Mijn broer gaf aan dat ik elk moment bij hem thuis mag komen als ik wil Netflixen oid! Dus ik denk dat dat ik daar een paar keer heen ga
Je kan heel veel afleveringen op Netflix downloaden! Dus als je dan bij je broer bent, kun je meteen even een paar afleveringen downloaden om thuis te kijken
Als de afkomst Nederland is: ja, het seizoen is eigenlijk nu wel voorbij
Heb je evt een telefoon bij Vodafone? Als je wifi dan niet werkt heb je recht op 50 gb gratis mobiele data!
Hoezo zou je je dat überhaupt afvragen als er iemand met een collectebus aan de deur staat?
Vanmiddag was ik thuis aan het werk en werd er 4(!!!) keer aangebeld, maar ik kon niet open doen en toen ik uit het raam keek zag ik iemand van de hartstichting weglopen. Sorry hoor maar na 1 keer bellen is ook wel duidelijk dat er niet open wordt gedaan.
Dat het me gewoon echt niet lukt om in slaap te vallen. Voor de derde nacht op rij
Ik zit in de trein en iemands wekker gaat niet overdreven al 4 minuten lang af, en er gebeurt niks
Oh gadver, dan zou ik mān compliment weer intrekken!
Bouwmensen die tussen 8 en half 9 op vol vermogen boren en slopen of hun leven ervan afhangt en de rest van de dag stil zijnā¦
Ik denk dat ik het een kennis moet noemen want een vriend vind ik te overdreven klinken maar daar app ik wel eens casual mee, en alllllltijd als het over eten gaat doet hij een emoji van het eten erbij. Het is de meest random ergernis ooit, en ik houd echt van over eten praten maar zodra hij iets appt over eten gaat het: tomato Sweet potato
Rice
Zou hij denken dat ik in het Engels die woorden niet ken? Ja ik weet qua woorden inderdaad niet direct allllle groenten/ingredienten in het Engels maar echt.
Goed om te weten. Hoopte nog net een laatste bakje te kunnen eten, maar ga het niet meer proberen.
Was een oude teleac schildercursus aan het doorbladeren, staat daar een afbeelding van dit schilderij in, waarom
Die eerste lijkt een vinger en de tweede een teen.
of zie ik het verkeerd
Volgens mij moet het een gebogen vinger voorstellen, maar misschien is hij die vinger al een keer verloren in een soortgelijk freakaccident met gras en heeft hij een van zān tenen daar laten zetten
Zoveel vragen hierbij, wat een irritant schilderij. Dat rechterding lijkt er achter te zitten maar omdat de nagel daar zichtbaar is zou het denk ik een duim moeten voorstellen. Maar waarom teken je die duim dan erachter! En welke zieke geest wil dit afbeelden, je weet dat iedereen pijn heeft als je kijkt hiernaar. En ik walg van die witte stipjes die daar zitten, ik denk dat het vetstukjes moeten zijn maar tbh, die zitten niet zo oppervlakkig bij je vinger. Tenzij dit een enorm vettige vinger is *. Brrr.
En die linkervinger lijkt op een penis, een papercut aan je penis lijkt me al helemaal door de grond zakken zijn van de pijn.
Ik snap geheel je irritatie en ga deze afbeelding opslaan om in de toekomst te gebruiken als ik agressie kwijt moet. Wat een kloteafbeelding
Edit: * niet gebaseerd op wetenschappelijke kennis dus misschien heb ik het fout.
Edit 2. Deze man heeft blijkbaar nog veel meer van deze nare afbeeldingen gemaakt. Ik moet hem wel nageven dat als het zijn doel is iets op te roepen, hij daar wel in slaagt.
Oo nu zie ik wel een gebogen vinger erin bij de tweede. Alsof ie met zijn vingers door het gras loopt.
Ik kan niet de juiste muziek vinden om op te schrijven
iedere keer dat ik een appel eet gaat het tussen mān spalk zitten
Aan die megalompe werkpc. Die computerkast is net een koelkast en heb twee hele grote beeldschermen. Het staat zo gigantisch in de weg allemaal en die 5 miljoen snoeren word ik ook niet goed van
Heeelemaal eens! Zat het artikel ook echt te lezen van WTF ik heb in mijn directe omgeving al zoveel betere voorbeelden van mensen die Ʃcht in de knel zitten voor een woning in plaats van deze gierigaards met 50.000 euro spaargeld en hun principes.