Waarom is een boxer onhygienisch in het zwembad?
Wat ik begreep is door dat het vaak van katoen gemaakt is en dat houdt veel water vast. En je weet niet of het een schone boxer is. Schoon is al wel beter, maar het vuil wordt vast gehouden ofzo.
@Jumpsuit dit is idd hilarische
âUiteraard kun je ook gelijk een lekkere strakke zwemshort kopen. Daarmee kan je gelijk zwemmen in Frankrijk en Italie.â
Dat lelijke comic sans lettertype in instagram stories. Maar misschien erger ik me er nog wel meer aan dat het helemaal geen comic sans is? Of ja, niet de standaard variant. De letters zien er net anders uit volgens mij
@Jetlagen @Biscotti nooit geweten voor tent effect of uitknippen.
Ik dacht stoer willen zijn.
Dat mân vriend weer eens ongevraagd een foto van mij als profielfoto heeft gedaan. Ik wist niet eens van het bestaan van die foto af. Ik zit ergens op een trapje met een zonnebril op mân kop naar mân mobiel te staren. Dus ik zei doe normaal wat een stomme foto. Zegt hij ja dat zeg je altijd maar ik krijg alleen maar wow wow wow reacties. Ja alsof ze gaan zeggen, hey wat een kutfoto van je vriendin! Doe dan een foto samen van ons. Stommmm
Door dit weer hangen mijn vriend en ik praktisch alleen maar op de bank (we hebben vakantie). Nog maar iets meer dan een week, geef mij normale temperaturen.
Mensen in het ov zonder mondkapje!! Uuuuuggghhh. Opbokken.
Gelukkig zie ik maar een enkeling zonder mondkapje. Maar ik hoop echt dat ze gezien worden en een boete krijgen bahbah
Ja ik had het van de week ook. Een account dat iedereen vroeg om te neuken en filmpjes aanbood waarop iemand vingerde. En dat mocht dus blijkbaar gewoon
Dat de regen nooit komt waar ik woon maar blijkbaar wel bij de rest van Nederland
Aan mân zweetreet
Dit.
Bah bah kan mijn vriend me eindelijk eens ten huwelijk vragen zeg. Had mezelf allang gevraagd
Dat ik werkelijk alles in eerste instantie geloof. Ik vat grappige opmerkingen soms zo slecht!
Bedrijven die denken dat Google Translate een mens kan vervangen:
Kleur: Dakpan. Moet volgens mij terracotta zijn maar goed wie ben ik
âWe gaan weer terug naar de winkelsâ om aan te kondigen dat de winkels na Covid weer open zijn. Da fuq? Is gewoon de Franse zin in Nederlandse woorden.
Tijdschema⊠Je bedoelt de openingsuren?
Jezus
Postnl die al voor acht uur op de stoep staat. Lag ik nog te slapen? Ja. Is het ooit wél goed? Nee.
Die ganzen die hier overvliegen en zoveel herrie maken.
Ik vind het stom dat ik een vrij duur ding heb gekocht. Wat gisteren verstuurd zou worden maar hoor niets. Bedoel snap dat het druk is maar mail op zijn minst dat er vertraging is.
Op tiktok gaan mensen âleefâ als ze live gaan.