Waar erger je je aan #7

Misschien ligt het aan de regen waardoor het niet zo voelt en swd hè grauwer word? Maar eens dat september nog alle kanten op kan. Gelukkig want de herfst hoeft nog niet te komen.

Erger trouwens met je mee met winterjas dragende mensen. Beetje heel erg vroeg nog.

1 like

Ik dacht ook dat het misschien daar aan zou liggen maar ze hadden echt mijn goede adres :lying_face:

1 like

Ik zou me heel ongemakkelijk voelen als ik als een soort kleuter van tevoren op zou geven wat ik allemaal niet wil eten als iemand me uitnodigt om te blijven eten? Wat vreemd.

24 likes

Wat irritant. Wat willen ze in hemelsnaam wel eten? :sweat_smile: Zou er überhaubt geen zin meer in hebben. Of anders samen uit eten?

1 like

Snap heel goed dat je niet zomaar uit eten gaat. Het is ook niet jouw probleem dat zij niks lusten en dan zou je dus wel extra geld uitgeven, omdat zij moeilijk doen. Vreemde situatie zeg. Pannenkoeken wat @Milkyway zegt is misschien wel een idee inderdaad!

Edit: En als ze echt moeilijk blijven doen, zeg je gewoon dat ze moeten eten wat de pot schaft en zo niet, ze zelf maar moeten koken haha

1 like

Hoe kun je zoiets als ‘Italiaans’ niet lusten haha, dat is zoveel. Komen ze zelf niet met voorstellen? Best onbeschoft wel.

10 likes

Persoonlijk zou ik zoiets hebben dat als ik bij vrienden zou eten dat ik zou eten wat de pot schaft. Leer je nog eens wat nieuws kennen misschien! Echt super irritant dat ze zo moeilijk doen, maar ze komen zelf ook niet met iets zeker?

2 likes

Ik vind dit echt de omgekeerde wereld. Net als wat de rest ook zegt zou ik gewoon eten wat de pot schaft. Ik vind het al netjes dat je er rekening mee wilt houden. hopelijk eet je lekker!

5 likes

september is herfst :rage: :fallen_leaf:

9 likes

Uitgeloot bij studentenvereniging: ‘Contact maken voor eerstejaars lastig’ - https://nos.nl/l/2347153

nou boehoe dat ze niet lid kunnen worden van 't corps, genoeg andere verenigingen

en leuk dat ze geloven dat t om loting gaat ipv afwijzing op uiterlijk/geen mensen kennen

4 likes

aan mijn schoonvader die ons al 3 maanden een zaterdag laat vrij houden omdat ze iets willen vieren. Prima, maar toen we 2 weken terug vroegen na de plannen kon het allemaal ondanks de aangepaste corona maatregelen en nu gaan ze opeens op vakantie…

zo irritant, waren meerdere kinderen die het niet uitkwam en dan zo laat cancelen. Dus iedereen is geïrriteerd haha

Vind je haar stom?

1 like

Collega’s die mijn naam afkorten. Ik heb helemaal geen lange en/of ingewikkelde naam. En zelfs als ik dat wel had wil ik dat mensen het gewoon normaal uitspreken.

4 likes

Ugggh, ik deel deze ergernis (maar dan mensen die mijn naam verkleinen, “…je” erachter)

Dit zoooo erg. En alle collega’s hebben het ook overgenomen :sob::sob:. Soms zeggen collega’s het zelfs tegen patiënten, dan wordt er door een patiënt opeens naar ‘afkorting van mijn naam’ gevraagd :rage: Zo irritant.

Oooh ook zo ergerlijk!
@Sazie omg nog erger. Ik reageer nu gewoon niet meer als ze een afkorting gebruiken. Al werkt dat natuurlijk niet bij patiënten.

1 like

Ik vind het juist heel gek dat ze mijn naam niet afkorten, ik ben zo gewend aan mijn afgekorte naam. Echt iedereen noemt mij zo haha!

1 like

Ah ja dan snap ik het wel hoor! Maar ik heb een naam die je eigenlijk helemaal niet kan afkorten. Dus het klinkt ook gewoon gek.

Ja, op dat moment wel ja :joy:

1 like

Muggen, vliegen, fruitvliegjes en alles wat binnenkomt als ik even 5 minuten mn raam open heb. Teringbeesten overal. Word er echt zoooo gestoord van, al maanden. :face_with_symbols_over_mouth: :face_with_symbols_over_mouth:

vooral die snelvliegende kut vliegen. Ik word daar zo mega agressief van hè.

4 likes