Waar erger je je aan #7

Nu het overal 100 km per uur is, lijken mensen wel minder afstand te houden op de snelweg. Ik kan zo vaak de ogen van mensen zien als ik in m’n achteruitkijkspiegel kijk, echt gevaarlijk.

En whatsup met wespen dit jaar? Heb ze normaal nooit binnen en afgelopen week al 4x. Van het weekend zat ik 2x op een terras en toen ook hele tijd kutwespen. Probeer zelf gewoon rustig te blijven, maar ben elke keer bang als ik mijn arm strek of ga verzitten zo’n beest ertussen is gaan zitten.

10 likes

Oja wespen niet te vergeten. Die had ik vorige week op mn slaapkamer zitten snachts. Hoorde de hele tijd al gezoem dus ik was al helemaal geïrriteerd, dacht weer zon rot vlieg maar het was een wesp :tired_face::confounded::confounded: die wil ik echt niet in mn slaapkamer hebben. Enge rotbeesten. Heb ook geen oog meer dicht gedaan daarna :confounded:

Als je iets hebt besteld bij Zalando en je pakket wil volgen. De link in de mail verwijst naar de Zalandosite, maar daar kun je je pakket helemaal niet volgen. Dus je moet dan zelf de t&t kopiëren en naar de site van PostNL gaan en die shit invullen en dan kun je je pakket pas volgen :@ Ik ben lui ja.

Of ligt het aan mij en doe ik iets helemaal verkeerd?

1 like

Even raam open voor frisse lucht na een hittegolf = een uur onsuccesvol insecten vangen en die beesten drie dagen later nog overal vinden :unamused:

1 like

Ik kan er wel altijd op klikken. Alleen ze verzenden bij mij de laatste tijd iedere keer met dhl

Idd :sob::confounded:

1 like

Urghhh ik wil NU een baby

4 likes

Ik heb rugpijn door mijn gewicht en toch meer blijven eten.

De mensen die ik bedoelde hebben die 2 sec iig niet aangehouden. De neus van hun auto raakte de achterkant van mijn auto nog nét niet (overdreven, maar zo voelde het wel). En dat bij tientallen auto’s. Misschien tellen mensen heel snel tot twee ofzo.

Dat je niet normaal kan vreten voor uuren nadat je een verdoving in je bek hebt gehad (zoals je kunt merken ben ik hangry)

2 likes

Dat het op scholen altijd zo koud is. Hoezo lopen mn leerlingen in t-shirtjes en ril ik in mn dikke trui

Mijn ontzettende kuthumeur vandaag.

Mijn bejaarde voyeuristische overburen die al naar het raam racen als er zich een auto parkeert of 2 buren een praatje maken op straat. Als er iemand verhuist of een wijkagent/ambulance in de buurt is zijn dat voor hen echt de hoogtepunten van hun dag denk ik. Ze zeggen helaas nooit gedag als ik ze tegenkom. Laatst had ik een feestje en de rolluiken waren nog omhoog, dus ik zag plots dat ze (mogelijk al een tijdje) ongegeneerd binnen aan het kijken waren. Heb mijn vrienden toen opgeroepen om allemaal tegelijkertijd te zwaaien. HOE snel ze zich toen verstopten achter het gordijn :joy:

23 likes

Dit is echt een domme ergernis maar ik hou ervan om filmpjes op YouTube van chiropractors te kijken. Ik ben 100% anti-chiropractors maar dat gekraak is echt satisfying.
Maar nu heb ik er eentje ontdekt die keihard met een roller over de spieren gaat en als het dan rood wordt noemt ze dat ‘toxic release’. Nee meid, dat is gewoon de huid die je keihard beschadigd.
Een andere man doet trouwens bij elke patiënt precies hetzelfde. Hoe kan één behandeling nou voor iedereen werken?

1 like

Ik was dus een tijd geleden met iemand aan het appen en ik ben echt te schijt om af te spreken. Heb dat ook aangegeven, om het dan aan hem te laten of hij dan nog wou appen of niet. Dat wou hij, na een tijdje toch aangegeven dat ik echt niet durfde en hem niet aan het lijntje wou houden en het erbij wou laten. En toen denk ik 1 a 2 maanden later begon hij me weer te appen met hoe ontzettend jammer hij het allemaal wel niet vond. En hij bleef appen. Aan de ene kant dacht ik ja hallo, accepteer mijn nee gewoon in plaats van toch steeds contact te zoeken. Aan de andere kant dacht ik misschien moet ik het maar een kans geven, zal toch ooit moeten. Dus weer een tijdje geappt en een week geleden vroeg ik of hij het een idee vond om een datum te prikken. Vond ie een goed plan en hij gaf aan dat hij misschien deze week kon. Dus ik zei ‘is goed’. En dan vind ik dus dat de bal bij hem ligt, want ik ga niet dagelijks vragen joe wanneer kan je. Heb dus niks meer gehoord en vind dat zo bloedverziekend irritant. Als je toch van plan bent om me te ghosten, was dan niet aan m’n kop komen zeiken hoe jammer je het allemaal wel niet vindt. Wat een tijdverspilling weer zeg

Ik zou de betekenis van voyeuristisch misschien nog een keertje opzoeken, ik dacht even dat je berichtje een heeele andere kant op ging haha :thumbsup:

18 likes

Ik bedoelde met voyeuristisch vooral het dagelijks gluren naar iedereen op straat en vooral de overburen, maar ik heb het misschien verkeerd verwoord.

2 likes

ik word tussen 14 en 17u gebeld, dus ik zit uiteraard netjes vanaf 14u te wachten. Duurt lang grrr

1 like

Ohja ik ken het meer als dit (en dacht dat dat ook meestal de context is haha?)

Voyeurisme is het heimelijk en doorgaans met seksuele lustgevoelens kijken naar een of meer mensen die geheel of gedeeltelijk naakt zijn en al dan niet seksuele handelingen verrichten.