Waar erger je je aan #7

Rupi Kaur-achtige gedichten/woordenkots op Instagram.

15 likes

dat ik wil reserveren bij een restaurant, maar ik iedere keer de foutmelding krijg dat de datuminvoer niet klopt. Ik heb nu alle mogelijke manieren die ik kan bedenken voor hoe je een datum in kunt vullen al geprobeerd. En de ‘klik op het pijltje voor de kalender’-knop werkt ook niet. Straks maar even bellen.

Mijn vader waar ik al amper contact mee heb zou om 11:30 langskomen. Ondertussen is het 12:21 en ik heb nog steeds geen vader gezien :roll_eyes:

Ik vind dit eigenlijk wel een gierige actie. Überhaupt het gebrek aan wat te eten op dit soort gelegenheden :tired_face:

2 likes

Wel goed gereageerd maar wat blijft dit irritant als mensen zoiets zeggen :roll_eyes: bemoei je lekker met je eigen zaken!

1 like

Vreselijk. Snap niet waarom mensen zo opdringerig doen over baby’s krijgen. Laat mensen lekker met rust, vooral bij dat onderwerp.

7 likes

Als je echt wil haten moet je die bobsadventuresblog opzoeken. Die is echt erg

2 likes

Ben gestoken door een horzel. Heb nu echt een grote schijf achterop mijn been :frowning:

Tijgermuggen

2 likes

Ach jezus dat meen je niet! Hoe kan je dat zomaar zeggen?

1 like

Ik voel me altijd zo verslonsd met dit weer. Mijn huid is heel onrustig, make up blijft niet goed zitten met mijn blinkende zweetkop en mijn haar is droog en vaal. Niks fris en zongebruind :roll_eyes:

4 likes

Ik ook!!! Maar ik heb ook een beetje een idee dat iedereen en zo afgedraaid bij loopt en geen aandacht schenkt aan anderen.

1 like

Ik moet nog wassen, de wc schoonmaken, strijken, planten water geven en boontjes klaarmaken en ik heb nul zin.

2 likes

Ik had een lekker rustig plekje gevonden aan het water om te chillen maar er kwamen na een tijdje meer mensen en nu lijken voorbijgangers ineens te denken dat dit een fucking hotspot is want et wordt hier steeds drukker…

Ik kom hier verdomme voor mijn rust :sob:
Tijd om te verplaatsen…

Edit: op het moment dat ik dit postte kwam er een bakfiets met kinderen aan en een dude die mensen aan het bellen is dat ie een mooi plekje heeft gevonden… FML.

12 likes

Op facebook heeft iemand filmpje geplaatst dat een boom zijn auto beschadigd, want ja dure auto. Boom moet weg, kijk wat de boom ons aandoet en hoe niet meelevend de de gemeente is.
Moet eigenlijk dat gifje bij hoe hij zijn tranen droogt met geld. Want daar is dat filmpje ook voor, filmen wat voor groot huis en dure auto diegene heeft.

Man man, die boom stond er toen je dat huis kocht, bouw gewoon een carport, ruimte en geld zat. Ipv de boom de schuld te geven.
Diegene heeft geld zat, dik huis en dikke auto kan simpele carport/overkapping ook wel vanaf.

Die reacties eronder hoe hij die boom kan vermoorden, zo stom.

7 likes

Dat mijn handen “was je handen kapot” letterlijk hebben genomen. Handeczeem is zo kut :exploding_head:

Aan buienradar die altijd 3 compleet andere radars geeft op home, +3 uur en +24 uur. KRIJG IK NOU WEL OF GEEN REGEN

6 likes

Inderdaad doet zooo’n pijn dan :disappointed_relieved: ik heb het vooral op m’n vingers. Heb nu een eczeemcrème uit de drogist maar dat werkt niet echt (hoewel het wel een heerlijke ‘gewone’ handcrème is!). Misschien toch eens langs de huisarts voor een goede crème…

Ja want een kind met een beperking krijgen is echt het allerergste ooit

Helemaal mee eens!