Dat de Hema zo’n grote doos gebruikt voor twee flesjes schoenverzorging
de afwas
Ik sein 1x als ik achter ze rij. Als het kwartje dan niet valt dan haal ik (als dat handiger/veiliger is) gewoon rechts in. Verban de onnodig links rijders van de wegggggg.
Toen ik bij de drogist werkte kregen we een keer een doos die twee keer dat formaat was… Voor één nageleverde mascara
Ik wil graag als bijbaantje student-assistent zijn, toen ik in mijn bachelor zat waren er steeds alleen vacatures voor masterstudenten. Ik heb toen wel een paar keer alsnog gereageerd, maar kreeg vaak als reactie dat ze toch liever een masterstudent hadden en dat ik over een jaar of 2 maar terug moest komen. Nu ga ik dan eindelijk aan die master beginnen, zijn er alleen vacatures voor bachelorstudenten (en ook precies de plekken die ik graag had willlen doen toen). Stooooom
Ja dat is wel een goede tip! Helaas wel lastig nu alles online is vanwege corona en ik dus geen docenten of überhaupt andere studenten zie, haha… misschien eens laten vallen tijdens een zoom meeting :’)
Alle keren dat ik student-assistent ben geweest ging dat niet via een vacature, maar doordat ik de docent kende of het zelf aanbood. Eén keer was er zelfs eigenlijk geen positie voor een studentassistent, maar omdat de docent het zo leuk vond dat ik het aanbood heeft hij die positie laten maken (nu snap ik wel dat dat een uitzondering is hoor).
Dus: neem zelf contact op met docenten, reageer ook gewoon op die vacatures voor bachelorstudenten en kijk ook vooral eens naar andere studies met enige overlap (het vak statistiek kun je bijvoorbeeld kan bij meerdere studies)
Ik word helemaal gek van de geluiden die van buiten komen. Eerst zijn ze langer dan een week bezig met kabels onder de grond, daarna kwamen de stratenmakers en nu staan ze bomen te kappen/snoeien. Gewoon de hele dag dat irritante geluid
Haha sjezus, maar dat spul is wel goed!
Ik erger me nu aan dat het schoolgeld vandaag van mijn bank is gehaald maar ik nog niks van school heb gehoord over waneer we beginnen etc…
Ik krijg echt stress van mensen die vragen hoeveel uur ik na de vakantie ga werken en die dan, nadat ik zeg 24 uur, reageren met ‘zoveel??!!! Dat is echt veel hoor!!’ Ik heb maar 2 vakken. Oke ik ga vast een mastervak erbij doen, maar daar mag ik een jaar over doen, dus dat is geen ramp als dat niet lukt. Ik heb dus een semester die qua ec vergelijkbaar is met een semester van deeltijd en die mensen werken ook 24 uur. En daarnaast had ik voor de zomer een semester van 40+ ec, 2 essay’s, werkte ik daarnaast 16 uur, had ik er 2 fulltime opleidingswerkweken tussenzitten, moest ik voor mijn werk een certificaat halen waar ik 300 pagina’s stof voor moest leren en dat is ook gewoon gelukt. Dus dit semester wordt veel minder zwaar en dat gaat me echt wel lukken, maar ik krijg gewoon stress van mensen die zo paniekerig op 24 uur werken reageren. Heb nu eindelijk een semester waarin dat kan, waardoor ik niet hoef te lenen, dus laat me
Botox! Maar ze had me nu helemaal plat gespoten en het gaat eindelijk de goede kant op, hoop dat het na 4 keer eindelijk goed is. Vorig jaar had ik op dezelfde plek botox laten inspuiten en was het in een keer helemaal raak. Azzalure ken ik helemaal niet, ga het eens even Googelen!
Haha jij hebt echt zo veel mensen in je leven die sterke meningen hebben over je studie. Echt apart. Maar als jij denkt dat het te doen is dan is het goed toch en anders merk je het vanzelf wel weer.
Dat bij een saucijzenbroodje, de saucijs nooit in het midden zit en je altijd een hap bladerdeeg hebt
Dat ik inmiddels al 6 mails heb gekregen van mijn bol.com bestelling. Je bestelling is ontvangen, je product wordt ingepakt, je bestelling is gereed voor verzending, je bestelling is verzonden etc. Pfff en dan ook nog mails van DHL met wanneer ze komen. Alleen die mail van DHL was ook genoeg geweest
Mijn vriend die zodra mijn glas water leeg is dat glas in de vaatwasser gaat zetten. Hallo daar kan ik de rest van de dag toch ook nog gewoon uit drinken
Nouja dit komt meer van random mensen af die me amper kennen en nauwelijks weten wat ik studeer hoor haha. Familie/vrienden doen hier niet moeilijk over hoor
oh wat onnodig ja haha, vooral water ook ;p
Hahaha zo is mijn moeder. ‘Waarom staan al die glazen in de keuken? Zet toch eens meteen in de vaatwasser’
Ook mijn moeder: ‘waarom gebruiken jullie zoveel glazen? De hele vaatwasser staat vol’
Ja echt hoor, als het nou m’n koffiekopje was die ik de rest van de dag niet meer zou gebruiken oke maar zo onnodig dit haha
@anon808047 haha hier ook regelmatig de vraag: waarom is de vaatwasser zo vol??? Nou, daarom dus.