Dat dacht ik ook eens, maar bleek dat mijn zorgverzekering dat allemaal al had betaald haha.
Die freaking edelstenen hype. Ik kan het gewoon niet aan? Een steen heeft geen magische krachten en zorgt er niet voor dat je meer in balans bent of dat je vrouwelijkheid wordt benadrukt?? Prima dat je stenen verkoopt want ze kunnen best geinig staan in je interieur, maar kap gewoon met die onzin. Echt ik kan hier zo kwaad om worden haha. Gebruik gewoon je hoofd.
Dat iedereen steeds mijn naam verkeerd schrijft. Vooral collegaâs. Mijn naam staat gewoon in mijn mailadres. Hoe moeilijk is t nou om dat over te typen
Ja idd, iedereen heeft sokken nodig dus ja geef maar aan je vaderâŠmaar wie heeft er ooit een paar sokken cadeau gegeven aan hun moeder? En als je vader een pak droeg met stropdas gaf je een stropdas cadeau. @MadameMignon nou klinkt het heel lullig als je sokken cadeau geeft, hoop niet dat het zo overkomt.
Mijn vader moet je iig niet een cadeau laten uitzoeken voor mân moeder. Mân zus en ik mochten een keer een ketting uitzoeken voor mân moeder. Ik was nog piepjong en mân zus koos een grote gouden schakelketting uit. Die vond ze mooi dus ik ook. Oh mijn god, dat mân vader dat ook echt heeft gekocht. Gewoon heeeeel verschrikkelijk . Ik kan me gewoon mân moeders reactie niet eens voorstellen toen ze die doos opende. Weet niet of ze dat ding nog heeft maar altijd als ik die op de slaapkamer zag liggen tussen de sieraden dacht ik, wat zielig voor mama
.
Happysocks zijn wel succesvol geweest toch? Daar heeft volgens mij ook elke twintiger of dertiger een paar van.
Mijn moeders verjaardag, de trouwdag van mijn ouders en moederdag vallen binnen dezelfde 1 tot 2 weken (afhankelijk van hoe vroeg moederdag valt dat jaar), echt een drama haha. Ben altijd blij als het er weer op zit, ben ik weer een hele tijd verlost van cadeautjes bedenken.
Haha nee mân vader wil graag sokken hij gaat er klaarblijkelijk erg snel doorheen
En hij neemt vaak sokken voor mij mee als souvenir en daar ben ik ook altijd blij mee
Precies dat inderdaad. Het ergste is nog dat ik helemaal niet zoân ingewikkelde of weinig voorkomende naam heb (niet dat je dan wel iemands naam verkeerd mag spellen).
Het ergste was ooit met een docent op het HBO, die schreef gewoon consequent mijn naam verkeerd. Zelfs als ik mijn mail afsloot met groetjes LUNA. Dan nog schakelde hij niet
Heb ook wel eens naar collegaâs gereageerd dat ik ze best wilde helpen, als ze me beloofde om in het vervolg mijn naam goed te spellen.
Ik heb zoân teringhekel aan snurkende mensen gatverdamme. Er ligt gewoon een Duitser te snurken achter me in de trein. Doe fucking normaal.
Ik moet de hele tijd aan die vine denken: whoever is snurking behind me, your moms a hoe
ik begin, hoe ouder en volwassener ik word, me steeds meer te ergeren aan mensen die alles wat niet in hun straatje van ânormaalâ past zOo0 rAaR en ââ " aPaRtt" vinden
op aanraden van iemand hier een paar weken terug kijk ik af en toe een aflevering van floortje naar het einde van de wereld
daar zie je dus zo veel diversiteit voorbij komen vooral op cultureel gebied, wat ze eten, doen, zich kleden etc.
gisteravond keek ik een aflevering met een vriendin en zij zat steeds bij een aflevering te zeggen âhuh omgg eten zij nu die wormen?? omg wat hebben ze aan HAHAH. huhhhh wat apart zeg, geloven ze echt dat die rituelen werken hahaha doe normaalâ
(voor de kenners, het was de aflevering over Mari in Ecuador)
doe niet zo wereldvreemd haha, ons gewoon is niet gewoon? gewoon en normaal is ook maar aangeleerd. voelt een beetje als je verheven voelen boven al die mensen, zo van âjullie doen aparte dingen dus jullie zijn raarâ
tevens heb ik er goed met haar over kunnen praten haha
Makelaars en woningbouwverenigingen die op de raarste tijden niet beschikbaar zijn of juist opeens erg lastminute iets van je willen
Ik heb ooit gelezen over de relatie tussen Japaners en Nederlanders toen ze elkaar voor het eerst zagen.
Nederlanders vonden het zitten op de grond en eten met stokjes maar onbeschaafd.
Japanners vonden Nederlanders onbeschaafd omdat ze zo luid waren en met wapens aten.
In anderre woorden mensen vinden alles wat ze niet gewend zijn raar en kijken er snel op neer.
Maar goed dat je met haar er over kon praten.
Ik heb gisteren per ongeluk een bord kapot gemaakt, was een dure nieuwe die mijn vriend laatst had gekocht. Voelde me schuldig dus had een nieuwe besteld, komt die vandaag ook kapot binnen. Staat nog wel fragile op de doos, zo irritant dit
Erger me aan stickers op fruit.
Ik kan mijn oude avatar niet terugvinden
Paar jaar geleden neusamandel verwijderd omdat ik steeds ziek was. Raad eens wie nu last heeft van de keelamandelen? Goddomme. Ben super saggo want eten doet pijn.
Elke keer als ik ergens âin het wildâ mijn naam lees schrik ik me de pleuris want mijn naam komt amper voor. En als die dan ook nog anders wordt gespeld ben ik ook een beetje boos, want nog grotere kans dat iemand die ooit mijn naam moet spellen m verkeerd gaat spellen.
Dat de S.ubway âŹ2,50 aan bezorgkosten rekent terwijl het serieus 100 meter van mijn huis vandaan is.Ze hoeven niet eens de fiets te pakken
Er zijn (voor zover ik heb gezien) geen vleesvervangers in de bonus volgende weekđ« moet ik nou de volle prijs gaan betalen voor die dingen
Kan je het niet afhalen dan?