hahah waaauw jeetje.
oh man hij is er nog wel maar dan alleen in belgiƫ
en hij is nog wel leverbaar maar ja door corona kunnen we niet zeggen wanneer hij er is weer is
en ik kan nergens een bank vinden die er op lijkt die ook leuk is
Ik heb een camera op de voordeur en achterdeur, met goede reden, maar nu krijg ik steeds meldingen dat er beweging is gedetecteerd omdat de bomen bewegen door de wind. First world problem dit, maar het is echt ergerlijk.
Dat ik niet meer zoān zin heb in haar pakketjes in mijn gang. En heb geen reactie meer gehad dus hoop dat de boodschap duidelijk is.
Ik heb geen persoonlijke bonus bij de AH deze weekš Ik baal er echt meer van dan zou moeten!
Nou de enige persoonlijke bonus die ik deze week heb is cif. Denk ik een hint dat ik mān badkamer weer eens moet poetsen.
Van die irritante fondswervers die via 1 persoon onze galerijflat binnensluipen en vervolgens de hele middag zich vermaken. Het is een stuk moeilijker om te zeggen dat je geen interesse hebt als ze voor je neus staan, dan wanneer je via een deurbel praat. De enige mensen die bij mij bij de deur aanbellen zijn mijn buren die iets nodig hebben, dus dan doe ik altijd open. Er wonen ook veel oudere mensen die natuurlijk makkelijker om te praten zijn.
Mag niet, je kan een melding doen. Voor welk goed doel liepen ze? Ik kan je evt helpen
Hoe moeten ze dat dan doen? Iedere keer weer naar de hoofdintercom? Ben benieuwd, want volgens mij gebeurd dit best vaak.
Je mag gewoon niet naar binnen in een flat, dus die moet je overslaan
Joh ik zou het dan retour sturen. Als je weet dat je pakketje bij iemand ligt, haal je hem zelf maar met je luie reet op.
Echt raar en onbeschoft van haar
Ik heb al een melding gedaan, maar bedankt voor de hulp. Staat het ergens zwart op wit dat het niet mag?
In de huisregels van de bureaus. Net zoals dat je niemand onder de 18 of met een verstandelijke beperking mag inschrijven mag je ook niemand uit een flat inschrijven.
Die ga ik onthouden voor als ze niet meer geloven dat ik pas 17 ben
Mān baarmoeder is mij aan het vermoorden. De pijnstillers helpen niet tegen de pijn en opeens krijg ik ook hoofdpijn? Ga iemand anders lastig vallen, thnx.
Onder bewind mag ook niet
Dat vlees bakken gewoon echt niet mijn ding is. Ik snap niet hoe je dat op een goede manier kan doen zonder 1) je geduld te verliezen en 2) constant het vlees terug in de pan moet gooien omdat het niet gaar is. Echt wat is het geheim.
Het is 2020 waarom hebben ze nog steeds geen goed werkende verpakking haha
Niettt ik ben sierlijk en gracieus