Ik kijk nu gewoon chateau meiland via de kpn app, niks aan de hand
Ik heb een super leuke huisarts en net nu ik eindelijk een afspraak heb gemaakt voor mn geirriteerde vagijn is er een vervangster die klinkt als een jonge meid en dan vind ik het wel een beetje ongemakkelijk eigenlijk
Een boot door een natuurgebied is ook niet heel erg goed. Maar ik snap je punt! Sigaretten weggooien in de natuur is echt not done.
Ik erger me eraan dat het zo koud is in huis terwijl het pas 1 september is!
(Komt doordat het zo slecht geĂŻsoleerd is denk ik ⊠maar ik wil de verwarming ook niet aanzetten want het is zo slecht geĂŻsoleerd dus duur (EDIT: en niet erg mileuvriendelijk, laten we dat niet vergeten) :â) gaat een dure winter worden met dat thuiswerken, op kantoor zitten is voordeliger)
Ja dat heb ik ook! Het is hier 20 graden, maar het voelt zo koud aan om te werken!
Ik heb maar een paar kaarsen aan gedaan voor het idee.
Oh ja, goed idee! Ik keek nu net ook even hoe warm het was, en er staat ook 20 graden, maar ik zit hier met een hemd onder mijn t-shirt en een vest en sokken en alles en ik heb het alsnog koud. Hoe dan??? Ga nog maar meer thee drinken (en mijn schoenen aandoen)
Warme voeten is inderdaad ook slim! Ik ga nu mijn fluffy sokken zoeken. Zit toch fijner dan schoenen. En niet te lang stil zitten helpt ook goed!
Bij ons krijgen vaste medewerkers een hogere thuiswerkvergoeding. Ik wil dat ook, water, koffie en elektriciteit en straks ook de verwarming ga je echt merken op den duur.
Krijg je geen thuiswerkvergoeding? Ik krijg dat wel en is idd voor verwarming en koffie/thee. Al vraag ik me af of die âŹ15 p/m dan genoeg is haha.
Ik had bij mijn oude baan waar ik 2 maanden al weg ben ook recht op thuiswerkvergoeding maar dat moest nog allemaal geregeld worden. Heb het nog steeds niet gekregen en wel ander geld zoals vakantiegeld enz. Is het gĂȘnant om er nog naar te vragen?
@Spaarlamp omg nee ik wist niet eens dat dat bestond maar ik heb even in mijn arbeidsvoorwaarden gekeken, en daarin staat expliciet dat je geen tegemoetkoming krijgt. Wel jammer. Dat ik extra kwijt ben aan koffie en thee vind ik niet zo erg - ik drink nu veel lekkerdere koffie en thee, dat is de prijs wel waard - maar die energierekening straks gaat echt niet grappig worden.
@Findus Jaaa mijn schoenen maken veel verschil merk ik nu ook weer! En zo even lopen, dat helpt inderdaad ook altijd
@anon44347600 Ik zou het zelf wel een beetje gĂȘnant vinden maar ⊠je hebt er toch recht op! Is het veel of stelt het niets voor? Daar zou ik je keuze af van laten hangen, haha.
Het is niet zoveel, denk 70-90 euro. Heb ook niet echt Contact met mensen die daar nog werken (mijn eigen team is helemaal weg)
Aan mezelf Ik zou nu bezig moeten zijn met afstuderen maar moet zelf een project verzinnen en het lukt gewoon niet. Ik kan niks verzinnen en heb ook 0 motivatie omdat ik ĂŒberhaupt niet meer het gevoel heb dat ik student ben omdat ik al sinds maart niet meer op school ben geweest door corona
Ik heb vandaag 3 uur iets buiten de deur gedaan en ik ben zo moe dat ik niks meer kan doen. Voel me echt een aansteller
Ik heb een vriendin die altijd al te vroeg is of dat we hebben afgesproken bepaald tijdstip en dat ze dan vraagt of ze eerder mag komen. Daar word ik super nerveus van want ik ben altijd te laat en moet last minute nog een stofzuiger door de kamer gooien en/of mezelf aankleden.
Nu spreekt ze 2 uur van te voren allerlei spraakberichten in en daartussen ergens âben je thuis?â. Volgens mij wil ze dus al langs komen maar ik ben aan het werk, moet me nog douchen en ik moet nog boodschappen doen. Ben instant al geiriteerd. De vermoedens dat ik moet haasten en al die spraakberichten. Ik heb de berichten expres niet afgeluisterd en alleen teruggeappt dat ik nog aan het werk ben.
Haha op mijn werk is het omgekeerde wereld, er wordt iedere maand een paar euro van mân salaris ingehouden voor koffie en thee van daar. Meteen een ergernis ook, cheapskate gebeuren
Wauwww ik zou zelf een waterkoker en/of thermoskan van huis meenemen, gewoon om het principe. Bijzonder gierig vind ik dat.
Bizar
Aan mijn internet. Volgens de site van Ziggo duren de werkzaamheden, waardoor ik geen internet heb, tm vrijdag 17.00. ik heb ook nog eens vakantie deze week.
Omg wat kut
Net zo kut als je geen internet hebt en ziek bent misschien kun je bij een vriend(in) op de wifi en dan dingen downloaden voor thuis oid?