Iets terugbrengen bij Zara: “Je hebt dit gekocht in Den Bosch en dit is Eindhoven. Waarom breng je het niet terug in Den Bosch.”
Ik heb niet eens antwoord gegeven.
Iets terugbrengen bij Zara: “Je hebt dit gekocht in Den Bosch en dit is Eindhoven. Waarom breng je het niet terug in Den Bosch.”
Ik heb niet eens antwoord gegeven.
Bestaande klanten krijgen vaak alleen voordelen als ze dreigen met opstappen, ze hebben daar een speciale retentie-afdeling voor. Gewoon bellen met dat je wil opzeggen ivm verhuizen en dan hebben ze vaak aanbiedingen om je te laten blijven. Soms ook gewoon x maanden gratis, afhankelijk van het bedrijf en de acties.
Ja ga ik doen!
Oké, dan moet ik maar gewoon allebei mijn blazers houden. Niks aan te doen.
Heb nog niet verder gelezen in dit topic maar heeel herkenbaar van die trailer kwam echt letterlijk voor iedere film vanaf februari of zo?
Ik wilde hem overigens toch niet zien, hou niet van disney (omgen mag) maar heel raar dat die nu niet meer in de bioscoop uit komt
Reels is irritant en mensen die hun tiktoks op reeks zetten zijn nog irritanter.
Ik moet naar de wc maar ben aan het bellen en die gene blijft maar praten. En het is werk dus kan ook niet zo ophangen.
Als het een monoloog is, even muten en snel plassen.
Ik moest ook mee kijken via scherm en antwoord geven. Maar gelukkig klaar.
Volgende belde al maar niet opgenomen.
Zal misschien ook wel heel kut zijn om daar te werken en proberen ze het op ons af te reageren?
Is er een forummer hier die voor Inditex gewerkt heeft en ons meer kan vertellen?
Nou retail is gewoon echt een fucking bitch. Mensen zijn zo fucking asociaal, echt niet normaal. Altijd dat afreageren op die ene persoon die er precies niks aan kan doen en boos worden als je zelf iets fout gedaan hebt. Bij het werk waar mn contract niet verlengd werd ook zo erg, mensen die zelf te laat komen, backstage moeten en dan boos worden dat ze in de rij moeten en niet op de lijst staan. Vriend, scheld nog een keer en ik bel de stage manager helemaal niet meer. Bek houden en wachten. ‘weet je niet wie ik ben?’ Nee, laters.
“Daar zijn jullie toch voor?”
Ik heb sinds kort een mra beugel (tweede nacht) en nu doet een appel pijn om te eten in de ochtend. Ik wil gewoon een appel eten, laat me
Deze dingen zijn wel echt gewoon ergernis ten top zeg.
Waarom heb ik ooit zon ding in huis gehaald? Heb er altijd alleen maar ruzie mee.
Mijn moeder die vroeg of ik 5 december vrij heb. Dus ik vermoedde al dat ze een sinterklaas had uitgenodigd (?) voor mijn nichtje. Dus ik zeg ja maar wij komen niet als er een zwarte piet komt. En toen zei ze ‘ik weet niet wie sinterklaas meeneemt he! Dat bepaalt hij zelf’ wat een kut antwoord zeg.
Misschien kan je moeder de buurman/oom henk/de fietsenmaker gewoon vragen om piet thuis te laten?
Altijd last van m’n rug omdat ik op de verkeerde plek begin met ophangen en me dan in honderd bochten moet wringen om m’n was kwijt te kunnen
Nee word tijd om het haar maar eens te gaan vertellen
Oh ik ben hier vet fan van Maar je moet niet iets anders doen dan van binnen naar buiten en van onder naar boven werken, dan is t inderdaad een enorme struggle en ben je vooral aan t bedenken hoe je dat rek door t raam kan smijten