Heb ik een keer gedaan, toen kwamen ze van 2 kanten op me af en werd ik nog uitgescholden ook, terwijl ik alleen maar dacht joe ik loopt door, want heb 3 minuten geleden al gezegd dat ik geen tijd had. Maar goed, verder heb ik er nooit last van aangezien ik altijd minderjarig word geschat
Ik ben hartpatiĆ«nt en toen iemand mij van de hartstichting aansprak zei ik vrij adrem āik doneer al genoegā (MUH LEVEN). 1e keer dat ik iemand sprakeloos achter liet.
(Ok erg dramatisch maar wel kleine kern van waarheid)
En dan krijg je erna ook nog 2/3 mailtjes
Ja die wervers moeten gewoon verboden worden. Ik woon in het centrum van een stad en kom ze dus iedere keer tegen bij mijn dagelijkse dingen. Moest tijdje terug de bus halen en werd toen ook aangesproken. Aangegeven dat ik geen tijd had, en toen kwam de opmerking dat ik dus niks om kinderen geef en die gast bleef met mij mee lopen. Heb toen gezegd dat hij lekker iemand anders lastig moest gaan vallen. Toen had ik het natuurlijk weer gedaan.
Die gasten verdienen er goed aan (volgens mij op commissie), het is niet dat ze dit uit de goedheid van hun hart doen. Dat is dan voor mij meteen een reden om niet te willen doneren via iemand die op straat staat. Ze krijgen trouwens ook iets als ze een nieuw iemand werven. Toen ik jonger was ben ik wel eens gevraagd of ik dat werk niet ook wilde.gaan doen. Ik weet niet mee wat de bedragen toen waren maar vanaf dat moment heb ik me nooit meer schuldig gevoeld dat ik doorliep.
Ik ben op straat ook wel eens aangesproken door een werver met de vraag of ik ook werver wou worden āwant het verdient heel goed.ā Werverception
Was wel een leuk gesprek overigens, ik was 22 en had een goedbetalend bijbaantje, maar zie er jonger uit dan ik ben #babyface dus op het oog zag ik er meer uit als een 17-jarige die bij de supermarkt werkt. Die jongen sprak me aan met de vraag āheb jij een bijbaantje? Hoeveel verdien je per uur?ā, waarschijnlijk verwachtte hij dat ik ā¬7,50 zou zeggen en dat hij me dan kon omverslaan met de ā¬12.50 plus bonussen die je als werver verdient. Hij stond wel even met zijn mond vol tanden toen ik āā¬15 per uurā antwoordde, haha.
Vroeger kon ik ook nog makkelijk wegkomen met āik ben nog geen 18ā maar daar ben ik nu helaas wel echt te oud voor
Ik roep als 29-jarige nog steeds dat ik geen 16 ben hoor. Alleen al om te laten weten dat ze me met rust moeten laten
de hoeveelheid amerikaans nieuws in het NOS en trouwens ook het RTL4 journaal
ik kijk elke ochtend tijdens het ontbijt het journaal, ik snap dat het wereldgebeurtenissen zijn, maar soms opent het nieuws er zelfs mee?
dus dan is het het bv
nieuws over de speech van trump, nederlands nieuws, beelden van rellen in amerika, nieuws over corona
gebeurt er nergens anders wat belangrijkers? + ik krijg heel trump zn verkiezingsdrama al mee via reddit en insta, dan hoef ik dat ook nog niet te zien op het nieuws
en als het nou wereldnieuws is oke, maar vaak is het ātrump sprak vandaag op een republikeinse conference, dit zei hijā
Ik vind die Corona test al zo spannend, krijg ik net na een uur eindelijk een sms: āom deze tijd op dit adresā en dan staat er geen adres bij GEZEIK. Dit helpt echt niet mee aan de zenuwen.
Dat mensen hun neus snuiten terwijl andere mensen eten.
En sowieso nu met Corona, eet niet in een hotel-restaurant.
Dat wist de meneer an de telefoon niet vertellen? Heel raar. Ga zo maar weer bellen, lekker weer 40 min in de wacht.
Vaak kun je op de website van jou regio vinden waar de teststraat is.
Irritante straatverkopers, ze zijn vaak zo opdringerig. Als ze dan zeggen: dus je geeft niks om ~iets waarvoor zij daar staan~? Zeg ik altijd dat dat me inderdaad niks kan schelen. Is natuurlijk niet zo, maar zij gaan mij geen schuldgevoel aanpraten. Is ook wel eens anders geweest trouwens. Heb ook wel gehad dat ik na een dagje stad opeens donateur was van de cliniclowns.
dit + waarom heeft de Amerika correspondent Erik Mouthaan op elke foto een hoofd:
Misschien zijn normale blik.
De lul had mijn e-mail verkeerd en is niet goed gepland. Nu kan ik morgen pas
Ik dacht vandaag lekker weer eens mijn make up leuk te doen. Nou heb denk ik mijn winged eyeliner er wel 5x afgehaald. Echt mijn ogen zijn niet bedoeld voor wings⦠Snap niet hoe ik dit vroeger elke dag deed.
De hayu app
Housewives? Ik heb mān abonnement opgezegd, alleen maar miserie. Iedere aflevering was 60 keer aan het bufferen, en het was heeeeel langzaam. Verschrikkelijk. Kijk het altijd op van die gratis websites en dat is ondanks de reclame wel beter
Ze zijn in mijn straat aan het werk en er staat al de hele ochtend een vrachtwagen die klinkt als een centrifugerende wasmachine voor de deur. Ik ben thuis aan het werk en inmiddels aan het onderdrukken mān haren uit mān hoofd te trekken