Waar erger je je aan #7

Ja bel morgen je huisarts want die crèmes die je kan kopen doen precies niks. Nu loop je onnodig met die zere plekken rond!

2 likes

Ugh ja insmeren is nu inderdaad ook niet chill. Hahaha goede zalm ook welkom! :yum:

Ik had NY pizza besteld want knoflookolie op de rand :drooling_face: mogen jullie raden wat er dus niet op de rand zat gvrdmm

2 likes

Ijskoffie?

5 likes

!!!
Een vriendin van me spuugt Instagram ook ineens onder met deze treurige zelfgeschreven dingen.Ze heeft zelfs advertenties gekocht op Instagram om het te promoten en spamt Facebook ook onder om mensen naar haar Instagram te lokken.

2 likes

Je kan toch testen op doen? Nekvlooi of vlokken ofZo.

In Denemarken sterven downers al uit omdat iedereen die test daar doet kennelijk.

1 like

ik kijk the great british sewing bee en iedereen maakt allleeeen maar lelijke dingen

waarom is dit op tv

5 likes

Mag ik vragen hoe jij een zwangerschap dan ziet? Een toevallige botsing van een zaadcel en een eicel? Of zie je er meer waarde in?
Ik ben niet (fel) tegen abortus en zeker niet in alle omstandigheden, maar ik vind dit toch pijnlijk. En ik weet verder niets duidelijks of zinvols erover te zeggen maar voelde dat ik moest reageren.

1 like

Je had het net anders geformuleerd, en toen stond er iets van ‘veel meer kans op complicaties volgens mij, of niet, maar dat weet ik niet’ en ‘met een beperking kun je prima leven’. Nu heb ik geen beperking die je (tot nu toe) kunt testen tijdens zwangerschap maar ik leef wel met een beperking en het idee dat een kind waarvan je niet weet of het misschien wel gewoon heel gelukkig kan worden en heel veel vreugde zal hebben/wellicht iets toe kan voegen aan de wereld die kans niet krijgt vind ik pijnlijk. Maar ik denk dat mijn levensvisie daarin een grote rol speelt omdat ik toch wel denk dat elk mensenleven (en ik reken dat wel vanaf bevruchting eigenlijk) iets toevoegt en dat daar een soort plan mee is. Maar ik snap jou ook heel goed en vind het een erg lastig dilemma omdat ik net zo goed een ongeboren kind niet op wil zadelen met een leven vol pijn en ellende. Ik keur jouw mening/visie dus geenszins af maar heb nog nooit de kans gehad hier met iemand over in gesprek te gaan. En ik vind het echt belangrijk om alle kanten te horen voordat ik mijn uiteindelijke standpunt bepaal :joy:

2 likes

Nekvlooi :joy:

18 likes

Er zijn toch veel verschillende beperkingen? En down kan je op testen ja, maar veel andere beperkingen niet? Dat wat die vrouw zei blijft toch gewoon een kutopmerking? Ik neem aan dat iedereen graag een gezond kind wil, maar je hebt het daarin ook niet altijd voor het zeggen helaas.
Volgens mij heeft @Zora ook een kindje met een beperking, ik kan me voorstellen dat jouw reactie dan best pijnlijk voor haar is.

6 likes

Dat ik vandaag uit verveling in de auto bijna al mijn gelnagels + verlenging van mijn vingers heb afgeknaagd/gepulkt. Zo lillekkkkk. En dacht dat ik die gewoonte had afgeleerd.

@Wijntje @LizzyBennet
Mijn vriend had altijd ook mega kapotte handen van de eczeem en alles geprobeerd (hormoonzalf, pillen, zoutbaden, etc.) Nu heeft hij crème van gladskin (gewoon bij Etos te koop) en die werkt perfect. Misschien hebben jullie er wat aan.

6 likes

Top dankje!!
Het begint nu ook te jeuken leeeeuk

De schilder een paar deuren verder heeft na een week in stilte te werken het volumeknopje van de stereo gevonden.

1 like

Urgh eerst heeft één of ander schip in de sluis of haven zijn marifoon op buitenspeaker ofzo staan waardoor ik me vanmorgen vroeg de pleuris schrok omdat ik ineens iemand keihard hoorde praten. Vervolgens val ik heel even in slaap om erna weer gewekt te worden door de wekker(?!) van iemand hier in de straat die echt meeega hard staat en door een open raam al sinds 7 uur constant over de hele straat schalt

Leuk joh. Kan ik ook eens uitslapen :+1:

Vervolg op mijn debacle met ieders favoriete sportschoolketen:

Basic Fit stuurt me net een PDF’je door met de “algemene voorwaarden die op mij van toepassing zijn”. Wat een onzin.

Ik zal hen ook een PDF’je sturen met mijn algemene voorwaarden die op hen van toepassing zijn: Ga met een ander fucken.

18 likes

Ik woon sinds de zomer in België en erger me aan de verschillen in regels tussen NL en BE. België is voorzichtiger en dat correspondeert echt niet lekker door te willen afspreken met vrienden en familie…
En je mag in België wel met je bubbel afspreken In bv een restaurant maar niet samen als huishouden naar de Ikea (2 personen dus). Wil daarheen samen want dat is leuker dan alleen :stuck_out_tongue_closed_eyes:. En dan kunnen we ons huisje verder inrichten.

1 like

Wat @Pippi zegt: ga mij niet de les lezen over een kind met een beperking want daar weet ik alles van.

Edit: beetje flauw van me om zo kortaf te reageren maar dat was even uit een irritatie. Vond je opmerking inderdaad nogal pijnlijk. Maar wil er wel nog graag het volgende aan toevoegen:

Samenvatting

ik snap wel wat jij bedoelt en toen ik jaren geleden stage liep in de gehandicaptenzorg dacht ik er hetzelfde over. Ik vroeg me toen oprecht ook af wat de zin van het leven van sommige cliënten was, heel hard maar dat dacht ik echt bij diegenen die er ernstig aan toe waren. En ook toen ergerde ik me aan programma’s als down met Johnny die doen alsof down een groot feestje is. maar dan krijg je een kind met een beperking en is het allemaal toch een ander verhaal. Ik word er gewoon zo ongelofelijk moe van dat iedereen doet alsof dat het allerergste is wat je kan gebeuren. Ja, mijn zoon is anders maar ik zou hem nooit anders willen. Je wil niet weten hoeveel gevoelloze en onzinnige opmerkingen ik krijg over hem. Terwijl hij voor ons perfect is zoals hij is. En nee, makkelijk is het zeker niet, zijn syndroom gaat gepaard met veel dingen die ons leven niet makkelijk maken. Maar hij is gelukkig en dat is het allerbelangrijkste. Mensen doen altijd alsof wij heel erg zielig zijn en ons leven helemaal naar de galemiezen is door zijn komst, daar word ik gewoon een beetje pissig van.

16 likes

Je mag me ook taggen… :wink: