Joh ik zou het dan retour sturen. Als je weet dat je pakketje bij iemand ligt, haal je hem zelf maar met je luie reet op.
Echt raar en onbeschoft van haar
Ik heb al een melding gedaan, maar bedankt voor de hulp. Staat het ergens zwart op wit dat het niet mag?
In de huisregels van de bureaus. Net zoals dat je niemand onder de 18 of met een verstandelijke beperking mag inschrijven mag je ook niemand uit een flat inschrijven.
Die ga ik onthouden voor als ze niet meer geloven dat ik pas 17 ben
M’n baarmoeder is mij aan het vermoorden. De pijnstillers helpen niet tegen de pijn en opeens krijg ik ook hoofdpijn? Ga iemand anders lastig vallen, thnx.
Onder bewind mag ook niet
Dat vlees bakken gewoon echt niet mijn ding is. Ik snap niet hoe je dat op een goede manier kan doen zonder 1) je geduld te verliezen en 2) constant het vlees terug in de pan moet gooien omdat het niet gaar is. Echt wat is het geheim.
Het is 2020 waarom hebben ze nog steeds geen goed werkende verpakking haha
Niettt ik ben sierlijk en gracieus
Gdvr sta om precies te zijn 1 uur en 18 min in de wacht bij de kpn heb naar een 0800 nr gebeld volgens mij kost dit nog geld ook…
Het beeld van mijn tv hangt al 3 dagen vast geluid doet t wel gewoon… ik wil chateau meiland kijken zoooo:rage:
Dat ik vanalles kwijt raak. Eindelijk de moed (en man eindelijk thuis voor de baby in de avond ipv werk) gevonden om te sporten. Ben ik mijn sporttas kwijt met toegangsbandje erin en schoenen.
0800 kost volgens mij nooit extra, behalve je normale belkosten. 0900 wel.
Hmpff nou na anderhalf uur gewacht te hebben krijg ik te horen dat t aan mijn kastje ligt nou dat is niet waar want op fb staan meer dan 80 berichten waarin mensen zeuren dat de tv hapert en internet traag is maar dat klopte niet volgens haar…
Moest voor nu maar even de app downloaden om daar tv op te kijken… nou 3 x raden… loopt vast.
Geen zin om weer te bellen pfff huilon
Onze tv had gisteren ook hele dag kuren, ook kpn!
Dat ‘ie af en toe hapert? Dat hebben wij ook al bijna een week…
Ja of de hele verbinding valt weg. M’n vriend was er chagrijnig van gisteren en vroeg er vanmorgen ook meteen weer naar. Maar heb de tv weinig gebruikt vandaag.
Ik heb vandaag m’n MacBook op marktplaats gezet en ik heb al 3 keer via de app een berichtje gekregen van nummers die beginnen met +44 en allemaal oplichters, zo irritant
Af en toe… hij hapert non stop alleen t geluid is goed bij mij nu al 3 dagen. Ik kijk bijna nooit tv maar toch