Waar erger je je aan #7

Ik erger mij niet normaal erg aan de youtube reclames van ASOS, al dat gespam. Zogenaamd ‘laat nu alles vallen waar je mee bezig bent, want de korting is maar tijdelijk bla bla bla’. Reclame is al 3 weken oud minstens hoe bedoel je TijDeLijK?! :woozy_face:

12 likes

“(…) Bovendien willen we niet het risico lopen dat ons huis onder water komt te staan. Een rijwoning? Dan betaal ik daar alsnog te veel voor en doe ik de starters tekort.”

Sympathiek en ongeloofwaardig dat dit echt een reden is :roll_eyes:

2 likes

Hahah ja bij mij ook een Vlaamse voice over, ik dacht eerst dat het Amber (die zwanger is van Arda) was van Tempation Island.

1 like

HOU OP!

Of bloomon :crazy_face: :crazy_face: :crazy_face: :crazy_face:

1 like

Oh wat erg ja, je leest ook tussen de regels door bij sommige verhalen dat ze weldegelijk een huis/appartement kunnen kopen maar gewoon te verwend zijn met wat ze precies willen/verwachten.

3 likes

Huh dit lees ik er helemaal niet in. Sorry maar wat een gezeur. Het is toch algemeen bekend dat de woningmarkt ruk is voor starters en dat je er onmogelijk tussenkomt als je een bod doet op een huis zonder enorm boven de waarde van het huis te gaan zitten? Dat is toch gewoon problematisch? Waarom ben je dan direct verwent? Het feit dat er mensen zijn die enorme financiele problemen hebben is erg, maar dat doet toch niets af aan het feit dat je als starter zelfs met een spaarrekening niet eens fatsoenlijk een huis kan kopen zonder tussenkomst van opkopers of mensen met rijke ouders?

2 likes

Ik heb veel last van fruitvliegjes, maar als ik mijn peren in de koelkast zet worden ze niet rijp :frown:

2 likes

Aan volle maan, heb er altijd mega last van. Ik zie ook altijd tegen volle maan op :frowning:

1 like

Ik moet vooral lachen om het stukje over ’ het platteland’

‘’ Het platteland is voor ons ook geen optie. We wilden het wel ontdekken, maar komen allebei uit de stad. Zoveel groter en goedkoper zijn de woningen daar ook niet."

Wat zeggen ze hier nou eigenlijk? :roll_eyes:

6 likes

Volgens mij is het Lie.

1 like

Nou ik quote even iemand

Een rijwoning? Dan betaal ik daar alsnog teveel voor en doe ik starters tekort.

Echt hou op hoor. Gaat over een stel dat een vrijstaande woning had en op de verkeerde tijd verkocht heeft, maar wel een budget van 450.000 euro. Een bovendien nu in een hoekwoning woont maar dat is huur (kan natuurlijk niet!!) Volgens mij geen goed voorbeeld van de huidige huizenmarkt waar mensen langer bij hun ouders blijven wonen, starters niks kunnen betalen etc. Ik vind dit een beetje een calimero verhaal (inclusief humble brag over starters tekort doen lol)

7 likes

Mijn hond zat met een big smile vast in de rozenstruik. Nu doen mijn vingers pijn, want heb me geprikt :pensive:

Ja ik koop dus sinds kort gewoon mannenkleding als dat me beter lijkt. Sportbroekjes, sokken, truien, joggingbroek heb ik al van de ‘mannen’ afdeling.

6 likes

Katoenen of zachte wollen truien (van die simpele zonder iets erop enzo) zijn ook veel fijner qua pasvorm en materiaal.

2 likes

Ik heb college en de docent heeft het nu al drie keer over haar eigen kinderen gehad en twee keer een voor de webcam laten komen. En continu over hoe het moeder zijn effect heeft etc. Echt boeien. Geef me gewoon les, ik ben niet geïnteresseerd in je persoonlijke leven.

6 likes

Je MoEt EeN bAnD oPbOuWeN

6 likes

Eerder ‘Een rijwoning? Daar zit ik niet op te wachten.’

1 like

Aan mezelf. Ik zal binnenkort vanuit mijn werk moeten vliegen en ik vind het eng en dat vind ik ook stom.

De webshop van Zara. Wat onmogelijk om daar fatsoenlijk de kledingstukken te kunnen bekijken.

5 likes

Als voorbeeld de enige foto waarop het model een bepaald kledingstuk in kwestie aan heeft.

49 likes