Goed om te weten. Hoopte nog net een laatste bakje te kunnen eten, maar ga het niet meer proberen.
Was een oude teleac schildercursus aan het doorbladeren, staat daar een afbeelding van dit schilderij in, waarom
Die eerste lijkt een vinger en de tweede een teen.
of zie ik het verkeerd
Volgens mij moet het een gebogen vinger voorstellen, maar misschien is hij die vinger al een keer verloren in een soortgelijk freakaccident met gras en heeft hij een van zân tenen daar laten zetten
Zoveel vragen hierbij, wat een irritant schilderij. Dat rechterding lijkt er achter te zitten maar omdat de nagel daar zichtbaar is zou het denk ik een duim moeten voorstellen. Maar waarom teken je die duim dan erachter! En welke zieke geest wil dit afbeelden, je weet dat iedereen pijn heeft als je kijkt hiernaar. En ik walg van die witte stipjes die daar zitten, ik denk dat het vetstukjes moeten zijn maar tbh, die zitten niet zo oppervlakkig bij je vinger. Tenzij dit een enorm vettige vinger is *. Brrr.
En die linkervinger lijkt op een penis, een papercut aan je penis lijkt me al helemaal door de grond zakken zijn van de pijn.
Ik snap geheel je irritatie en ga deze afbeelding opslaan om in de toekomst te gebruiken als ik agressie kwijt moet. Wat een kloteafbeelding
Edit: * niet gebaseerd op wetenschappelijke kennis dus misschien heb ik het fout.
Edit 2. Deze man heeft blijkbaar nog veel meer van deze nare afbeeldingen gemaakt. Ik moet hem wel nageven dat als het zijn doel is iets op te roepen, hij daar wel in slaagt.
Oo nu zie ik wel een gebogen vinger erin bij de tweede. Alsof ie met zijn vingers door het gras loopt.
Ik kan niet de juiste muziek vinden om op te schrijven
iedere keer dat ik een appel eet gaat het tussen mân spalk zitten
Aan die megalompe werkpc. Die computerkast is net een koelkast en heb twee hele grote beeldschermen. Het staat zo gigantisch in de weg allemaal en die 5 miljoen snoeren word ik ook niet goed van
Heeelemaal eens! Zat het artikel ook echt te lezen van WTF ik heb in mijn directe omgeving al zoveel betere voorbeelden van mensen die écht in de knel zitten voor een woning in plaats van deze gierigaards met 50.000 euro spaargeld en hun principes.
Ik erger mij niet normaal erg aan de youtube reclames van ASOS, al dat gespam. Zogenaamd âlaat nu alles vallen waar je mee bezig bent, want de korting is maar tijdelijk bla bla blaâ. Reclame is al 3 weken oud minstens hoe bedoel je TijDeLijK?!
â(âŠ) Bovendien willen we niet het risico lopen dat ons huis onder water komt te staan. Een rijwoning? Dan betaal ik daar alsnog te veel voor en doe ik de starters tekort.â
Sympathiek en ongeloofwaardig dat dit echt een reden is
Hahah ja bij mij ook een Vlaamse voice over, ik dacht eerst dat het Amber (die zwanger is van Arda) was van Tempation Island.
HOU OP!
Of bloomon
Oh wat erg ja, je leest ook tussen de regels door bij sommige verhalen dat ze weldegelijk een huis/appartement kunnen kopen maar gewoon te verwend zijn met wat ze precies willen/verwachten.
Huh dit lees ik er helemaal niet in. Sorry maar wat een gezeur. Het is toch algemeen bekend dat de woningmarkt ruk is voor starters en dat je er onmogelijk tussenkomt als je een bod doet op een huis zonder enorm boven de waarde van het huis te gaan zitten? Dat is toch gewoon problematisch? Waarom ben je dan direct verwent? Het feit dat er mensen zijn die enorme financiele problemen hebben is erg, maar dat doet toch niets af aan het feit dat je als starter zelfs met een spaarrekening niet eens fatsoenlijk een huis kan kopen zonder tussenkomst van opkopers of mensen met rijke ouders?
Ik heb veel last van fruitvliegjes, maar als ik mijn peren in de koelkast zet worden ze niet rijp
Aan volle maan, heb er altijd mega last van. Ik zie ook altijd tegen volle maan op
Ik moet vooral lachen om het stukje over â het plattelandâ
ââ Het platteland is voor ons ook geen optie. We wilden het wel ontdekken, maar komen allebei uit de stad. Zoveel groter en goedkoper zijn de woningen daar ook niet."
Wat zeggen ze hier nou eigenlijk?
Volgens mij is het Lie.