Zit te wachten op een pakketje en krijg ineens bericht dat de bezorger me gemist heeft?! Ben gewoon thuis
Wanneer iemand ‘goeiemorgen’ zegt wanneer diegene of iemand anders een foutje maakt.
Twee boeken besteld en betaald. Krijg ik een verzendbevestiging dat er maar 1 boek wordt verstuurd en de andere geannuleerd is. Natuurlijk net het boek dat ik zeker wilde hebben. En verder ook geen info waarom geannuleerd, of hij later komt of dat ik mijn geld terug krijg…
Ik ging net naar de supermarkt en ze waren bezig met een of andere fotoshoot van een bruiloft. Precies op het stuk waarmee je naar de winkels kan, ik moest daarom helemaal omlopen. Kom ik drie kwartier later terug zijn ze serieus nog bezig
ik zie nu echt een soort viezig steegje voor me met een paar verlaten winkelwagens en natte folders om de hoek van de supermarkt
Edgy cool wedding shoot.
Ik erger me aan mensen die hun tweedehands spullen voor teveel geld willen verkopen. Bv. kleding van de Zara of H&M waarbij je dus nog meer geld kwijt bent dan in de winkel doordat er nog verzendkosten en/of administratiekosten bij op komen. Of items die kapot zijn. Snap echt niet dat mensen dat dan nog verwachten te kunnen verkopen voor een te hoge prijs.
Ik erger me aan mensen die alles vintage noemen om 't wat interessanter te maken, terwijl het gewoon tweedehands meuk van de kringloop is.
Oh ja ergernis ! Of dat je in tweedehands merk winkels bent en er Zara jurkjes van 30 euro hangen.
Ja, dat vind ik ook allebei heel stom. Ik heb weleens Primark-kleding tweedehands gekocht die volgens mij duurder was dan bij de Primark zelf. Het was nog steeds niet heel duur hoor, maar het voelt toch een beetje suf.
Ja snap wat je bedoeld. Ik ben zo iemand die gewoon alles weggeeft. Heb echt geen zin in het gedoe van verkopen. Ik kijk op YouTube af en toe filmpjes van mensen uit Amerika die aan dumpster diving doen. En er zit er 1 tussen die kleding die ze daar uit haalt verkoopt op poshmark, voor nog echt hoge prijzen. Zo stom.
Ik erger me aan mensen die na een tekst van ca 5 zinnen zeggen: zo dit was mijn spreekbeurt
Het is zo lollig ofzo
Aan mijn moeder die echt 0.0 interesse kan tonen. Eerst vraagt ze hoe het op mijn werk was dus ik denk oh leuk ze vraagt ergens naar. En vervolgens doe ik dus mijn (enthousiaste) verhaal en kijkt ze gewoon verder naar één of ander kut Duits tv programma, er kan geen antwoord vanaf en als je dan iets al lang en breed hebt verteld zegt ze vervolgens iets als “oh dus het was niet leuk?” Terwijl ik dus net een half epistel heb afgestoken over dat het juist wél leuk was. Of ze zegt iets wat je net 1 minuit ervoor ook al hebt gezegd en dan wordt ze dus gewoon vet boos als je er iets van zegt.
Oh en iemand aankijken is ook te moeilijk, kijkt gewoon langs je door.
En zo gaat het dus steeds. Hebben daarom ook vrijwel geen gespreksonderwerpen want het nieuws boeit dr niks, andere dingen ook vrijwel niet. Maar oh jee als zij wat te vertellen heeft, dan moet iedereen direct luisteren en reageren want anders is ze boos en beledigd. Echt hoe kun je zo zijn. Kan net zo goed tegen een plant praten
Ik vind dat haar van Eva Jinek zo slecht zitten telkens, moet ze dat nog zelf doen ofzo? Zo plat boven op, ergerlijk.
De hele dag een workout uitgesteld en tegen mezelf gezegd: morgen! Lig ik om 21.30 in mijn bed, kan ik niet slapen door dat ontevreden gevoel. Mijn bed weer uitgegaan en een half uur staan zweten. Nou, ik kan slapen hoor! Tenzij mijn huis weg waait vannacht…
Ik krijg van mijn werk vaak de meest nutteloze pakketten met eten tijdens deze crisis. Als bedankje. Maar ik kan lekkere dingen nooit normaal opeten en overeet mij dan tot overgeven. Ik heb net alles in de prullenbak gedaan en schoonmaakmiddel eroverheen gedaan. En ja, ik weet dat ik het kan weggeven. Maar ik eet alles altijd gelijk op en ik durf dat gare pakket niet aan de buren te geven.
Hahahah dit wil je toch niet
Wat zat erin?
Ik wil ook pakketjes van mijn werkgever ontvangen.
Koek, snoep, kaascrackers en likeur.