Waar erger je je aan #7

Een geimmigreerde vriend van mij heeft als grootste Nederland-ergernis hoe sloom iedereen hier op straat waggelt en in het verkeer is specifiek in het weekend. Jullie zouden het goed kunnen vinden.

5 likes

of mensen die sloom zijn en opeens versnellen precies nadat je ze hebt ingehaald :sob:

2 likes

:smirk:

grapje. Dump him

4 likes

Of terwijl je ze aan het inhalen bent :mad::mad::mad:

2 likes

Pubertjes in mn dm. " Jaa ik vind jou lekker wil je neuken"
Nee vriend.
" Je bent toch lelijk"

Is goed schat. Ik hoop dat je ooit leert hoe je respectvol om moet gaan met vrouwen. En zo niet hoop ik dat je ineens wakker word zonder pieleke.

4 likes

Dit is dacht ik de verantwoordelijkheid van de webshop. Ik zou het daar claimen.

2 likes

Ja dat! Zondagsrijders noemen wij ze. Schijt irritant. Of van die kleppende oude dames in de supermarkt die alles ophouden en dan bij de kassa als een slome slak inpakken en dan langzaam wegwaggelen. Toe even. Of als je op straat loopt ineens stil staan. Hallo zeg er zijn meer mensen hier en we lopen al zo sloom dan kan je toch wel een aan de kant en dan pas stoppen.

dan hebben we het nog niet eens gehad over de typische oude mensen op e-bikes die wel snel zijn maar dat totaal niet aan kunnen.

Echt het enige moment waarop ik die sloomheid kan handelen is op Koningsdag. En dan ook echt alleen die dag.

6 likes

Die kt muggenbulten. Helemaal geen mug gezien maar zit onder. Vriend natuurlijk niet.

1 like

Erger me nog steeds kapot aan mensen die lopen op een fietspad, soms zelfs met kinderwagen. Rot op naar de stoep (2m verderop).

3 likes

Erger me aan mensen die denken dat de supermarkt een soort hang out plek is waar je lekker kan bijkletsen.

1 like

Verder gaat het goed.

17 likes

Ik heb echt een hond nodig in mn leven

16 likes

Ugh ik heb al dagen problemen met instagram. Steeds als ik iets like of naar een hashtag krijg ik de melding dat ik gehacked ben. Ik heb de afgelopen dagen al meer dan 10 keer m’n wachtwoord moeten veranderen. Ik wacht wel op een nieuwe update zucht.

• Het gemak waarmee nog steeds wordt uitgegaan dat iedere vrouw een of meerdere kinderen wil.
  • Opmerkingen die betrekking hebben op het aantal weken vakantie dat je als docent.
10 likes

OMG de roltrap bij de metro is Nog steeds kapot !!! Het is inmiddels 5 weken ??? Kan toch nie

Ik woon boven de Albert Heijn en nu is hij standaard 7 uur in de ochtend al open inclusief de glasbak. Ik vind dat zo asociaal dat mensen niet denken hé een appartementencomplex 7 uur in de ochtend glas weg gooien is misschien beetje aso? Maar ik ben gewoon zuur door slaaptekort

Dit duurt soms zo lang ja! Snap niet waarom.

Heb een half jaar in een andere stad gewerkt. In week 2 ging de roltrap op het station daar kapot. Op mijn allerlaatste werkdag 6 maanden later zag ik dat hij werd gerepareerd.

1 like

Weggehaald

Ik weet niet wat je er tegen kunt doen (is het smaad of laster?) maar wat ontzettend kut! Ook dat jullie privénummers er bij staan. Heb je onenigheid met iemand in je privésfeer?

Weggehaald