Waar erger je je aan #7

Je zou ook eens bij maisondumonde kunnen kijken, die hebben vaak ook wel gelijkaardige modellen in de collectie :blush:

1 like

Mensen die het woord staycation gebruiken terwijl ze bedoelen vakantie in eigen land.
Als je gewoon een week op de camping in Limburg gaat staan dan ben je gewoon op vakantie. Bij een staycation blijf je thuis.
Echt enorm nutteloze irritatie, i knkw

31 likes

Aan the bold and the beautiful en mezelf omdat ik ernaar kijk

Dat je gewoon niet even buiten kunt eten zonder een zwem wespen en vliegen. Ugh.

8 likes

Oh ik dacht dat staycation in een hotel in eigen stad betekende.

1 like

Haha echt alsof dat niet óók totally gewoon vakantie is. Eigen land is hartstikke leuk hoor! Valt genoeg vakantie te vieren.

Ik vind trouwens Tuinesiƫ en La Balconia en weet ik wat nog meer ook heel debiel, wat jolig kijk wij blijven echt thuis ha ha ha echt humor

13 likes

Ooh nee sorry die vind ik echt hilarisch :flushed:
Tuinzania, en laatst hoorde ik de canarische Merwelanden.
(merwelanden is een natuurgebied in Dordrecht)

1 like

Waaat? Zat hetgene wat erin moest zitten er nog wel in?

Bij ons kwam de klusjesman met een aangetekende brief aan. We wonen in een appartementencomplex dus de postbode kon niet weten dat die man echt bij ons aan het werk was. Zaten ook echt belangrijke papieren in, ongelooflijk. Daarom stuur je het toch niet aangetekend?

Dat m’n vriend met vrienden uiteten is en dan vraagt of ik bij hem wil slapen, omdat hij ā€˜sowieso om 10 uur wel thuis is’. En we zouden dan nog een film kijken. Dus nu zit ik bij hem thuis te wachten en hij is nog niet eens onderweg? Helemaal prima dat hij weg is met vrienden, maar hij heeft 5 keer gezegd niet later dan 10 uur terug te zijn. En een film heeft zo ook geen zin meer, want we moeten morgen vroeg op om te werken.

C.a.r.e.s.s.e? Ik volg haar allang niet meer, maar ik meen me te herinneren dat zij dat idd ook deed. Het verrast me gewoon dat het nog steeds werkt

1 like

Echt? :grinning: Misschien moet ik het ook maar eens testen met mij niet zo florissant account :laughing:

1 like

Lekker op de speaker bellen in de trein terwijl je je nagels doet :+1:t2:

Ik erger me zo aan mn ouders en zus die niet ff kunnen vragen hoe mn eerste week voor de klas is verlopen en ff interesse tonen in mij dat ik nu niet ga reageren over een verhaal met lekkage en paddestoelen in het ouderlijk huis. Byeeee

4 likes

Als je online aan het winkelen bent en dat er dan niet bijstaat of het een pakketje wordt of door de brievenbus gegooid wordt.

Ik wil iets kleins bestellen en op de eigen website is het brievenbus maar een stuk duurder en bij bol.com denk ik dat ik een pakketje krijg maar dat vind ik heel irritant, dat is toch zonde van het karton?

Lief! Basisschool, is m’n lio stage en ook als zelfstandig leerkracht. Groep 3 t/m 8 ( Montessori dus 3,4 en 5 bij elkaar en 6,7 en 8) hahah vond het heel leuk, team is heel fijn en ontspannen en leerlingen zijn zoals overal: leuk en gewoon chill

16 likes

Ik weet niet hoe groot het is maar bol verstuurd ook dingen in enveloppen.

1 like

Mensen die continu praten over hun gluten, soja en koeienmelk intolerantie. Ja, we weten het nu wel :weary:

Ik zie hierbij echt zo’n klassieke Manuela voor me. Klopt het?

Stage hopelijk halfjaar maar blijf gewoon het hele jaar op school als het goed is. We hebben nog een scherm hangen maar ik vind dat zo onhandig en kut. Technisch gezien hoeven we geen afstand van de kinderen te houden en dat gaat ook eigenlijk niet, ik kan een derdegroeper niet van 1,5 meter afstand helpen. Dus ik doe eigenlijk weer gewoon maar ja het knaagt wel. Leerkrachten houden onderling wel afstand. Maar ja je raakt zoveel dezelfde spullen toch aan… vind het echt lastig.

1 like

Ik erger me aan als dat wanneer je geĆÆrriteerd bent maar je niet weet of je objectief gezien een punt hebt. Zo vermoeiend.

15 likes