Waar erger je je aan #7

Ja :flushed::flushed: kan niet stoppen met kijken maar die shit app maakt het me wel moeilijk. Moet wel zeggen dat het elke update weer beter word dus ik heb wel goede hoop

Wat een chaos bij GGD voor die ellendige Corona test. In totaal bija 2 uur bezig geweest met 14 (!!) telefoontjes en kan nu morgen pas testen…

Wow wist niet dat Roel van Velzen en Jeroen van der Boom samen een zoon hadden.

24 likes

Je kan toch gewoon online een afspraak maken met je digid?

Ja daar kwam ik dus te laat achter… Mijn huisarts gaf aan dat ik meteen moest bellen dus dat heb ik gedaan.

Ai balen!

Baby heeft me aangestoken met ziek worden. Ik ga dit toch niet elke keer krijgen, vorige keer ook al.
Neem elke dag al vitamine.
Morgen ook geen lekker etentje hier door. :frowning:

Ik moet denk ik gewoon ook een oogmasker opdoen in de trein zodat ik niet geĆÆrriteerd kan raken door alle mensen zonder mondkapje. Of half onder het mom van ā€˜ik ben aan het eten’. Ga lekker ergens anders drie kwartier over een mini broodje doen

2 likes

Aan de NS die 3 minuten voor vertrek aankondigt dat de trein vertraagd is. En nu rijdt de trein helemaal niet meer en door een aangepaste dienstregeling gaat ie maar eens in het half uur. Ik moet plassen, de man naast mij belt op standje concertspeaker en ik heb vandaag maar net een paniekaanval weten te omzeilen. Ik wil naar huiiiiissss.

2 likes

Aan de hoeveelheid programma’s met mensen met dementie die opeens gemaakt worden. Natuurlijk is het goed om er meer over te leren en die mensen en familie’s aan het woord te laten, maar bij sommige programma’s heb ik zoiets van: ā€œZou die 90-jarige het leuk hebben gevonden om onder de douche op tv te komen?ā€ :face_with_raised_eyebrow:
Ik zou mijn oma iig er niet voor opgeven en zeker niet voor een commercieel programma

11 likes

Sponsored posts van particulieren op insta.

Ik krijg de laatste tijd echt random sponsored posts van mensen die blijkbaar betaald hebben om als reclame te verschijnen? Heb er nu al een paar geblokkeerd, maar er komen er steeds bij. Bedrijven vind ik prima, die proberen gewoon gebruik te maken van het medium, maar mensen met complottheorieen zit ik echt niet op te wachten.

6 likes

Elke keer maar weer iets leuks verzinnen om te kopen voor vader en moederdag en dan nog voor hun verjaardagen. Moederdag in mei en m’n moeder is in juli jaren dus vrij dicht op elkaar en dan Vaderdag in juni en m’n vader die in augustus jarig is. Nu moet ik weer iets verzinnen om zondag te geven voor m’n vaders verjaardag. Uiteraard als ik vraag wat hij wil zeggen is het standaard antwoord ā€œik hoef niks ik heb alles alā€. Gaaaaap. Ik kan ook niks meer verzinnen gewoon. :stuck_out_tongue_closed_eyes: En nee met lege handen aankomen wil ik niet.

2 likes

Pff ik heb hetzelfde, m’n pa is jarig geweest maar wat geef ik die kerel :crazy_face:
Ga nu maar voor een bos bloemen en leuke sokken lol

1 like

Ik geef tegenwoordig, op advies van forummers haha, een etentje cadeau. En dan echt alleen ik en mijn vader (of moeder maar dat is bij mij niet van toepassing).
Alles wat hij nodig heeft voor hobby of klussen etc. koopt hij zelf, dus dit is top. Zo hebben we ook een keer tijd samen zonder dat er andere bij zijn. Ook wel eens leuk.

17 likes

Ja dat is wel een goeie! Leuk idee.

@MadameMignon haha sokken is echt zo’n typisch cadeau wat je aan je vader geeft. Een vriendin van mij gaf gewoon standaard altijd sokken aan haar vader, jaar in jaar uit. :joy:

Dat onze electricien weer niet komt. Vorige keer was hij het vergeten en nu kan die niet (door een goede reden).
Maar ik wil gewoon normale lichtschakelaars en de lampen opgehangen hebben.

Ik vind beerwulf pakketten een uitkomst en hij is er altijd erg blij mee.

1 like

Mijn gebit. Volgens mij moet ik over een tijdje weer gaan beugelen, want mijn linkerkant staat schots en scheef en ik heb een spleet tussen mijn tanden gekregen :frowning:

Heb je nooit een nachtbeugel of een spalkje gehad?

Ik heb een spalkje boven en onder. Mijn tandarts vond het ook al raar dat ik een spleet tussen mijn tanden heb gekregen, maar verder zei hij er niks over