Waar erger je je aan #7

Ik snap er niets van.

4 likes

Ik erger me aan de zoek functie in Videoland. Je kan niet zoeken op een steekwoord, acteur, oid. Netflix zoekfunctie is VEEL beter!

4 likes

Elke nacht fucking kut muggen die me steken. Zojuist onder mijn voet en Jezus wat voelt dat kut. Ik snap ook niet dat mensen opeens wakker worden met zoveel bulten. Lijkt me heerlijk. Ik slaap half en dan lig ik gvd weer wakker van de jeuk. Met de hoop die kut mug te zien zodat ik hem kan doodmaken maar nee hoor niks te zien. En die website die gelooft dat een mug maar één keer kan steken kan ook opgedoekt worden.

Wegwerkzaamheden beginnen hier normaal om klokslag 7 uur maar vandaag nog eerder. Laat mij slapen plz :sob:

Dat oude trucje op Instagram dat nog steeds toegepast wordt: Instagrammers die mijn laatste 10, 15 foto’s liken, maar (uiteraard) niet gaan volgen. De voorbije dagen 3 van die grotere accounts die zo’n mass-like gingen doen. Zo’n lazy manier van “interactief” doen… Het komt ook een beetje wanhopig en spammy over.
Ik vraag me echt af of dit werkt om volgers te ronselen of voor je bereik?

Vraag maar aan Kelly

4 likes

Oh ja misschien was het idd beetje vaag omschreven. Was gewoon beetje pissig.

Maar sinds een tijd hoor ik steeds een hoge piep als ik buiten kom of als ik het raam open zet. Dat is die piep die katten zou moeten verjagen. Mijn buren waren gisteren buiten en ik hoorde toen weer dat rot geluid en vroeg of zij toevallig wisten wie dat apparaat had aangeschaft want ik had er last van. Toen bleek dat zij het waren. Maar zij vond dat ik me niet zo aan moest stellen en ze hadden echt heel veel last van katten etc.

Dus toen voelde ik me dom. Want ik dacht ik had eerder iets er over moeten zeggen. En ik had me beter voor moeten bereiden. En zie je wel, hier kan je toch niets aan doen want die dingen zijn bij wet niet verboden dus moet je er samen met je buren uit zien te komen.

Is het zo duidelijker?

En @pastelzwart zij horen het geluid zelf niet meer. die ze eerst hadden hoorden ze wel (en ik ook). Maar ik durf hem echt niet zelf uit te drukken.

Edit: misschien had dit ook beter in het buren ergenissen topic gepast bedenk ik me nu.

wat is hier mis mee

13 likes

Kan me voorstellen dat het door die advertentie zo lijkt, maar het is geen hippe versie van pulled pork ofzo. Het is een soort vleesvervanger op basis van haver (en bonen dacht ik?), schijnt zelfs een van de meest gezonde opties van alle vleesvervangerachtige producten te zijn.

Edit: https://www.ah.nl/producten/product/wi460403/gold-en-green-pulled-oats-naturel

12 likes

Ja het werkt wel echt, denk dat het te maken heeft met algoritmes ofso. Ik heb ooit een Instagram gehad waar ik reisfoto’s plaatste en daar deed ik dit dus ook altijd :sweat_smile: En als ik dat een paar dagen deed, had ik er altijd wel snel tientallen volgers bij.

1 like

dat het onmogelijk is om fijne, mooie en comfortabele bh’s te vinden voor een acceptabele prijs :mad:

2 likes

Snap nog steeds het probleem niet, het is gewoon een diervriendelijke variatie op pulled dood dier

24 likes

Heeeeeel naar! Gewoon blijven aangeven en anders schakel je de wijkagent in.

1 like

Ik zat net op een terras waarvan ik dacht ooh mooie stoelen en tafeltjes, zoiets zoek ik precies ook voor in mijn tuin. Heb ik het merk gegoogled, kosten die stoelen gewoon 250 euro per stuk, de tafel zelfs 580 euro :frowning: waarom zo duur voor simpele ontwerpen?

Oh en nog een ergernis, 2 weken terug heb ik een uitstrijkje laten doen en de dokter zei dat ze me zou contacteren in ± 2 weken als het negatief is. Als ze niks laten weten, is het ok. Nog niks gehoord van de dokter maar nu zit ik contant mijn telefoon te checken. Hopelijk weer stress om niks :expressionless:

wat voor stoeltjes waren het? bijna alle ~design~stoelen hebben tegenwoordig wel betaalbare kopieën

Deze, in die groene kleur. Ik dacht dat het misschien Ikea was maar helaas :smiley:

Ik was pissig op m’n accountantkantoor, had een mail gestuurd, daarop belde er gelijk iemand, die begon direct in het dialect tegen mij te lullen -> zeer ergerlijk, praat Nederlands aub.

4 likes

Vgm heeft kwantum zoiets wel in roze en geel haha.

4 likes

Emu Star lijkt er enigszins op, Wehkamp Lucca ook… maar niet een directe replica haha

1 like

Oh die eerste lijken er best wel op :slightly_smiling_face: wat goed dat jullie meedenken, zelf denk ik nooit verder dan ikea/leenbakker haha

2 likes