Zo’n apparaatje tegen ongedierte misschien?
Nee het stopte voor de avond, ik denk dat het iets was van de klusjesmannen verderop. Gelukkig ben ik vandaag niet thuis.
Sinds mijn laatste zwangerschap zijn mijn benen ook dikker. Maar nu komt de binnekant dus tegen elkaar aan als ik loop en met dit vieze plakweer is het echt een schurend gevoel? Echt vet irritant
Doen ze om ons te pesten
Het is weer zo fucking heet dat ik ik ondergoed moet/wil zitten en er staan hele tijd mensen aan mijn deur.
Moest ook een stuk fietsen en echt iedereen ziet er normaal uit. Beetje glimmende huid wel maar thats is.
Kom ik hoor. Druppels over mijn hele gezicht en in nek, mijn haar vanaf de aanzet 5 cm nat. Op plaats van bestemming heb ik 8 zakdoekjes vol gekregen met zweet. Wtf lichaam. Schaam me ook zo. Fiets je langs allemaal mensen en dan zo’n vies natte kop.
Ben zo toe aan 18 graden.
mijn moeder.
Hebben jullie last van duiven in de straat? Een buurman van mij heeft namelijk ook een hoog piepding op het balkon (mijn vriend hoort het niet eens) en dat is om de duiven weg te houden.
Ik erger me trouwens echt aan mijn schoonmoeder. Ze is zo’n controlfreak en bemoeial.
Vraagt ze gister of ze op de koffie kan komen bij mij (vriend was nog aan t werk), nou natuurlijk kan dat, gezellig!
Had kunnen weten dat ze natuurlijk een agenda had . Mijn vriend is laatst heel boos op haar geworden omdat ze altijd haar mening verkondigt over wat hij/wij zouden moeten doen en hoe we dat zouden moeten doen en niks is ooit goed genoeg.
Dus nu hij heeft gezegd dat ze daar mee moet kappen, probeert ze het via mij te doen. Laat ons gewoon zelf bepalen hoe we ons leven wollen leiden en waar we gelukkig van worden. Blegh.
Edit: ik vind het trouwens echt lastig hiermee om te gaan. Ze bedoelt het natuurlijk allemaal goed. Maar toen ze weg was moest ik wel even huilen door de dingen die ze heel sneaky zegt. Dan is mijn vriend weer boos op haar. Maar is wil absoluut hun relatie niet verstoren, want hij heeft ook veel aan haar. Maar ik wil ook niet over me heen laten lopen en daar niks over kunnen zeggen tegen m’n vriend. Dus zit ik hem steeds weer te kalmeren door te zeggen dat ze het wel goed bedoeld en dat hij ook moet snappen dat zij zijn gedachtes niet kan lezen etc. Echt zo’n tweesprong .
Thanks for RUINING MY LIFE. Vanaf nu ben ik dus altijd woedend als GBBO begint.
Die kut asos reclame die ik op YouTube echt om de haverklap krijg. Die verschrikkelijke stem van Lie en zo overdreven hard komt ie er ook steeds doorheen walsen. Echt agressief ervan gewoon.
Dat parodontax de smaak heeft aangepast van hun tandpasta. Het is nu veel minder zoutig en er zit een dropsmaak aan
Whutttt? Welke gebruik jij? Ik gebruik de whiteningvariant en ik hoop echt dat die niet naar drop smaakt .
Ik gebruik de originele. Op het kartonnen doosje staat ‘aangepaste smaak’ of zoiets.
Ik heb om 20.30 eten besteld en betaald, via de eigen site van die toko, niet via thuisbezorgd (expres want dat hebben zij liever, nou prima).
Na 1.5 uur staat m’n bestelling nog steeds op “wordt bereid” dus ik denk, duurt wel beetje lang want het zou 45 minuten duren
Dus ik ga googlen om achter het telefoonnummer te komen; zijn ze met vakantie?! Waarom kon ik dan bestellen? Zet je site dan dicht ofzo
En nu weet ik niet of ik ergens anders nog ga bestellen, ben helemaal chagrijnig
Oh nee wat shit! En nu?
Dat badpakken mij niet staan.
Krijg je wel je geld terug??!
Dat ik 35 ben en nu wel kan janken van de oorpijn. Echt wtf dit zijn toch kwaaltjes die na je kindertijd klaar zijn.
Ga ik wel van uit! Het was gelukkig niet veel, maar toen ik het contactformulier op de site wilde gebruiken werkte dat ook niet dus ik heb nu via Facebook een bericht gestuurd naar ze. Volgens mij zijn ze volgende week weer open dus ik ben benieuwd
Morgen ben ik jarig, maar gister kreeg ik het cadeau van mijn vriend al binnen. Hij zei nog niet open maken voor zondag. Alleen verzend bol blijkbaar zonder extra doos er omheen. Dus zag ik meteen wat het was😂
Edit: moest eigenlijk in het wat je even kwijt wil topic.