hele vrije dag verziekt. Ik kan me prima neerleggen bij ziek zijn, ernstige dingen, maar iets als mijn nek verdraaien maakt me zo agressief :rage:

Zomermuziek

1 like

Wie had hier ook al weer dat spelletje op de telefoon getipt, match 3D met dat opruimen.
Wtf ben verslaafd, bedankt he!!! :hot_face::angry:

4 likes

Huh is dat een ding in Australiƫ? Nooit iets van gemerkt.

Dat is knap!

Dat de universiteit er heel erg lang over doet om mijn laatste cijfer in te voeren waardoor ik mijn diploma aanvraag niet kan worden voltooid en ik dus geen diploma kan doorsturen naar een andere uni om mijn master aanvraag te voltooien. Het is al bijna september godverdomme en krijg alleen maar te horen ā€˜of ik nog even geduld kan hebben’ hallo hoe lang kan zoiets duren vooral voor studenten die op hun allerlaatste cijfer wachten.
Het is ook raar dat mensen hierdoor misschien niet kunnen gaan studeren aan een andere uni in september?

2 likes

Ik word gewoon helemaal gek van die warmte? Het koelt maar niet af. Ik kom niet tot rust, slaap enorm slecht, er komt weinig tot niets mn handen. Dit gaat toch nergens over :confounded:

2 likes

Dan zou ik om 6 uur s morgens al ergens moeten zittenšŸ˜‚

Ik vind sojayoghurt en -kwark (die van de AH) echt niet te eten. Plantaardig eten wordt zo niet makkelijker, want ik wil gewoon een vervanger voor kwark (qua voedingswaarden en neutrale smaak) maar dat bestaat gewoon niet.

Vind je alpro go on ook niet te eten? Dat is mijn favoriet!

Het is idd niet te vergelijken. Veel zoeter dan normale kwark en yoghurt, terwijl dat zurig hoort te zijn. Ik vond wel dat de smaak na een tijdje wende

1 like

Hmmm kan nog een optie zijn maar ben een beetje een zeikerd qua voedingswaarden en vind m ook wel prijzig. Ik zal bij de volgende bonusaanbieding het eens proberen! :slight_smile: