Ja het is wel jammer dat ie zo duur is idd! Heb qua eiwitten nog niet een beter plantaardig alternatief gevonden.
Dat het zou gaan onweren en het nu steeds verder vooruit schuift in de weer app. Ik wil dat het afkoelt
Alpro Go On!
Ik vind het zooooo vervelend dat de vegan alternatieven ALTIJD duurder zijn! Behoorlijk ook. Je hebt een pak magere yoghurt voor 75 cent en als je dan Alpro yoghurt koopt is het én duurder (boven de 2EU) én er zit nog geen liter in het pak.
Dit weerhoudt mij er toch van om volledig plantaardig te eten.
Same, nu komen die laatste automatische mailtjes van âje bent nog niet toegelatenâ en âlaatste kans om je aanmelding te voltooienâ ja zo kan dat niet he. Ik heb bijna het idee dat mn huidige uni het moeilijk(er) wil maken om naar een andere te gaan ipv te blijven, want als je blijft hoef je niks van een diploma in te dienen
Volgens mij moeten cijfers na de bekendmaking er normaliter ook binnen 2 werkdagen ofzo op staan, en nu wacht ik al minimaal drie weken
Haha ik heb het vorig weekend echt uren gespeeld, ik begin meestal eerst met de grote dingen en dan de groene, blauwe, paarse en roze dingen en dan is het gewoon puur paniekvoetbal.
Ik heb echt serieuze bedenkingen bij het soort mensen dat voor Instagram werkt om gerapporteerde comments te beoordelen. Gisteren een paar comments gemeld als haatdragend (âkanker homoâ, hoe duidelijk kan het zijn) en ik krijg nu gewoon de melding dat dit niet in strijd is met de richtlijnen?
En de ongezoete variant ? Dat vind ik ook beter te eten dan gewone sojayoghurt (zowel die van AH als alpro). Go on vond ik toen ik omschakelde echt niet lekker, nu wel. Of eerder iets van amandelyoghurt ofzo? Maar die is wel vaak prijzigâŠ
Haha ik heb dit altijd bij Facebook, ik rapporteer best wel veel van dit soort dingen, ook fake accounts en noooit is het in strijd of fake. Wat moet er in godsnaam wel staan dan.
Ik had dit onder een post van Nu.nl over de overval bij Nikkie Tutorials gedaan. De meest walglijke en haatdragende comments over transgenders gerapporteerd: werd niks mee gedaan.
Mannen die echt een meeegastuk Calvin Klein boxershort boven hun zwembroek uit hebben komen.
Sowieso waarom ze nog een boxer onder de zwembroek aan hebben. Zit toch niet lekker en gaat broeien.
Zit toch vaak een ânetjeâ in de mannenzwembroeken om de boel bij elkaar te houden.
Volgens mij krijgen die mensen die al die berichten moeten nakijken heel kort de tijd om iets goed of af te keuren. Dan kan er weleens wat is gaan. Meestal als je dan nog een keer dat meldt, dan kan het wel verwijderd worden.
Ik geef je groot gelijk dat die berichten niet op FB horen te staan, maar vaak vergeet men dat er een persoon is die dat allemaal goed en afkeurt (en dan is er nog een bot, maar die lijkt me makkelijk te omzeilen)
Ze krijgen ook echt walgelijke dingen te zien. Ik heb ooit een documentaire gezien over Facebookmedewerkers. Pesten e.d. is echt onvergelijkbaar met wat zij allemaal te zien krijgen. Het is verder dan je fantasie kan gaan en dan zelfs in de diepste krochten van je hersenen kan je niet bedenken dat mensen dat zeggen en filmen en plaatsen.
Ik haalde level 23 maar niet en ben weer gestopt
Veel jongens die ik ken knippen dat netje eruit omdat het anders gaat schuren etc.
Ik heb vernomen dat een boxer helpt tegen een tent-effect wanneer ze een erectie krijgen in hun zwembroek.
Maar ik dacht dat in sommige zwembaden dit ook niet mag, een boxer er onder dragen? Ivm hygiëne ofzo. Kan je dan, voor dat tent effect, dan niet beter een Speedo er onder dragen? Al lijkt dat ook niet al te chil.
Verder eens hoor, vind het ook maar een vreemd gezicht.
Edit: ging ff googlen, nadat ik ook even navraag deed bij mân broer waarom draag je een boxer? Ivm afzakken. Oh met als bij bikiniâs wel eens gebeurd.
Nou ik ging ook googlen en ik kwam deze discussie tegen. Het is echt hilarisch gewoon hahaha
https://m.jonginc.nl/forum/Ervaring/92444?onderwerp=30&onderwerp=30
Dit bijvoorbeeld:
â ik draag altijd een bjorn borg onder mijn short. dat doe ik omdat ik:
1, het lekker vind zitten
2, iedereen bij mij in de klas het doet. zelfs de meisjes dragen een string en een BH onder hum bikini. â