Waar erger je je aan #7

Wat! 4 dollar voor een bloemkool :scream:

Guilty as charged :rofl:

Dat mijn raam uit zichzelf weer open gewaaid is nadat ik hem vannacht dicht had gedaan. Nu is het alsnog keihard ingeregend en voel ik me unsuccessful adult :unamused:

Ik gebruik een multivitamine van het Kruidvat. Die pil is echt een joekel en hij stinkt en ik heb altijd moeite met die in te nemen. Net bleef hij achter in mijn keel steken. Ik kokhalzen achter mijn bureau op werk. Ik heb voor de sier een flesje roze vodka op mijn bureau en ben echt in staat die pil daarmee weg te spoelen

1 like

Goeie!!

Postnl heeft gisteren al 0 van m’n beloofde verjaardagskaarten bezorgd die ik zag op de app, en vandaag is een cadeau van Gall&gall wat gisteren al in de app stond ook weer verschoven naar morgen :rage:

Ik slik het sowieso met een glaasje water. Ik snap niet hoe mensen pillen slikken zonder, haha.

Dat ze in hotels/vakantieparken altijd van die kleine kopje hebben voor thee of koffie. Ik wil gewoon in 1x veel hebben

8 likes

Idk of het zelfde is maar ik zou een pakket gister krijgen maar bij de track and trace staat dat ze een it storing hadden dus dat niet alles bezorgd kan worden. Mischien daarom?

Haha ja had ik ook gezien, en ik snap het wel, maar ik had al een kut dag omdat 80% van m’n omgeving weer m’n verjaardag vergeten was en toen postnl ook al!!! Ben gewoon egocentrisch

1 like

Ze zijn aan het werk in de waterleidingen hier dus je hoort dat door het hele gebouw. Schijtirritant.

Sjezus ik had een zak rotte aardappelen in mn trapkast liggen en die geur is echt niet te doen.

Wtf is dit​:face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

1 like

Toen ik uit de auto stapte waaide (woei?) het zo hard dat mijn bril van mijn gezicht af vloog, op de grond viel en nog een paar meter mee ging met de wind. Hoezo kan mijn bril niet gewoon op mijn neus blijven. Niks te zien daar op de grond

5 likes

Een vriendin van mij doet echt elke dag mee aan alle winacties die er te doen zijn op insta en fb en repost dan al die troep.

Het ergste is dat ze ook nog best vaak wint omdat ze letterlijk aan ALLES mee doet en dat gaat gewoon al jaaaaren lang zo.
Ik vind het inmiddels echt een beetje triest en voornamelijk heel erg irritant.

19 likes

Ik krijg van 3 partijen nog (veel) geld terug en het duurt bij alle 3 zo ontzettend lang terwijl ik het nogal nodig heb momenteel. Schiet opppp en geef me mijn geld. De ergernis is vooral dat ik er nu weer achteraan moet gaan vissen, pff

De bouw herrie buiten. Kan niet wachten tot het allemaal af is en ik slechte series kan bingen zonder het volume mega hard te hoeven zetten #firstworldproblems

Mijn droom! Sowieso zijn refills echt fijn.

Ja, dit! Inclusief maden, gadverdamme. Die stank was vreselijk. Het duurde ook 3 dagen voordat ik er achter kwam waar die meur vandaan kwam.

1 like

Pro tip: mensen kunnen nooit je verjaardag vergeten als je weken van te voren het in elk gesprek ff mentioned… Werkt elk jaar

4 likes

Dat de andere helft van mijn vier seizoenen dekbed ineens niet in de wasmachine past? Wat is dit voor onzin.