Waar erger je je aan #7

Kun je niet nu groot inkopen en dan in de vriezer doen? Of anders naar de Lidl als je die in de buurt hebt. Daar is het niet duur.

1 like

Haha heel herkenbaar.Ik ken ook niemand anders die dezelfde voornaam heeft (ook een Franse naam).En de keren dat mensen hem wél goed spellen kan ik op één hand tellen.En als ik dan 3 keer mijn voornaam heb lopen spellen komen ze bij mijn achternaam.Zelfde verhaal,komt vrijwel niet voor.En áls die al voorkomt dan weet ik bijna 99% zeker dat het wel familie moet zijn.Toen ik in het buitenland woonde en werkte heb ik zelfs een andere naam gebruikt omdat het anders te ingewikkeld zou worden.Vooral Amerikanen die konden er niks mee.De Fransen dan weer wel :joy:
Mijn ouders hebben iniedergeval goed nagedacht over mijn naam :+1:t2:

Normaal zou ik dat wel doen maar ben ongesteld en kan nog net naar de wc lopen.Maar gelukkig had ik nog wat in de vriezer liggen!

Berthie?
Berty?
Berti?
Birtie?

4 likes

Een collega had me cbd olie geleend om eens te proberen om makkelijker in slaap te komen maar wat is dat ranzig zeg. Ben er helemaal misselijk vab :face_vomiting:

Dat ik nu wakker ben omdat ik nog steeds in het nachtdienst ritme zit :weary:. Ik wil gewoon slapen, krijg hier een dronken gevoel van.

Misschien had ik beter wel ff kunnen luisteren want kennelijk was er ook lekkage bij de douche en guess wie er net vrolijk onder die douche is gaan staan. De bubbels drijven nu door de studeerkamer.

Ja of ze hadden gewoon kunnen vragen hoe school was en dan had ik geluisterd naar het lekkage verhaal.

8 likes

Ik heb last-minute een akkoord van iemand nodig voor 31 augustus zodat ik kan afstuderen, is diegene niet bereikbaar tot 7 september. Aaaah de bureaucratie van de Universiteit maakt het me ook nooit eens makkelijk

1 like

Ik erger me echt aan dat ik zo verslaafd ben aan mijn mobiel. Ik krijg gewoon steeds zo een kleine high als ik zie dat ik nieuwe gesprekken heb op WhatsApp of insta… en dan nog vooral als het door jongens zijn waar ik aandacht van wil.

Zelfs als ik op dat moment niet met jongens praat wil ik toch de hele tijd even mijn mobiel openen en checken of ik echt geen nieuwe berichten heb… soms zie je hier mensen klagen over 100 ongelezen chats en dan voel ik gewoon bijna hoe fijn dat zou voelen als ik dat had…

7 likes

Ergerde me hier de tyfus aan, meid kom met een origineel nummer en als je zo nodig moet coveren, doe iets waar je wat mee hebt.
Maar toen zag ik dat ze winnares is van een talentenjacht, dit haar eerste single is en voor een Rabobankreclame. Lijkt me kut dat je muziek wil maken en dan zulke shit voor de Rabobank moet maken, dat je singer-songwriter bent en dan muziek moet coveren die je zelf niet kent…

En Humberto Tan die zegt “wij zijn de eerste Hollands got talent ter wereld die na Corona opneemt” prestatietje joh…

1 like

Heeft iemand al tegen corona gezegd dat we er voorbij zijn?

Ik zeg soms ook weleens “na de corona” maar dan bedoel ik eigenlijk “na de lockdown”. Eigenlijk best stom

Ik snap wat ie bedoelt maar in de VS of in Thailand gaan ze inderdaad geen Holland’s Got Talent opnemen nee.

Ik erger me ondertussen aan mijn schoonbroertje dat hier al enkele dagen logeert. Ik hou van 'm als een echte broer hoor maar het was dus de bedoeling dat hij zou helpen in het huishouden (mijn vriend wordt morgen geopereerd want kanker) maar hij is zo ontzettend rommelig, neemt de hele bank in beslag met zijn spullen (EEN BANK IS GEEN TAFEL GODVERDOMME) en kan voor geen meter koken dus ik heb het gevoel dat ik de hele tijd loop te moederen.

Dus vandaag breng ik 'm terug naar zijn echte moeder.

16 likes

Haha best wel scherp

2 likes

Dat mijn vriend per douchebeurt 1/3e van de fles douchegel moet gebruiken.

7 likes

Ja, dat was precies m’n punt :sweat_smile:

1 like

Gewoon alleen maar Action-meuk voor hem kopen in de grootste formaten. :thumbsup:

We gebruiken geen duur spul, van de HEMA. Maar wat moet je met zoveel douchegel? Ik begrijp het niet. Een hoeveelheid van een euromunt is toch ruim voldoende.

Ja ik begrijp het ook echt niet, maar ik verwacht geen verandering in gedrag meer.

1 like

Volgens mij is dat echt een mannen ding. Vriend zegt zelf altijd dat hij het zo lekker vind schuimen en zichzelf dan extra fris voelt.