Waar erger je je aan #7

Vriendinnen die op Whatsapp voiceberichten van 6.5 minuut opnemen. Alsjeblieft zeg. Bij alles boven de 1.5 minuut scroll ik er al een beetje doorheen voor een idee van waarover het gaat.

18 likes

Ik vind dat zo raar dat mensen zulke lange voicememos sturen. Alsof je dat ook altijd maar kan afluisteren? De vriendin van een vriend van mij stuurde een voicememo van zeker een kwartier. Bel dan later ff? Vind dat ook storend. En in 1.5 minuut kun je al heel veel zeggen.

2 likes

Hahahhaha wtf? Ik denk niet dat ik ooit vrijwillig een kwartier lang een monoloog heb gehouden. Dat is gewoon een hele presentatie.

7 likes

Ik zeg ook vaak ‘luister later ff’ en doe het dan nooit. Echt hoe irritant. Ik maak er soms ook wel een kutgrap over, maar er verandert niks

Een kwartier is nog erger, dat je je dan ook niet bij jezelf gaat afvragen ‘wat moet de ander hiermee?’

2 likes

Het was gelukkig niet aan mij gericht! Hij zat het ook heel verveeld op de bank af te luisteren. Nog erger was dat dat kwartier bestond uit 1 klaagzang over haar werk en haar collega’s. Poor guy.

2 likes

Snap wel dat je je er aan kan ergeren als je er zelf niks mee hebt. Ik stuur zelf met twee vrienden voicememo’s en die tikken zeker zo de 5 of 10 minuten aan. Maar ik weet dat zij het prima vinden en dat zelf dus ook doen.

Misschien toch aangeven dat je er echt niks mee hebt en liever gebeld wordt? Als een grap niet werkt is dat denk ik, het enige wat je kan doen. En dan passen ze zich vast aan. Ik stuur namelijk de rest van mijn vrienden geen spraakberichten omdat ze er echt helemaal niks mee hebben en het irritant vinden.

2 likes

Als je het beide doet, vind ik het ook nog heel wat anders.

Miss moet ik idd maar eens aangeven dat ik er echt niks mee heb (en buiten beschouwing laten dat ik me gewoon dood verveel tijdens het luisteren).

1 like

Ha ja dat laatste is misschien niet wel zo aardig ja om niet te zeggen. Snap wel hoor dat je kan vervelen, heb ik ook wel eens maar scroll dan gewoon door. Of reageer heel kort ff in het algemeen.

Ik zou het zelf wel op prijs stellen als een vriendin aangeeft er niets mee te hebben. Misschien helpt dat nog om het te zeggen.

1 like

Dat mensen zoveel voedsel verspillen in hotels!! Hoe vaak ik wel niet dingen weg moet gooien en denk wat zondeeee. Vandaag had iemand een watermeloen in de prullenbak geflikkerd waar echt 1/20 uit was gesneden. Ook eens een bijna onaangeraakte turks brood en een keer een vol pak yoghurt (die vind ik het ergste omdat er dieren voor nodig waren :sob:)

1 like

Ik had een pakket van 180€ besteld (brievenbus) maar hij was niet wat ik wilde dus heb 'm terug gestuurd.
Nu beweren ze dat er butsen opgekomen zijn en daarom krijg ik niks terug, maar voor €5 euro willen ze hem wel opnieuw opsturen naar mij.
Halloo ik kan niks met dat ding.
En die butsen zaten er al.
Echt hoor wat een kutzooi, het is echt heel veel geld.

1 like

Ik heb een tijdje op een vakantiepark gewerkt en daar was het nog erger! Mensen die hele koelkasten/diepvries en kasten vol met eten achterlieten, echt zoooo zonde!

Haha ik heb ook een vriendin die dit doet. Ik vind het wel geinig. Spreekt ze gewoon een heel verhaal in als we geen tijd hebben om te bellen. En dan luister ik in de auto wel eens af via de autoradio. Zodra ik op m’n werk ben, ben ik weer op de hoogte haha.

1 like

Ik zit echt in een fucking bunker te werken, m’n internet is zo ontzettend ruk.

En ik ben al klaar, maar moet de tijd nog uitzitten, en nu kan ik niet eens naar 9gag of zo want niks laadt :sob: :sob:

Er is een of ander hoog piepgeluid en ik weet niet waar het vandaan komt. Af en toe stopt het en dan gaat het weer. Het is geen kattenverjager want bij ons op het balkon kun je geen last van katten hebben. Ik word echt helemaal gek.

1 like

Haha er zijn dus ook mensen die het wel leuk vinden!

1 like

Dat het waait. Ik heb ongeveer twintig minuten om van het westen naar het oosten van de stad te komen en het snelste is met de fiets, met ov is kiele kiele. Ik hou al niet van fietsen en dan moet ik ook nog naar huis in het noorden.

Oooo dat kan ik me goed voorstellen ja, dat mensen dan teveel inkopen doen en niet doorhebben dat ze veels te veel kopen. :weary:

Brandmelder met een lege batterij ergens hangen misschien?

Nee het is wat hoger, zo’n geluid dat wat oudere mensen ook niet zullen horen.

Gisteren te veel wijn gedronken en voor vandaag allemaal plannen gemaakt. Waarom ook zo vroeg?! Ik hou er nooit rekening mee dat ik uit wil slapen of gewoon niks wil doen.