Waar erger je je aan #7

Mijn vriend doet dat ook!! Misschien toch inderdaad een mannending zoals @Clancy zegt :joy:

1 like

Het valt mij op dat mannen ook achterlijk met spuit deo om gaan. Als ik vrouwen deo op zie doen is het

Links: psjt
Rechts: psjt

En bij mannen:

Links: PSSSSSSSSSSSSSSJJSJJSJSJSJAJSJAJSJSJSJSJAJSJST
rechts: PSSSSSSSSJSJSJSJSJSJJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJT

90 likes

Haha ja mijne houdt ook van lekker veel schuim, hij heeft laatst ook de conditioner ontdekt en toen moest ik dertig keer op een dag aan zijn haar komen voelen, want “het is zo lekker zacht”. Vond dat wel aandoenlijk haha

5 likes

Ik stond net met mijn witte all stars in een regenplas waardoor ze nu niet wit maar grijs zijn

2 likes

Weet natuurlijk niet hoe vies ze zijn maar dit heb ik wel eens bewust bij nieuwe witte converse gedaan om dat echt ‘nieuwe’ wit er vanaf te krijgen haha.

1 like

Hahah dit deed mijn broertje ook. Volgens mij had hij elk soort shampoo, conditioner en haar masker wat hij kon vinden in zijn haar gedaan. En vervolgens moesten m’n moeder en ik aan zijn haar voelen. Deze week vroeg hij of hij krul in zijn haar had, want hij had krullen mousse erin gedaan. :joy:

8 likes

Sorry, maar ik erger me echt aan het Brabantse (?) accent. Ik zeg boterrrr maar Brabanders zeggen boteghhhh. Uuuuugh.

10 likes

Niet met Brabanders praten. Probleem opgelost :thumbsup:

4 likes

Het zijn verder hele leuke mensen haha😂

Haha oeps

@Pininhetweb snijdt recht door boter blijkbaar :sweat_smile: :joy:

1 like

Haha ja dat snap ik wel! Dat nieuwe wit vind ik ook altijd iets te. Ik heb deze all stars alleen al 8 jaar dus dat nieuwe was er wel vanaf haha

Haha ik ben Brabo en spreek nu boter op 100 verschillende manieren uit om te snappen wat jullie bedoelen maar hoor het niet :pleading_face:

12 likes

Hahaha ik ook! :joy::joy:

2 likes

Haha snap er ook geen reet van en nu al 30x hardop boter gezegd. :woman_shrugging:t3:

1 like

Ja zo herkenbaar! Mijn vriend komt uit Brabant. Laatst zei hij: ‘Zullen we erwtensoep eten?’ En ik verstond echte soep dus ik zei: ‘Huh wat is echte soep?’ Snapte er niks van

27 likes

Ik hou ervan dat brabanders BARGGG zeggen Ipv Bar

3 likes

Hahah deze snap ik iets beter. Na het 10x gezegd te hebben, ben ik erachter gekomen dat ik soort van BARGGG zeg. Die r is in ieder geval heel ver achter in mijn mond.

2 likes

ja!

Vind het zo grappig dat brabanders waar we boven de rivieren een harde G gebruiken, een heel zachte G gebruiken maar als er dan totaal geen G in het woord zit maar een R dan kunnen ze ineens wel een keiharde G uitspreken :face_with_monocle::face_with_monocle::face_with_monocle::face_with_monocle:

21 likes

Holy shit ik dacht dat je onzin aan het typen was dus ik zei hardop bar en er kwam ineens een soort van G uit en nu kan ik dat nooit meer niet horen. Ff googelen op synoniemen want dit woord ga ik vanaf nu vermijden.

4 likes

Hahah inderdaad! Ik ben nu ‘rollende r’ aan het uitspreken hahah. Dat wordt meer grollende rgh’ :joy:. Maar als ik er echt op let kan ik wel de r voor in mijn mond uitspreken, maar voelt heel onnatuurlijk voor mij.

1 like