Waar erger je je aan #7

@Spaarlamp omg nee ik wist niet eens dat dat bestond :scream: maar ik heb even in mijn arbeidsvoorwaarden gekeken, en daarin staat expliciet dat je geen tegemoetkoming krijgt. Wel jammer. Dat ik extra kwijt ben aan koffie en thee vind ik niet zo erg - ik drink nu veel lekkerdere koffie en thee, dat is de prijs wel waard - maar die energierekening straks gaat echt niet grappig worden.

@Findus Jaaa mijn schoenen maken veel verschil merk ik nu ook weer! En zo even lopen, dat helpt inderdaad ook altijd :smile:

@anon44347600 Ik zou het zelf wel een beetje gĆŖnant vinden maar … je hebt er toch recht op! Is het veel of stelt het niets voor? Daar zou ik je keuze af van laten hangen, haha.

Het is niet zoveel, denk 70-90 euro. Heb ook niet echt Contact met mensen die daar nog werken (mijn eigen team is helemaal weg)

Aan mezelf :weary: Ik zou nu bezig moeten zijn met afstuderen maar moet zelf een project verzinnen en het lukt gewoon niet. Ik kan niks verzinnen en heb ook 0 motivatie omdat ik überhaupt niet meer het gevoel heb dat ik student ben omdat ik al sinds maart niet meer op school ben geweest door corona

Ik heb vandaag 3 uur iets buiten de deur gedaan en ik ben zo moe dat ik niks meer kan doen. Voel me echt een aansteller

1 like

Ik heb een vriendin die altijd al te vroeg is of dat we hebben afgesproken bepaald tijdstip en dat ze dan vraagt of ze eerder mag komen. Daar word ik super nerveus van want ik ben altijd te laat en moet last minute nog een stofzuiger door de kamer gooien en/of mezelf aankleden.
Nu spreekt ze 2 uur van te voren allerlei spraakberichten in en daartussen ergens ā€œben je thuis?ā€. Volgens mij wil ze dus al langs komen maar ik ben aan het werk, moet me nog douchen en ik moet nog boodschappen doen. Ben instant al geiriteerd. De vermoedens dat ik moet haasten en al die spraakberichten. Ik heb de berichten expres niet afgeluisterd en alleen teruggeappt dat ik nog aan het werk ben.

4 likes

Haha op mijn werk is het omgekeerde wereld, er wordt iedere maand een paar euro van m’n salaris ingehouden voor koffie en thee van daar. Meteen een ergernis ook, cheapskate gebeuren :roll_eyes:

Wauwww ik zou zelf een waterkoker en/of thermoskan van huis meenemen, gewoon om het principe. Bijzonder gierig vind ik dat.

10 likes

Bizar

Aan mijn internet. Volgens de site van Ziggo duren de werkzaamheden, waardoor ik geen internet heb, tm vrijdag 17.00. :weary: ik heb ook nog eens vakantie deze week.

Omg wat kut
Net zo kut als je geen internet hebt en ziek bent :weary: misschien kun je bij een vriend(in) op de wifi en dan dingen downloaden voor thuis oid?

Mijn broer gaf aan dat ik elk moment bij hem thuis mag komen als ik wil Netflixen oid! Dus ik denk dat dat ik daar een paar keer heen ga :sweat_smile:

1 like

Je kan heel veel afleveringen op Netflix downloaden! Dus als je dan bij je broer bent, kun je meteen even een paar afleveringen downloaden om thuis te kijken :grin:

1 like

Als de afkomst Nederland is: ja, het seizoen is eigenlijk nu wel voorbij

Heb je evt een telefoon bij Vodafone? Als je wifi dan niet werkt heb je recht op 50 gb gratis mobiele data!

1 like

Hoezo zou je je dat überhaupt afvragen als er iemand met een collectebus aan de deur staat?

Vanmiddag was ik thuis aan het werk en werd er 4(!!!) keer aangebeld, maar ik kon niet open doen en toen ik uit het raam keek zag ik iemand van de hartstichting weglopen. Sorry hoor maar na 1 keer bellen is ook wel duidelijk dat er niet open wordt gedaan.

3 likes

Dat het me gewoon echt niet lukt om in slaap te vallen. Voor de derde nacht op rij

Ik zit in de trein en iemands wekker gaat niet overdreven al 4 minuten lang af, en er gebeurt niks :roll_eyes:

2 likes

Oh gadver, dan zou ik m’n compliment weer intrekken!

1 like

Bouwmensen die tussen 8 en half 9 op vol vermogen boren en slopen of hun leven ervan afhangt en de rest van de dag stil zijn…

6 likes

Ik denk dat ik het een kennis moet noemen want een vriend vind ik te overdreven klinken maar daar app ik wel eens casual mee, en alllllltijd als het over eten gaat doet hij een emoji van het eten erbij. Het is de meest random ergernis ooit, en ik houd echt van over eten praten maar zodra hij iets appt over eten gaat het: tomato :tomato: Sweet potato :potato: Rice :rice: Zou hij denken dat ik in het Engels die woorden niet ken? Ja ik weet qua woorden inderdaad niet direct allllle groenten/ingredienten in het Engels maar echt.

9 likes