Waar erger je je aan #7

Ik ben nog steeds aan het afvallen maar nu beginnen m’n boezem en bips af te nemen en dat. was. niet. de. afspraak.

1 like

Mijn vriend zit op het terras en zei 2,5 uur geleden dat ie niet lang ging blijven en op de terugweg eten zou halen voor ons. Uurtje geleden zei ie dat ie er zo aan kwam. Hallo heb echt trek nu :triumph:

10 likes

Al die wespen ineens overal :mad:

Heb eten besteld en mijn vriend zit inmiddels in de kroeg :neutral_face:

Dit is precies mijn vriend. Zo kut.

1 like

@Barbati @Blush ik zou dat echt bloedirritant vinden. Maar eerlijk is eerlijk, ik zou ook die persoon kunnen zijn die dat doet :flushed:

4 likes

Oh echt ik kan hem soms echt wat aaaaan doen.
“Nog een biertje/potje fifa/sigaret” en dan een paar uur later pas gaan.

2 likes

Dat de CV ketel waarschijnlijk kapot is,IN HET WEEKEND.Gvd.Gelukkig moet de huurbaas voor de kosten opdraaien maar hoe kut.Nergens in huis meer warm water,top :+1:t2:

Nou liever in deze pleurishitte waarbij een koude douche nog te doen is dan in de winter toch :yum:

6 likes

Vriend en ik hadden net housewarming /tuinfeest bij een vriend van hem en z’n vriendin. Vanaf half 4, dus wij dachten dat er eten bij zou zijn. Niet dus, dus nu thuis met dikke honger. Wees daar dan gewoon even duidelijk over?! :unamused::roll_eyes:

Ontvrienden die mensen

10 likes

Ah zo kut! Heb je nog wel iets gegeten uiteindelijk?

Dat is helemaal waar! Alleen zo onhandig met afwassen enzo,maar binnen 5 minuten stond mijn huurbaas op de stoep en heeft het gefixt.Helemaal top :+1:t2:

15:30 tot +/- 12 en niks te eten? Wel wat te knabbelen dan?
Zo ja zullen mensen wel als hyena’s op zijn gedoken.

Dat mijn buren er niet zijn en dat een van hun tyfus honden al de hele dag blaft.

1 like

Ik lig in een yurt met een keiharde snurker. Ik ben heel blij dat ik single ben. Wat een ellende.

2 likes

Kan niet slapen. Is het weer volle maan ofzo…

Fijn om te horen dat dit dus niet aan ons lag! Er was idd wel wat chips en stokbrood maar dat ging idd nogal snel op :see_no_evil: heb vannacht niks meer gegeten (wilde alleen nog maar slapen) dus zo maar goed ontbijten.

Had dit echt niet van hen verwacht dus was echt verbaasd.

1 like

Nee je had dit ook in het gierige actie topic kunnen plaatsen. Hoe kan je mensen uitnodigen zonder voor eten te zorgen?! Wat kosten een paar afbak pizza’s of een pan soep met broodjes, pasta salade of een couscous salade whatever. Zelfs voor weinig geld kan je nog wat regelen zonder veel moeite als je lui en pauper bent.

2 likes