Dat ze zelfs op zaterdag hier bezig zijn met werkzaamheden en om 7 uur beginnen
Dat instagram nu weer heeft dat als je āalles gezienā hebt je alleen voorgestelde berichten krijgt en je dus geen posts meer krijgt van mensen die je volgt
Mannen die me na 700 jaar appen met een onherkenbare foto en dan verwachten dat ik precies weet wie dat is.
En dan ook altijd mij laten raden. Ja sorry hoor maar denk je nou echt dat ik anno 2020 maar met 1 iemand app ofzo.
En dan ook die idioten die gewoon ja zeggen op een random naam. Heb net iemand een preek gegeven omdat ik dacht dat het Jantje was bleek het achteraf toch Pietje te zijn.
Ik zou graag aan iemand die denkt dat homosexualiteit een ziekte is willen vragen hoe ik dan ziek word. Want ik ben mannen zat.
Omg waar woont jouw vriend
ik heb een appel en hij is ZUUR
zit nu met zweet op mn voorhoofd die appel weg te werken
Heb je pindakaas? Laagje erop smeren vind ik zelf wel lekker altijd
Jezus ik woon in de buurt van een fietstunnel en er is nu iemand keihard opera aan het zingen, ga dat lekker op Rottumerplaat doen ofzo
Bij mij is het ook nieuw dat als je op iemands pagina zit en een foto aanklikt om beter te bekijken, je als je weer naar het overzicht Wilt, je helemaal naar de eerste fotoās teruggestuurd wordt. Super irritant
Ohh ja dat heb ik ook! Ik dacht dat dat een bug was ofzo maar wat irritant!!
Ja, daardoor denk ik ook; laat maar hoor. Jammer voor insta, anders had ik zo nog een uur van mān leven verspild door lurken
Ja heel irritant dat je dan voorgestelde berichten ziet. Je kan wel klikken op āoudere berichten bekijkenā, dan zie je wel de posts van de mensen die je volgt. Maar alsnog een irritante update vind ik
Mijn voorraad zaāatar uit Israel is al weken op en ik heb bijna alle soorten die hier te krijgen zijn geprobeerd maar die vind ik allemaal veel minder lekker, nu vond ik een goede versie (hoop ik) op israelwinkel . nl maar elke keer als ik wil afrekenen werkt het niettttt Ik wil gewoon weer shakshuka eten boehoe
Ja wehh die is 40 minuten fietsen Ik ga maandag nog even de klantenservice van israelwinkel raadplegen maar anders moet het maar
Aan mensen die hun hond zomaar op jouw hond laten afrennen. Ik was net mijn hondjes aan het uitlaten, twee oudjes van bijna 16 en 17. Stokdoof ook. En er komt een man aan met twee hele jonge speelse hondjes en in plaats van dat hij ze kort houdt laat ie ze vol op een van mijn honden afrennen. Van achter. Die hond is zo doof als wat en snapt het sowieso allemaal al niet meer (is het hondje dat in wordt geslapen) en die schrok zān eigen echt helemaal de pleuris omdat er ineens twee teckels met hun neus vol tegen zn kont aanknallen
Je weet nooit hoe een andere hond is. Of dat ie schrikt of juist niet overweg kan met een tegemoetkomende hond. En als je dan ziet dat ik ze ook kort hou, doe dat dan zelf ook
Vind ik ook heel stom, ook voor kinderen of volwassenen die bang zijn voor honden
Dat ik deze week nu al 2 vingers heb weten open te halen aan een kaasschaaf.
MaaR HIj doET nIKs!
Helpt om te reageren met āde mijne bijt heel valsā.
Dat ik ātour de franceā niet fatsoenlijk kan uitspreken. Ik krijg het gewoon niet goed mān strot uit? Het klinkt dan meer als ātour de fransā
Hahaha deze gif. Lijkt wel een stukje uit Bassie en Adriaan ofzo haha.