Waar erger je je aan #7

Het is echt bizar hoe dat stinkt he?! Ik heb gewoon nog niet vaak iets geroken wat zó stonk.

Ooit eens rotte eieren in mn kast gehad die nog wel gewoon dicht zaten, nou daar kwam ook een geur vanaf en kon er ook steeds niet achter komen wat het nou was. :nauseated_face::face_vomiting:

Die geur trekt ook gewoon amper weg?! Heb de ramen al open gehad en een geurkaars aan maar alsnog ruik ik het. Volgens mij zit het ook gewoon in mn neus de rest van de dag. :mask::mask::mask:

Ik heb 1,5 jaar geleden een consult gehad in het ziekenhuis maar heb nog steeds geen rekening gezien.

Echt hè? Alsof er ergens een dood dier lag :fearful:
De stank was bij ons wel snel weg gelukkig. Wat wel een beetje naar was was dat het toen 35 graden was en het nogal een klus was om het schoon te maken

1 like

Ik heb er wel es 1 gekregen na 2 jaar. Was het allang vergeten :persevere:

Het ging bij mij ook helemaal lekken dus er lag echt een goor plasje stank op de grond :sob::sob: ohh ik wil dit nooit meer meemaken.

Echt zo kut, deze air bnb heeft een studio voorgedaan als appartement met slaapkamer. Ben altijd uren eerder wakker dan mn vriend en heb gewoon behoefte aan af en toe een momentje. Luxe problemen wel, maar toch.

Je kan van rotte aardappel ook boterzuur maken, dat stinkt dus echt verschrikkelijk. Tegenover mijn studentenhuis zat een Jumbo waar ze van die boterzuur bommen hadden af laten gaan en serieus de hele buurt stonk. Er was toen ook een medewerker die het op zich had gekregen geloof ik, heel naar. Was wel spanning en sensatie bij de Jumbo, ook heel lang politie in de straat omdat iemand het dus had gemunt op onze Jumbo

2 likes

Ah wat irritant! Blijven jullie lang? Wij hadden voor een maand een appartement met drie slaapkamers gehuurd, waar we het speciaal op hadden uitgezocht (dan hadden we allebei een ‘kantoor’). Kwamen we daar, hadden ze de grootste slaapkamer (met 2e badkamer) op slot gedaan. :expressionless: Ik vroeg nog waar de derde slaapkamer was, en hij zei dat die er niet was. Toen vroeg ik wat er achter die deur zat, zei hij ‘het schoonmaakhok’. We hebben de deur later opengemaakt (kon gewoon met een muntje) en daar zat dus die derde slaapkamer. (We hebben toen wel weer op slot gedaan.)

1 like

Klein weekje, dat scheelt. Met boeken ben ik er ook altijd super alert op, omdat ik het echt heel vervelend vind.

Ooh dat van jou is ook echt bijzonder. Je betaalt toch ook voor wat ze aanbieden. Hebben jullie nog gebruik gemaakt van de kamer die op slot zat?

1 like

Ik zou foto’s maken en dan melding maken bij airbnb en een gedeelte van het bedrag terugeisen!

6 likes

Ik heb tijdens mijn studie een project gehad waarbij we o.a. boterzuur gebruikten. Halve gebouw stonk, studenten stonken, mijn spullen stonken :sweat_smile: vreselijk

Nee, ik wilde dat niet omdat ik bang was dat we sporen zouden achterlaten :stuck_out_tongue: en ik wilde er ook niet meer naar vragen, omdat ze dan wisten dat we die deur hadden ‘opengebroken’. Ik had bij het inchecken meteen moeten zeggen dat we die derde kamer wilden. Uiteindelijk ging het prima qua ruimte, maar vond het wel heel sneaky.

1 like

Gewoon m’n eigen financiële situatie :frown: Ik wil heel graag een huis kopen, maar ben alleen en verdien niet slecht maar ook niet geweldig en kan gewoon niks betalen in een goede wijk hier in de stad.
En vandaag liet een collega van mij (die net zoveel verdiend, iets minder zelfs) een huis zien dat zij gaat bezichtigen, fucking mooi en bizarre locatie. Dus ik dacht, die moet duur zijn. Ik opzoeken, inderdaad €309.000. Ze heeft rijke ouders dus ik vermoed dat die haar supporten, maar wordt er gewoon zo jaloers van. Zou dat ook wel willen… heb het idee dat ik gewoon niks ‘opbouw’ en wil toch als ik ‘later groot ben’ een beetje geld hebben om een mooi huis ergens te kopen.

11 likes

Fucking straat verkoper/ goede doelen lul die me kut laat voelen. Nu lijkt het alsof ik niks geef om homo rechten. Maar ik ben blut en het regent en ik heb geen tijd.

Dat is stom… Ze hebben mazzel dat je überhaupt met ze praat. Ik zeg meestal ‘nee’ en stop niet eens met lopen.

2 likes

Oh ik zei ook “nee” maar toen kwam hij gelijk met " We staan hier voor de homorechten!!" Ja en dan is het vet raar om ineens terug te lopen met " Oh zei je homos jaa dan wil ik wel luisteren"

1 like

Ik was de pineut voor het kopen van een gezamenlijk cadeau voor een vriendin (als in, niemand anders reageerde en ze viert het komend weekend, dus het moest wel gekocht worden willen we het op tijd binnen krijgen en ik zwicht voor die druk), waar ik me dus al aan ergerde.

Maar dan doet een vriendin er ook al drie dagen over om een tikkie van 15 euro te betalen, en daar erger ik me dan nog meer aan. Heb vanmiddag toen ik het binnen kreeg even een foto en een reminder gestuurd om het te betalen, maar dat helpt dan ook niet. Dit is dus precies waarom niemand dit soort dingen wilt regelen, uughh.

Ik roep altijd standaard NEE als van die mensen (wervers) me aanspreken dus een tijdje terug zei ik ook al keihard nee terwijl iemand vroeg of ik ook voor homorechten was oid :sweat_smile:
Had t daar toen over met collega’s en toen zei een collega die zelf homo is dat hij dat ook zou doen haha. Zooooo’n hekel aan die wervers

7 likes

Als iedereen nou wevers negeert mischien stoppen de bedrijven dan eindelijk.

1 like

Weet je hoe groot die weefgetouwen zijn. Daar kun je niet zomaar omheen hoor.

24 likes