Waar erger je je aan #7

Gdvr sta om precies te zijn 1 uur en 18 min in de wacht bij de kpn heb naar een 0800 nr gebeld volgens mij kost dit nog geld ook…
Het beeld van mijn tv hangt al 3 dagen vast geluid doet t wel gewoon… ik wil chateau meiland kijken zoooo​:rage::rage::rage:

10 likes

Dat ik vanalles kwijt raak. Eindelijk de moed (en man eindelijk thuis voor de baby in de avond ipv werk) gevonden om te sporten. Ben ik mijn sporttas kwijt met toegangsbandje erin en schoenen.

0800 kost volgens mij nooit extra, behalve je normale belkosten. 0900 wel.

1 like

Hmpff nou na anderhalf uur gewacht te hebben krijg ik te horen dat t aan mijn kastje ligt nou dat is niet waar want op fb staan meer dan 80 berichten waarin mensen zeuren dat de tv hapert en internet traag is maar dat klopte niet volgens haar…
Moest voor nu maar even de app downloaden om daar tv op te kijken… nou 3 x raden… loopt vast.
Geen zin om weer te bellen pfff huilon

Onze tv had gisteren ook hele dag kuren, ook kpn!

1 like

Dat ‘ie af en toe hapert? Dat hebben wij ook al bijna een week…

Ja of de hele verbinding valt weg. M’n vriend was er chagrijnig van gisteren en vroeg er vanmorgen ook meteen weer naar. Maar heb de tv weinig gebruikt vandaag.

Ik heb vandaag m’n MacBook op marktplaats gezet en ik heb al 3 keer via de app een berichtje gekregen van nummers die beginnen met +44 en allemaal oplichters, zo irritant :confounded:

Af en toe… hij hapert non stop alleen t geluid is goed bij mij nu al 3 dagen. Ik kijk bijna nooit tv maar toch

Ik kijk nu gewoon chateau meiland via de kpn app, niks aan de hand

Ik heb een super leuke huisarts en net nu ik eindelijk een afspraak heb gemaakt voor mn geirriteerde vagijn is er een vervangster die klinkt als een jonge meid en dan vind ik het wel een beetje ongemakkelijk eigenlijk

Een boot door een natuurgebied is ook niet heel erg goed. Maar ik snap je punt! Sigaretten weggooien in de natuur is echt not done.

Ik erger me eraan dat het zo koud is in huis terwijl het pas 1 september is!
(Komt doordat het zo slecht geïsoleerd is denk ik … maar ik wil de verwarming ook niet aanzetten want het is zo slecht geïsoleerd dus duur (EDIT: en niet erg mileuvriendelijk, laten we dat niet vergeten) :’) gaat een dure winter worden met dat thuiswerken, op kantoor zitten is voordeliger)

1 like

Ja dat heb ik ook! Het is hier 20 graden, maar het voelt zo koud aan om te werken!
Ik heb maar een paar kaarsen aan gedaan voor het idee.

Oh ja, goed idee! Ik keek nu net ook even hoe warm het was, en er staat ook 20 graden, maar ik zit hier met een hemd onder mijn t-shirt en een vest en sokken en alles en ik heb het alsnog koud. Hoe dan??? Ga nog maar meer thee drinken (en mijn schoenen aandoen)

Warme voeten is inderdaad ook slim! Ik ga nu mijn fluffy sokken zoeken. Zit toch fijner dan schoenen. En niet te lang stil zitten helpt ook goed!

Bij ons krijgen vaste medewerkers een hogere thuiswerkvergoeding. Ik wil dat ook, water, koffie en elektriciteit en straks ook de verwarming ga je echt merken op den duur.

Krijg je geen thuiswerkvergoeding? Ik krijg dat wel en is idd voor verwarming en koffie/thee. Al vraag ik me af of die €15 p/m dan genoeg is haha.

Ik had bij mijn oude baan waar ik 2 maanden al weg ben ook recht op thuiswerkvergoeding maar dat moest nog allemaal geregeld worden. Heb het nog steeds niet gekregen en wel ander geld zoals vakantiegeld enz. Is het gênant om er nog naar te vragen?