Die vreselijke Martien Meiland.
Kan die man niet van de tv???
Ik vind dit echt een handige truc maar wat ik wel lastig vind is dat ik nooit zeker weet na hoe lang ik in slaap ga vallen als ik het licht uit en mijn ogen dicht doe. Soms val ik na 20 minuten in slaap, soms na 2 uur, dus ik vind het moeilijk om in te schatten hoe laat ik dan de wekker moet zetten om netjes rondom die cycli te slapen.
Val jij gemiddeld even snel in slaap elke nacht of hoe schat je dat in?
Ik val meestal wel snel in slaap als ik moe ben en dan geef ik mezelf 15-20 min speling qua wekker. Als ik een tijd wakker lig pas ik het aan als ik merk dat ik beetje begin weg te zakken maar ik reken wel die extra tijd.
Als je dan een paar minuten voor je wekker vanzelf wakker word moet je allleen niet blijven liggen ofc.
Ja en die Maxime ook! Met haar creepy erotische bedrijfje en haar modemerk dat eigenlijk dropshipping bleek te zijn.
Ja ik snap het gewoon niet. Waarom vind iedereen het zo leuk?
Ik heb maandenlang de Mulan trailer keer op keer moeten aanzien in de bioscoop (heb een movie pas). En nu komt de film dus niet meer uit in de bios maar moet ik er meer dan 20⬠voor betalen. Hoezo heb in dan 30x die trailer moeten kijkenš
Haha, dit is toch vreemd? Of is dit zogenaamd highfashion? En vooral: waarom? Omdat mensen er dan over gaan praten?
waaauw ik lees het nu indd, 21,99 boven op je disney+ abonnement. i would be mad
In December is die gratis!
Ik denk dat het overgrote deel van de wereldbevolking een groot raadsel is
Haha okƩ, thanks voor de top! Dan wacht ik daar wel op! Had een tientje nog wel prima gevonden maar voor dit bedrag wacht ik nog wel eventjes
Ooooooooh. Nice! Ik zit al dagen met Christina Aguilera mee te kwelen en ik wil em graag zien maar 22 euro is een beeeetje overdreven.
@anon76889665 @LanaRose
Ja 22 euro is echt te veel voor een film. Wilde de film wel steunen, want vrouwelijke regisseur, maar dit gaat me echt te ver.
Ja, ik kan me voorstellen dat je het overweegt als je een berg kinderen thuis hebt die de film 100x opnieuw willen zien maar je moet daarboven op ook nog je disney + actief blijven houden.
Deze kop vervult me ook met afgrijzen:
Nou ik heb het nog nooit geprobeerd. Maar het klinkt super chill en ik kan wel op mān bank liggen met mān arm langs mijn lijf en hand over de rand denk ik. En je moet de koffie vlak voor de nap drinken zodat de cafeĆÆne zoān 20 min later inkickt
Het komt alsnog gratis op disney+
oh ja ik snap je, ik zou uit principe ook niet meer gaan haha doei doei
Huh die dingen op de foto zijn toch helemaal geen fietsnietjes? Ik dacht dat dat die dingen waren waar je je wiel zo in vast klemt
Edit: of is dit naast die cringey zin ook je ergernis?
Jawel, het zijn fietsnietjes maar ze zijn dicht met een rooster, waardoor je je slot er niet doorheen kan halen
Welke idioot verzint zoiets echt? Dit moet toch door een hele hoop mensen getekend, ontworpen, goedgekeurd zijn? Hebben al die mensen nog nooit op een fiets gezeten?