Waar erger je je aan #7

Dat mijn zoete aardappelfriet keer op keer mislukt.

Alleen die van de lidl diepvries waren gelukt, maar die verkopen ze niet meer.

Hahaha fijn dat ik iets in jullie heb losgemaakt​:joy::joy::joy: jullie zijn toppegggsss

5 likes

Ik spreek de r juist achter in m’n keel uit, rol hem niet maar het is dan ook Een Gooische R, dus hoe ik boter/bar zeg is misschien ook weer triggerend voor veel mensen. In het Nederlands een R rollen gaat bij mij ook niet zo natuurlijk helaas.

Ik heb ook een Gooische R en er zijn ook mensen die mij daar op aanspreken. :joy:

1 like

dat mijn vriend zijn humeur zo beĂŻnvloed kan worden door een paar jongens die in een plastic auto over een stuk asfalt rijden

12 likes

De zoete aardappelfriet van Aviko wordt hier thuis lekker knapperig in de oven!

Haha @marley ik heb er als kind voor bij de logopedie gezeten omdat mijn ouders het ook verschrikkelijk vonden. Ik heb het redelijk afgeleerd, alleen als ik bij vrienden ben die het wel hebben komt het bij mij ook langzaam terug.

1 like

Haha this cannot be unseen !

1 like

na 3 maanden klussen in ons nieuwe huis zijn we eindelijk zo ver dat de nieuwe bank besteld kan worden, IS DIE NIET MEER LEVERBAAR

of in ieder geval niet beschikbaar, waarom???

2 likes

Die kende ik nog niet! Kon nergens diepvries vinden. Maar gewoon aviko heeft dat, beter ik moet zoeken in de supermarkt.

1 like

Ik zag net de perfecte bruine leren broek en ik dacht ja die ga je kopen. Klik ik erop kost ie 499 euro :cold_sweat::disappointed_relieved:

2 likes

N.a.v. deze ergernis. Ik heb een iets bij een kaaswinkel gekocht en dat viel echt in de smaak! Een mand met een stuk kaas erin, een soort dipsaus, droge worst, nootjes, bruschetta, chocola, en speciaalbier. Er stonden al veel samengestelde pakketten waaronder deze, maar ik vroeg of misschien het kleine flesje wijn vervangen kon worden door een speciaalbier aangezien m’n vader dat altijd leuk vindt uit te proberen. Hij was heel enthousiast. Misschien een tip voor iemand!

5 likes

Dat iemand tijdens mijn vakantie mijn bureaustoel op het werk heeft verwisseld, en ik weet uiteraard niet wie :expressionless: Maar ik vind dit getuigen van zeer weinig respect. Dat doe je gewoon niet.
((Ik ga het straks vragen aan mijn collega’s, maar die zijn er nu nog niet))

1 like

Wij hebben flexplekken, en alle stoelen gaan echt door heel het gebouw omdat mensen overal stoelen vandaan trekken.

2 likes

Daarvan geef ik axe de schuld. Zoveel mannen hebben axe als eerst deo gehad en ja, daarvan moet je het halve ding leegspuiten om iets van zweet tegen te gaan.

1 like

Sowieso roken in de natuur. Ik kom voor de schone lucht of frisse bos lucht niet jouw sigarettenrook.
Ook mensen die in de natuur roken wanneer het kurkdroog is.

4 likes

Vind dat eerste wel een beetje overdreven, ik rook zelf niet maar als je ziet dat er mensen staan te roken in een bos/natuurgebied en je wil niet in de rook staan loop je toch een stukje verder? Tweede ben ik met je eens.

3 likes

Normaal gesproken gaat bij ons op het werk iedereen best verspreid op vakantie en dus ook veel pas in september/oktober, maar nu ivm corona hebben mensen toch hun vakantie meer naar voren geschoven om bij vakantie in eigen land meer kans op goed weer te hebben (snap ik helemaal).

Naast het feit dat ik zelf ook erg toe ben aan vakantie maar nog een paar weken moet wachten, word ik er echt schijtziek van dat al wekenlang ik niemand kan bereiken omdat iedereen z’n out of office aan heeft staan en er dus niet is. Qua werkzaamheden is het niet per se dramatisch maar gewoon schijtirritant dat ik dus voor mijn vakantie niet veel kan afhandelen omdat iedereen weg is en waarschijnlijk na mijn vakantie mijn inbox is ontploft aangezien iedereen dan weer een paar weken terug is.

Grrrrr ZO toe aan vakantie.

1 like

Oh dat vind ik ook altijd zo irritant! Hopelijk vind je je bureaustoel weer terug. Lekker kunnen zitten is echt zo belangrijk.

Mijn bakje blauwe bessen smaakt vies, heel melig en naar aarde ofzo. Is de tijd hiervoor al voorbij of heb ik een slecht bakje?
Of zou het zoveel uitmaken dat ik ze bij de liddl heb gekocht en normaal bij de ah?
Zo zonde.

Het seizoen is volgens mij tot september, maar het weer is ook best raar. Soms heb je gewoon een raar bakje, meestal is het fruit bij lidl helemaal prima.

1 like