Waar erger je je aan #7

Dr Martens had ooit ‘creepers’, dat model schoenen, vertaald in hun online mailing als ‘klimplanten’. :joy:

13 likes

Net een wandelingetje gemaakt van 5000 stappen. Echt heerlijk al is het in de zon al bloedheet nu. Maar waar ik me dan zo aan erger is dat gore zweethoofd van me. Heb dan van dat vieze natte haar in mijn nek hangen en voel de zweetdruppels gewoon over mijn hoofd mijn nek inlopen. Echt zo vies. Maar ik kwam wel langs de hema en nu heb ik een usb ventilator omdat ik daar gisteren een collega mee zag en dat vond ik echt een topidee

Buienradar is tegenwoordig minder betrouwbaar dan de gemiddelde man op Tinder. :face_with_symbols_over_mouth:

39 likes

Echt toxic man, die app.

7 likes

Mijn absolute life saver, ik dank elke dag nog dat ik hierop gekomen ben, is een sjaaltje om mn hoofd tegen het zweten. Gister moest ik op school tafels etc schuiven en natuurlijk zweet ik me dan de tering want sweaty betty is me middle name. Maar met zo’n sjaaltje valt het helemaal niet op, het trekt in de stof dus geen nasty druppels en nat haar zit onder het sjaaltje. En het staat ook nog damn cute natuurlijk

6 likes

Maar het jasje lijkt, nu Google het zegt zo, wel echt verrekte veel op een dakpan qua kleur. Gaan we onthouden. En verder eens met je ergenis.

Ben bij mijn ouders die een jacuzzi hebben en ik ben mijn badpak vergeten

2 likes

Ah joh! Gewoon naakt erin hoppen!

5 likes

Boobzweet. Zodra het meer dan 20 graden is kun je onder mijn tetten zwemmen.

9 likes

Ja @anon44204370 of in je ondergoed! Zou het zelf niet kunnen laten om er toch in te gaan

2 likes

Dat m’n neef van 35 vet teleurgesteld is dat ik een pak koekjes van €0,95 aan m’n nichtje gegeven heb. Gozer je bent 35, get over it en koop op een tankstation lekker koekjes.

5 likes

Denk niet dat het alleen maar aan de mensen ligt, maar vooral aan de richtlijnen. Schijnt sowieso echt een mega heftige baan te zijn waar mensen heel veel klachten aan overhouden. Heb er een podcast over geluisterd, zal wel even zoeken of ik nog kan vinden welke!

Mensen die hun afval zo achterlaten in de trein terwijl er een (leeg) prullenbakje letterlijk 10 centimeter onder zit. Hoe lui en asociaal ben je dan wel niet, echt de oksel van de samenleving dit soort mensen :roll_eyes:

39 likes

Ik was gisteren op de parkeerplaats van het strand en er was een gezin met kinderen die gewoon alles uit de auto flikkerde terwijl er een vuilnisbak op een paar meter afstand stond.
Normaal ben ik vrij assertief maar ik durfde er gewoon even niets van te zeggen na al die geweld verhalen ook in korte tijd

5 likes

Een (goed passende) bh dragen helpt hier bij mij echt goed tegen. Natuurlijk is het chill om zonder rond te lopen maar in de zomer draag ik liever juist wel bh’s, want boobsweat. :woman_shrugging:t2:

1 like

Ik voelde mij ook best rot dat ik er niets van zei, vooral omdat het zo toekijken was en niets zeggen. Afgelopen week was ik voor fotografie in een beschermd natuurgebied, zelfs in het water lagen blikjes cola, hoe dan?

2 likes

@anon12348926 ik weet ook niet of ik er iemand op zou aanspreken eigenlijk, waarschijnlijk zou ik er zelf achteraan lopen en stiekem weggooien :’) ik ben normaal ook best assertief en niet mensen-schuw, maar bij zulke types zou ik toch bang zijn voor een agressieve reactie? Als je asociaal genoeg bent om afval weg te gooien zullen andere normen en waarden ook wel niet zo belangrijk zijn

5 likes

Ik heb een hele verzameling van ali ( i know shame shame) zijn gewoon bandana’s

2 likes

Bij mij helpt dat niet, dan zweet het net zoveel. Enige verschil is dan dat mijn bh zeiknat is, maar dat vind ik net zo goor haha

Dat m’n kat dinsdag onder narcose geweest is en nog niet gepoept heeft. Moet dat arne dier weer naar de dierenarts.