Is hij ontslagen door je vriend? Klinkt idd als te toevallig. Wel fijn dat het offline is gehaald voor het imago van je bedrijf, maar zeker ook fijn dat je persoonlijke gegevens er niet meer staan.
Ik woon tegenover glasbakken en die worden soms om 7u ook al GELEEGD door zoān vrachtwagen, is ook zoān herrie en ik snap niet dat dat überhaupt mag.
Oh wat een horror ! Kan toch echt niet
Hier wordt het glas om 7u voor het slaapkamerraam opgehaald, ik zie een patroon
Aan dat ik een hoestende vriend achter zān broek aan moet zitten dat ie een coronatest moet laten doen omdat ie al de hele tijd hoest, maar door hem en andere vrienden word uitgelachen dat ik overdrijf en panikeer. Terwijl we hem allemaal heel recent hebben gezien
Dat ik niet kiezen, bang ben om niet het beste/mooiste/handigste te kiezen/doen en het daardoor maar helemaal niet doe.
Ik zat vorige week te hinten dat ik een nieuwe ipad nodig had en nu is hij volgens mij echt kapot? Hij denkt dat er oordopjes in hem zitten maar dat is niet zo, dus hij speelt geluid af via de denkbeeldige oordopjes
Wel lekker rustig
Nee! Mn ipad is een essentieel onderdeel in mijn dagels bad ritueel
Oke ga ik zo eens even proberen
Goed excuus voor AirPods?
Nee want die heb ik al! Denk toch echt dat er dan een nieuwe ipad moet komen want heb er net een beetje in zitten porren en geblazen en dat helpt niet
Ik zoek nog n iPad maar zonder geluid schiet niet op
Misschien terugzetten naar fabrieksinstellingen? Kan misschien nog helpen
Dat ik mijn buurman met zijn nieuwe vriendin echt al een aantal keer hoor terwijl ze seks hebben.
Ik zit op de camping met om ons heen alleen maar Duitsers, mijn erger punt is dus dat ze allemaal er vanuit gaan dat wij Duits spreken, ja dat spreek ik. Meen je dat de zelf hun best doen om Nederlands te praten? Neuh dus ik praat gewoon Limburgs terug.
Loze ergernis maarja
Aan dat katten verjaag apparaat van mijn buren. Ik noemde het vanavond toevallig of zij wisten waar het weg kwam want het was me opgevallen dat er steeds een hoge pieptoon is en dat ik hem in huis hoor. Zegt zei dat ze er een hadden, werden ze gek van en nu alleen een flitser. Zegt hij later dat ze hem ongeveer twee maanden hebben nu en dat het zeker wel piept. Dus ik zei ook ja ik denk ook sinds die tijd dat ik het hoor, maar ik kon maar niet achterhalen wie dat ding heeft.
Dus nu voel ik me en dom dat ik er toch niet eerder iets van heb gezegd en nog dommer omdat de buurvrouw vond dat ik me niet zo aan moet stellen en dat ik gewoon te gevoelig ben. En dat herkend zij ook zo want de heeft migraine etc
Waarom zijn die krengen niet gewoon verboden.
Mijn ipad had dit een tijdje geleden ook, aantal keer de oordopjes erin en eruit gedaan en daarna deed die het weer.
Met een tandenborstel die aansluiting schoonmaken wil nog weleens helpen
Ik krijg steeds van die slecht geacteerde en gedubde Chinese reclames voor apps. Ik vind die nog kutter dan die Board Kings reclames