Waar erger je je aan #7

En hoe draag je ze? Heb nog wel ergens een sjaaltje liggen maar hier nooit aan gedacht!

Gewoon om je hoofd knopen. En de uiteinden on het sjaaltje duwen. Er zijn niet zoveel manieren om m om je hoofd te knopen

Die heb ik, maar ik heb alsnog boob sweat, wat vervolgens in mijn bh trekt, en schuurt.

https://www.kruidvat.nl/deoleen-deodorant-creme/p/3453738 Ik gebruik deze en die smeer ik op hete dagen onder mijn borsten en op mijn rug.

2 likes

Vind het al asociaal als mensen over straat lopen met een muziek uit een box, maar door het ziekenhuis?!? Doe normaal man

Ik word gek van de spamfilter van outlook. com. Hij is te streng, haalt wel zo goed als alle spam eruit maar er komen ook steeds belangrijke mailtjes in de spammap terecht :rage: moet ik steeds alsnog alle spam doorakkeren om te kijken of er niks echts tussen staat.

2 likes

Duitsers op de snelweg.
Op de linker baan.
ONNODIG op de linker baan.

9 likes

Doe wat zij ook doen: knipperen met licht en bumperkleven

Haha dat vind ik wat veel van het goede. Maar haal ze wel overdreven in van rechts naast ze, om ze heen en dan terug naar rechts. Inculsief sassy blik natuurlijk.

4 likes

Ik ben echt in tranen.
Had een superzware dag op werk, daarna nog echt een supermoeilijk telefoongesprek en toen moest ik naar huis met de bus waar je geen kaartjes in kan kopen en ik was m’n ov vergeten
Nu moet ik 3 kwartier naar huis lopen met 4% op m’n telefoon :frowning:

Thanks voor de uitleg!

1 like

Oh nee dat is stom! Heb je geen bussen waar je online kaartjes kan kopen? Dat hebben ze hier wel dan scan je de code en koop je een kaartje

Oh wauw ik heb het gelijk even geprobeerd. Van die elastieken hoofdbanden krijg ik altijd koppijn maar dit zit veel ‘zachter’ ofzo. Nice. Nu hopen dat het ook een beetje blijft zitten.

1 like

Ja ook echt met iets wat wel een theelepel lijkt. Dan vraag je aardbei en dan dondert vrijwel alles van die lepel af en dan zit er uiteindelijk na goed zoeken 1 klein stukje aardbei in die hele swirl

Van die zwetende blokjes kaas bij een vrijmibo

Zit hier met 5 collega’s een Corona proof vrijmibo en ik had zo’n zin in kaas, maar een collega zei al: ik neem de kaas mee!! Dus ik dacht oh lekker buitenlandse kaasjes ofzo. Maar neeeeeen komt ze aan met van die voorgesneden zwetende blokjes kaas. Doe even normaal. Gaaaadver daar moet ze strafrechtelijk voor vervolgd worden vind ik.

20 likes

Dat m´n lichaam het tijd vind voor een doorbraakbloeding ondanks dat dit pas de eerste keer is dat ik de pil door wilde slikken. En het is het enige weekend dat ik m´n date kan zien deze maand. Echt top, blij mee.

Aan de motor die hier tussen de twee rotondes vlakbij mijn huis heen en weer aan het racen is. Wat een kutgeluid. Zin om een spijkermat neer te gooien.

11 likes

Mijn huisgenoot is helemaal into fruit en heeft halve ananassen en bananen in de koelkast liggen en ik vind dat zo vies ruiken. Ik heb net een restje noodles uit de koelkast gehaald en opgewarmd en dat smaakt nu naar ananas :thumbsdown: Echt zonde.

1 like

Ugh!
Er zijn overigens dagen bij dat ik uiteindelijk alsnog zo’n homp kaas opeet ( plakje hier; blokje daar) maar niet zó!

I know I know… niet best voor de wereld maar ik houd zo van kaas.

We hebben net een nieuw bed in elkaar gezet dus dat was wel afleiding :’) en daarna uit eten geweest.
M’n vriend reageerde echt perfect, niet doorvragen en toen ik zo kleine dingen benoemde later wel doorvragen en me helemaal gelijk geven in hoe kut het was.
@anon12348926 ja m’n telefoon was dus bijna leeg. Uiteindelijk ben ik naar het treinstation gelopen maar daar kon je ook niet contant betalen. Toen heb ik ticket via m’n telefoon gekocht en toen viel die uit en heb ik in de trein weer opgeladen om uit te kunnen checken.

4 likes