Waar erger je je aan #7

Gebruik je Botox of bocouture? Ik heb laatst onderzoek gedaan omdat het effect bij m’n voorhoofdsrimpels niet lang zichtbaar is. Bocouture werkt bij mij beter dan Botox, maar ik ben nog steeds niet tevreden. De volgende keer wil ik Azzalure proberen, ik heb daar goede dingen over gelezen.

2 likes

Oh dit doet me ook denken aan de intro van PLL. Dan lakken ze de nagel van Allison half dekkend.

6 likes

Ergerde me ook altijd zo aan dat Aria haar vinger niet in her midden houdt bij de ssst.

12 likes

Dat ik weer eens ben vergeten mn boodschappen in de koelkast te zetten. :expressionless:

Mijn moeder heeft na bijna twee weken haar melkopschuimer gesloopt. Wie had dat ding besteld en moet hem weer voor reparatie opsturen? Juistem

Hier heb ik me ook zoooo aan geërgerd

Waarom doen zoveel mensen hun mondkapje niet over hun neus. Het ziet er ook zo dom uit als je dat niet doet.

20 likes

Ik vind dat juist wel leuk staan! :smile:

1 like

Oh God dit heb ik ook altijd. Maar dan bovenop m’n hoofd. Heb wel altijd goed ontvangst, dat dan weer wel :joy:

3 likes

Je zou een beetje haarlak op een tandenborstel kunnen spuiten en dan de haartjes op je hoofd terug kammen.

3 likes

Ik vind dat juist mooi! Trek die met opzet los meestal voor de 24 uurs knot look

1 like

Mijn linkeroog is ontstoken en ik haat het. En dan gaat die kutzon ook nog eens schijnen waardoor ik constant met dat oog zit te knijpen.

Goeie!

@Karl_Lagerfeld ah ja ik snap wat je bedoelt! Maar dan hangt het toch mooi langs je hoofd en zijn het geen uitstekende antennes?

2 likes

Dat ik in de trein zit in een tweezits en er komt iemand naast me zitten terwijl mijn tas op de stoel lag want dat kan ongegeneerd met Corona. Ten eerste vraag het even en ten tweede loop gewoon een stuk door daar is plek.

Ja snap ook echt niet waarom mensen dat nu doen. Ik had pas in de tram een vrouw die van stoel naar stoel ging?? En iedere keer een aantal minuten naast iemand anders ging zitten. Terwijl er ook nog hele lege banken waren.

2 likes

Holy sjit dit is normaal al fakking irritant, maar nu helemaal onbeskoft ja.

1 like

Dat mensen in openbare toiletten hun poepresten niet weghalen. Hoe veel werk is het om je even om te draaien en het weg te halen. Ik hoef jouw poep niet te zien :triumph:

1 like

Rijgedrag van mijn man, zitten in de auto opweg naar Groningen (wat een kut eind vanuit Limburg btw😂) maar alles en iedereen om hem heen kan niet rijden natuurlijk…

3 likes

Haha dat deden alle mannen die ik ken ook, totdat ik voor het eerst met mijn huidige partner in de auto zat. Was zo verbaasd dat hij niet zat te schelden en tieren naar anderen! :sweat_smile: al ben ik soms wel ook zo. Als iemand langzaam rijdt is het een slome en als ik word ingehaald is het weer te snel​:rofl:

1 like

doe aangifte tegen ze allebei

1 like