Waar erger je je aan #7

dat m’n telefoon sinds kort mediageluid aan m’n sonos heeft gekoppeld dus als ik een filmpje met normaal volume wil kijken m’n sonos opeens op standje defqon tinnitus straaljager gaat

12 likes

Ik zit verwikkeld in een discussie met Basic Fit waarbij zij mij uiteraard meer kosten proberen aan te rekenen dan ik denk hen verschuldigd te zijn.

Hun algemene voorwaarden zijn voor interpretatie vatbaar tot zelfs tegenstrijdig, waardoor ik niet in gebreke zou komen te staan (hah!), dus vertellen ze me nu dat ik een oud contract heb met voorwaarden die verschillen van die op de website.
Akkoord, als ze mij een kopie van het contract dat ik in 2014 heb getekend kunnen voorleggen en daarin staat dat ik moet dokken wil ik gerust de som betalen.

Maar ik geloof voor geen enkele fuck dat zij dat contract hebben gedigitaliseerd of bijgehouden. To be continued.

18 likes

Veel ergernissen vandaag…

• het lief dat te laat is voor een belangrijke afspraak waardoor mijn afspraken in de soep draaien want daardoor ben ik ook te laat op mijn afspraken.
  • mensen op Facebook die belachelijk reageren op een fertiliteit kwestie.
  • de 100000 muggen die mij deze nacht hebben wakker gehouden (alleeja eigenlijk mijn lief, want elke keer als hij een mug hoorde nam hij zijn gsm om ze te zoeken maar ik was altijd wakker).
  • en als laatste aan mezelf omdat ik moe ben en aan het zagen en chagrijnig ben.
    Dit wordt een topdag. :grinning::rofl:

De jeukende muggenbult onder mijn voet. :rage:

Aan de sportschool gezien ik maar 2 groepslessen per week mag boeken ivm corona in plaats van onbeperkt zoals voorheen :tired_face: snap het wel, maar wil gewoon weer vaker sporten

Of die mensen die al hun verjaardagswensen gaan retweeten in hun stories op insta. Echt braakmiddel

16 likes

Dat ik mijn leven eindelijk op de rit krijg zoals ik dat wil (met baan en studie), maar dat ik van die studie totaal geen hoogte krijg over hoe zij het onderwijs gaan invullen (lestijden, wordt het opgenomen etc), waardoor ik niet kan plannen hoe mijn week eruit komt te zien. Ik raak hier ook al op voorhand gestresst van. Ik wil gewoon weten hoe mijn weken er vanaf september uit zullen zien :tired_face:

Die tiktok-achtige filmpjes die nu steeds vaker voorbij komen op Instagram (sinds de nieuwe update). Van die “grappige” filmpjes die mij echt geen ene reet boeien :angry:

6 likes

Dat Pathé tegenwoordig beroemde acteurs feliciteert met hun verjaardag. Boeit me echt niks

2 likes

Same. Ik wil op mijn werk mijn schoolrooster doorgeven, maarja geen idee. Ik weet dat ik een werkcollege heb waar je verplicht aanwezig moet zijn (online). Maar wanneer? Geen idee, want ik mag niet zelf inschrijven. En of de hoorcolleges weer opnames zijn van vorig jaar of dat het live online is ook geen idee. Krijg daar echt stress van, want heb mijn werkrooster voor september denk ik eerder dan mijn schoolrooster. Leidinggevende doet er niet moeilijk over hoor, dus krijg het wel geregeld, maar vind het vervelend dat je het via planning niet kan regelen, want die reageren eigenlijk nooit

1 like

Ik begin dus met een nieuwe baan, tevens mijn eerste ‘grotemensenbaan’ waarbij ze me dus gewoon drie vaste dagen per week verwachten. Het zou prima te doen moeten zijn, omdat de universiteit eerst zei dat alles online zou zijn en opgenomen zou worden. Nu komen ze daar toch weer deels van terug, maar ze geven niet duidelijk aan wat ze nu definitief gaan doen. Ik moet me nu ook maar inschrijven voor een keuzevak, zonder dat ik weet wanneer deze gegeven worden. Hierdoor weet wss pas een dag voordat ik begin waar ik aan toe ben en is er dus ook geen tijd om nog iets te regelen met de studieadviseur en/of mijn werkgever. En natuurlijk is de universiteit ook niet te bereiken voor vragen of hulp en is de informatievoorziening uitermate gebrekkig.

1 like

Sowieso mensen die mensen gaan feliciteren dmv een storie. :yawning_face: :fu:

5 likes

Het woord “vacay” ullgggfhhh

7 likes

Ja dat is echt helemaal kut. Ik heb dat dus ook dat ik parttime grotenmensenwerk doe en dan voor 24 uur, maar ik heb dus hetzelfde. Dat ze dus alweer deels zijn teruggekomen van alles online. Scheelt wel dat op mijn werk heel veel mensen parttime werken. Veel mensen die hier dan na hun bachelor begonnen zijn alvast en dan parttime vanwege hun master. Dus daardoor houden ze er opzich wel rekening mee. Denk ook wel meer dan bij een organisatie waar voornamelijk fulltimers werken, maar voel mezelf dan wel vervelend als ze weer alles om moeten gooien. Ivm bereikbaarheid van de afdeling icm veel parttimers werken we dus met roosters

2 likes

A/h ja, ik snap het! Heel vervelend. Wel fijn dat ze er zoveel mogelijk rekening mee houden en het scheelt denk ik wel dat ze het gewend zijn, al kan ik me voorstellen dat dat het voor jou niet minder vervelend maakt. Ik kom echt in een nieuwe werkomgeving terecht, waarbij ik dus nog niet weet hoe ze met dit soort dingen omgaan. Al heb ik wel tijdens mijn sollicitatie verteld dat ik ernaast een master zou starten. Ik verwacht ook wel dat het flexibeler wordt naarmate ik er langer werk, maar in het begin is het toch wel echt vaste werkdagen op kantoor omdat ik ook ingewerkt moet worden. Daarom hoopte ik op flexibiliteit vanuit de universiteit, maar die lijken niet te beseffen dat veel studenten meer doen dan alleen studeren en dat het toch wel handig is dat de roosters en onderwijsvormen op tijd bekend zijn en niet nog wekelijks veranderen. Ik word hier zo chagrijnig van.

Ik hoop dat het voor ons allebei nog goed komt en bij voorkeur een beetje snel :wink:

1 like

Ik zit onder de overkapping een beetje domme youtubefilmpjes te kijken en ineens dacht ik huh wat hoor ik toch. Doe ik mijn oortjes uit en hoor ik regendruppels op de overkapping tikken. Dat duurde precies 10 seconde en nu is het verdomme alweer over met de pret :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

Iemand is aan het sjoelen buiten en wat is dat toch een kutgeluid. Onmiskenbaar ook want ik heb niet gekeken of dat het is maar het kan niks anders zijn.

6 likes

Aan die stomme beknelde zenuw waardoor ik nu al een week vooral moet liggen. Ik heb pijnstilling en fysio en ga elke dag een stukje vooruit, maar aaargh ik heb geen geduld voor deze ongein :frowning:

Sjoelen is alleen maar dragelijk als je het zelf doet. En ook dan alleen maar eens per jaar, met kerst ofzo.

3 likes

Aan m’n schoonfamilie die zo moeilijk om het moeilijk kunnen doen. Zwangere schoonzus die van alles misselijk wordt, ander alles precies niet eet dus alles los moet klaar gemaakt moet worden, met z’n allen altijd commentaar op m’n schoonvader en hoe ie dingen doet.
Het zijn hele lieve mensen, maar op vakantie gaan dat soort dingen toch meer opvallen :wink: