Gewoon een keer pech dus. Normaal ben ik inderdaad ook tevreden met het fruit van de Liddl.
Sinds 'Rona ben ik een soort pakketafhaalpunt voor mijn buurvrouw geworden. Minstens 2x per week staat er een bezorger voor het een of ander aan de deur. Soms leveren ze ook iets voor mij dus dan vind ik het niet erg. Maar de laatste 2 weken is het constant ‘pakketje voor nummer ** wil je het aannemen?’. Ik durf nu eindelijk nee te zeggen. Krijg ik net een appje van de buurvrouw ‘waarom ik geen pakketjes meer aanneem’. (want ohja ze appt ook altijd dat ik het mag komen langs brengen en nooit eens een dank je wel o.i.d ). Wil bijna reageren dat er 200 meter verder op een sigarenboer zit waar ze ook haar spullen kan laten bezorgen.
Zou dat ook gewoon zeggen ook, zal jou een (lever)worst wezen wat ze daarvan vindt
Wait je brengt het altijd langs? En dan geen dankjewel. wauw wat brutaal xD k zou er niet eens aan denken om te vragen of je het langs zou willen brengen.
Dat er 2 collega’s al de hele dag aan het hoesten en snotteren zijn. Blijf toch thuis met je gesnotter en droge hoest.
Omg waar heb je dit gehaald?
Waar sommige mensen toch het lef vandaan halen…
Soms lag het hier dan gewoon 2 weken :’). Dus het begon met wil je het voor de deur zetten, ja prima. Maar het is zo’n bijdehand mens. Ik had eigenlijk ook al kunnen weten dat dit ging gebeuren.
De drie graefjes!
hahah waaauw jeetje.
oh man hij is er nog wel maar dan alleen in belgië
en hij is nog wel leverbaar maar ja door corona kunnen we niet zeggen wanneer hij er is weer is
en ik kan nergens een bank vinden die er op lijkt die ook leuk is
Ik heb een camera op de voordeur en achterdeur, met goede reden, maar nu krijg ik steeds meldingen dat er beweging is gedetecteerd omdat de bomen bewegen door de wind. First world problem dit, maar het is echt ergerlijk.
Dat ik niet meer zo’n zin heb in haar pakketjes in mijn gang. En heb geen reactie meer gehad dus hoop dat de boodschap duidelijk is.
Ik heb geen persoonlijke bonus bij de AH deze week😭 Ik baal er echt meer van dan zou moeten!
Nou de enige persoonlijke bonus die ik deze week heb is cif. Denk ik een hint dat ik m’n badkamer weer eens moet poetsen.
Van die irritante fondswervers die via 1 persoon onze galerijflat binnensluipen en vervolgens de hele middag zich vermaken. Het is een stuk moeilijker om te zeggen dat je geen interesse hebt als ze voor je neus staan, dan wanneer je via een deurbel praat. De enige mensen die bij mij bij de deur aanbellen zijn mijn buren die iets nodig hebben, dus dan doe ik altijd open. Er wonen ook veel oudere mensen die natuurlijk makkelijker om te praten zijn.
Mag niet, je kan een melding doen. Voor welk goed doel liepen ze? Ik kan je evt helpen
Hoe moeten ze dat dan doen? Iedere keer weer naar de hoofdintercom? Ben benieuwd, want volgens mij gebeurd dit best vaak.
Je mag gewoon niet naar binnen in een flat, dus die moet je overslaan